Problem. Wypada zapłon.

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
gunio83
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 45
Rejestracja: wt 09 paź, 2007 22:04
Lokalizacja: Zielona Góra

...
Ostatnio zmieniony wt 19 maja, 2009 18:04 przez gunio83, łącznie zmieniany 1 raz.
S14 - 325KM
Awatar użytkownika
gunio83
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 45
Rejestracja: wt 09 paź, 2007 22:04
Lokalizacja: Zielona Góra

Problem występuje nadal.

Auto stało dwa miesiące w pewnej poznańskiej firmie i niestety panowie się już poddali.
Podmieniali cewki, świece, powier transistor, przepływomierz. Odłączali i podłączali SMT.
Sprawdzili przewody i czujnik obrotów ze dwa razy.

Wymienili nawet pompe paliwa i nic. Auto dalej chodzi nierówno na wolnych i przerywa na doładowaniu.

Czy ktoś mi może powiedzieć kto by mi w Poznaniu to zrobił czy odrazu jechać do Jarkowego 500km w jedną strone?
S14 - 325KM
osiemnastocylindrowiec
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: śr 06 maja, 2009 21:40

Oscyloskop prawde powie.

Podlacz OSCYLOSKOP kolejno do kazdego wyjscia z POWER TRANSISTOR.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”