Witam,
Ostatnio podczas testow silnika doszukalem sie pewnego " czegos co mi przeszkadza " ogolnie nie wystepuje to na pelnym gazie - samochod sie wkreca tak jak powinien. Ale przy gazie 30-50 % powoli idac do redline-a przy 4-5 tys rpm zaczyna sie wyczuwac lekkiego laga, jakby cos nie bylo tak.
Teraz mnie zastanwia.
- swiece?
- pompa paliwa?
Przy pelnym gazie to nie wystepuje.
Jakies propozycje?
SR20DET - Zlagowanie przy 4-5tys
Moderator: Moderator
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
U mnie jest to samo dziwny lag występuje miedzy 4-5 tys. obr. Motor CA18DET tylko nie wiem czy to lagiem można nazwać, nie występuje przy zmianie biegu, tylko jak ciągnie się motor na obrotach od 4 do 5 tys. jest ostra zamuła. Dalej od 5 w górę jest w porządku. A i u mnie jest odwrotnie, na pełnym gazie zjawisko najbardziej odczuwalne, a przy płynnym wciskaniu gazu jest lepiej aczkolwiek dalej trochę czuć. Myślę że to może być pompa paliwa ale nie jestem pewien. Jeżeli ktoś miał coś takiego to niech się wypowie.
mialem cos takiego w S13, ze na wysokich obrotach na pelnym gazie lapal zamule. Po zmianie filtra paliwa wszystko ustapilo.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban