Ogranicznik na 200km/h
Moderator: Moderator
Mam S13 z SR20DET z japońskiej silvii S13 i mam ogranicznik prędkości na 200km/h to jest SR z turbiną T25 i Bez zmiennych faz rozrządu w serii 210KM. i czy miał ktoś coś podobnego. i Czy jest jakiś prosty sposób zdjęcia tego ogranicznika czy tylko strojenie? I jeszcze jedno pytanie od czego jest takie małe pokrętło przy kompie? Bo w CA takie miałem i w SR też jest i ciekawi mnie od czego to
Ja tez mam ogranicznik i odcina mnie przy 190kmh. Nie da sie tego łatwo zdjąc , napewno nie tnąc jakis kabel od ECU. Próbowałem w 240tce (tez kaganiec przy 190) i odcinało mnie przy 110kmh Moze sie da zbijając napiecie diodą zenera , ale jeszcze nie próbowałem.
Denerwujące to jest. CA leciało ponad 220 bez problemu a zrobiłem swapa i kaganiec na 200 no trudno parę miesięcy sie przemęczę po większych modach trzeba będzie to zdjąć. I jeszcze ciekawi mnie sprawa tego pokrętła przy ecu coś tam jest napisane przy tym ale krzaczkami po japońsku.
- bielakxxx
- Stały gość
- Posty: 333
- Rejestracja: pn 28 sty, 2008 20:50
- Lokalizacja: gdynia/dublin
- Kontakt:
Mareczku 180km/h jeszcze gorzej a tak najdokladniej 178km/hMaretzky pisze:Ja tez mam ogranicznik i odcina mnie przy 190kmh. Nie da sie tego łatwo zdjąc , napewno nie tnąc jakis kabel od ECU. Próbowałem w 240tce (tez kaganiec przy 190) i odcinało mnie przy 110kmh Moze sie da zbijając napiecie diodą zenera , ale jeszcze nie próbowałem.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Mialem to samo w swoim wozie-moj jechalm dokladnie 203 glupio mi bylo jak mnie smigala octavia kombi
Na ebayu mozna zakupic speed delimitera -chyba jakies 30/40funtow.
Wpina sie go w kompa i on tam sobie jakos to ecu oszukuje.
A czy wypiecie wtyczki od czujnika w skrzyni nie zalatwi sprawy-oczywiscie chwilowe rozwiazanie
Na ebayu mozna zakupic speed delimitera -chyba jakies 30/40funtow.
Wpina sie go w kompa i on tam sobie jakos to ecu oszukuje.
A czy wypiecie wtyczki od czujnika w skrzyni nie zalatwi sprawy-oczywiscie chwilowe rozwiazanie
a jakby zrobić tak: wstawić na przewód odpowiedzialny za prędkość odczytywana przez kompa jakąś diodę albo potencjometr żeby osłabiało impuls jaki odbiera komp a na zegary puścić normalne napięcie żeby działały tak jak powinny:). wtedy teoretycznie kaganiec powinien przesunąć sie w gore.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
http://cgi.ebay.co.uk/HKS-SPEED-LIMIT-D ... 240%3A1318
tutaj gotowe urzadzonko do sciagniecia z angli
tutaj gotowe urzadzonko do sciagniecia z angli
raczej układ zmieniający impulsy - o ile się nie myle sygnał trafiający do ecu jest w formie liczby impulsów na sekFUNO pisze:a jakby zrobić tak: wstawić na przewód odpowiedzialny za prędkość odczytywana przez kompa jakąś diodę albo potencjometr żeby osłabiało impuls jaki odbiera komp a na zegary puścić normalne napięcie żeby działały tak jak powinny:). wtedy teoretycznie kaganiec powinien przesunąć sie w gore.
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Podłaczałem pod to oscyloskop -tzn pod przewód ograniczający prędkość do ecu. Przewód wychodzi z LICZNIKA a do licznika idzie najpierw ze skrzyni biegów.
Myślałem że to jest wlaśnie jak napisał raptor impulsy o zmiennej częstotliwości albo wypełnieniu jednak jest to prostrze. To zwykły analog jednak MUSI być podpięty. Robiłem próby na szybko kiedyś w marka 240sx i przypięty do masy lub do 12V lub do 5V nie zdaje egzaminu całkowicie odpięty też nie...
Jedyna opcja to ogrniczyć napięcie.
Wydaje mi się z enajprościej zamontować zwykłądiodę prostowniczą w szereg na której będzie spadku 0,4-0,8V i podniesie nam to limit jak bedzie za mało to dwie w szeregu i już...Nie maiałem czasu przetestować tego pomysłu ale wydaje się logiczny.
Ew. można podpiąć wzamacniacz operacyjny zmniejszający napięcie bądź je ograniczający...
A co do swapa na sr20det red top i ogranicznik na 200km/h to chip do tego jest prosty i mogę cizdiąć to odcięcie na poczekaniu....
Myślałem że to jest wlaśnie jak napisał raptor impulsy o zmiennej częstotliwości albo wypełnieniu jednak jest to prostrze. To zwykły analog jednak MUSI być podpięty. Robiłem próby na szybko kiedyś w marka 240sx i przypięty do masy lub do 12V lub do 5V nie zdaje egzaminu całkowicie odpięty też nie...
Jedyna opcja to ogrniczyć napięcie.
Wydaje mi się z enajprościej zamontować zwykłądiodę prostowniczą w szereg na której będzie spadku 0,4-0,8V i podniesie nam to limit jak bedzie za mało to dwie w szeregu i już...Nie maiałem czasu przetestować tego pomysłu ale wydaje się logiczny.
Ew. można podpiąć wzamacniacz operacyjny zmniejszający napięcie bądź je ograniczający...
A co do swapa na sr20det red top i ogranicznik na 200km/h to chip do tego jest prosty i mogę cizdiąć to odcięcie na poczekaniu....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
jak będę miał chwile to sprobuje z osłabieniem napięcia może sie uda:D a jak nie to po większych modach na strojeniu sie ściągnie kaganiec przy 200 nie ma tragedii strasznie by było gdyby to było 160 albo 180.