Czesc!
Ostatnio mam dosyc dziwny problem z autem...
Myślałem, że może rozrusznik, ale...podczas holowania, wbiciu biegu i puszczeniu sprzęgła auto jakby odpala, obrotościomierz pokazuje obroty, silnik słychać jak pracuje, wydech dudni jak zwykle, zaczyna pracować wspomaganie kierownicy, pompa hamulcowa, ale po dodaniu gazu nic się nie dzieje(w ogóle nie reaguje na gaz- równie dobrze mógłbym go nie wciskać), auto nie przyspiesza, po wciśnięciu sprzęgła gaśnie.
Edit: sprawa rozwiazana, rozpiela sie kostka przy aku.
Problem z odpalaniem SRa
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony sob 26 wrz, 2009 14:50 przez EnDrIu, łącznie zmieniany 2 razy.
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Popraw link do filmiku a sprawdzałeś iskrę?
Popraw link do filmiku A próbowałeś go nagrzać jakoś i sprawdzić czy jak jest cieply to pali ??
Ostatnio zmieniony pn 31 sie, 2009 21:44 przez rtuber, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
moze mu sie przepływka zakurzyła, albo gdzieś któraś kostka nie styka... rozrusznik łapie w ogóle? czy też nie kręci...?
stawiam jakiś problem z elektryką... posprawdzaj czy aby wszystkie styczniki sie załączają...
sprawdzaj stan świec - wilgotność po próbach, iskrę itp... motyw z komara, czyli papierkiem ściernym delikatnie świece przejechać nie zaszkodzi... o kompresję to sie chyba nie ma co martwić skoro chodził... chyba, że Ci mech w cylindrach urosł... xD
w razie jakby Ci się wtryski nie załączały (suche świece mimo, że wszystko 'gra' ... miałem taki przypadek u siebie...) zmostkuj stycznik od wtrysków [EGI] (na styczniku masz rysunek mostu zwodzonego... połącz obie cyferki od mostu jakimś kabelkiem)
tylko jeśli było by to rozwiązaniem to szukaj na przyszłość przyczyny. [stycznik albo sygnał do niego]
i popraw link z Youtube;)
jak rozrusznik Ci nawet zakręcić nie chce, to próbuj go na krótko... żeby Ci sie holowanie auta nie skończyło na zerwanym pasku.................. a nie, to SR... łańcuch, tak?... mimo wszystko bym nie ryzykował
PS, Rtuber... jak Ty chcesz go rozgrzać s13 jest takie niskie, że nawet nie ma jak się wczołgać, żeby ognisko pod nim rozpalić.. a to sam olej nagrzejesz.. (nie polecam)
Edit #5... (zaraz mi sie myszka zepsuje od tego przyciku)... mogła gdzieś masa zaśniedzieć i nie styka dokładnie.
stawiam jakiś problem z elektryką... posprawdzaj czy aby wszystkie styczniki sie załączają...
sprawdzaj stan świec - wilgotność po próbach, iskrę itp... motyw z komara, czyli papierkiem ściernym delikatnie świece przejechać nie zaszkodzi... o kompresję to sie chyba nie ma co martwić skoro chodził... chyba, że Ci mech w cylindrach urosł... xD
w razie jakby Ci się wtryski nie załączały (suche świece mimo, że wszystko 'gra' ... miałem taki przypadek u siebie...) zmostkuj stycznik od wtrysków [EGI] (na styczniku masz rysunek mostu zwodzonego... połącz obie cyferki od mostu jakimś kabelkiem)
tylko jeśli było by to rozwiązaniem to szukaj na przyszłość przyczyny. [stycznik albo sygnał do niego]
i popraw link z Youtube;)
jak rozrusznik Ci nawet zakręcić nie chce, to próbuj go na krótko... żeby Ci sie holowanie auta nie skończyło na zerwanym pasku.................. a nie, to SR... łańcuch, tak?... mimo wszystko bym nie ryzykował
PS, Rtuber... jak Ty chcesz go rozgrzać s13 jest takie niskie, że nawet nie ma jak się wczołgać, żeby ognisko pod nim rozpalić.. a to sam olej nagrzejesz.. (nie polecam)
Edit #5... (zaraz mi sie myszka zepsuje od tego przyciku)... mogła gdzieś masa zaśniedzieć i nie styka dokładnie.
Ostatnio zmieniony pn 31 sie, 2009 22:52 przez m0rr1s, łącznie zmieniany 5 razy.
Nie chodziło mi o ognisko to nie "ruski czołg"m0rr1s pisze:PS, Rtuber... jak Ty chcesz go rozgrzać s13 jest takie niskie, że nawet nie ma jak się wczołgać, żeby ognisko pod nim rozpalić.. a to sam olej nagrzejesz.. (nie polecam)
Tylko jak już odpali z holu, żeby jakoś trzymać go na obrotach, aż do momentu zagrzania.
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
hejka dorzucam link do liniku (dlugo sie laduje nie wiem czemu, wiec chwilke trzeba odczekac) http://www.youtube.com/watch?v=kLABtx538DI
No tez uważam, ze to cos z elektryka, jak wkladalem aku to musialo sie cos odpiac tylko wlasnie nie wiem co...patrzylem po kabelkach i wyglada, ze jest wszystko jak bylo
Dodam, ze nosze się z zamiarem sprzedazy SXa, a ten mi jakies dywersje robi, by go nie sprzedawac chyba
No tez uważam, ze to cos z elektryka, jak wkladalem aku to musialo sie cos odpiac tylko wlasnie nie wiem co...patrzylem po kabelkach i wyglada, ze jest wszystko jak bylo
Dodam, ze nosze się z zamiarem sprzedazy SXa, a ten mi jakies dywersje robi, by go nie sprzedawac chyba
Ostatnio zmieniony wt 01 wrz, 2009 17:06 przez EnDrIu, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
"Ten film wideo jest prywatny. "
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
kurde...teraz powinno byc okBan0ff pisze:"Ten film wideo jest prywatny. "
Było: 200sx s13 SR20DET
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
Jest: 200sx s13 CA18DET
Sprzedam s13
topics20/s-s13-18t-z-gt28rs-vt31839.htm#288454
w pierwszej kolejnosci musisz sprawdzic czemu nie odpala.
sprawdzilbym pierw kostke od stacyjki i sama stacyjke czy dochodza tam prady. pozniej czy wychodza plusy po zaplonie i na rozrusznik.
sprawdzilbym pierw kostke od stacyjki i sama stacyjke czy dochodza tam prady. pozniej czy wychodza plusy po zaplonie i na rozrusznik.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
sprawdź czy jest iskra na każdym z cylindrów,
sprawdź czy masz ciśnienie paliwa przed listwą
jeśli wsio ok to sprawdź ustawienie zapłonu - nic innego nie pasuje ... może oprócz nagłej utraty kompresji na wszystkich garkach ale takich cudów to nie ma..
sprawdź czy masz ciśnienie paliwa przed listwą
jeśli wsio ok to sprawdź ustawienie zapłonu - nic innego nie pasuje ... może oprócz nagłej utraty kompresji na wszystkich garkach ale takich cudów to nie ma..
Ostatnio zmieniony śr 02 wrz, 2009 23:12 przez roball, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
A jak u Ciebie wczesniej została rozwiazana sprawa z natsem??
Moze po odlaczeniu aku cos sie mu poje... w dyni?
Moze po odlaczeniu aku cos sie mu poje... w dyni?
Odswiezam temat.
Mam problem z odpaleniem po zmianie turba na wieksze. Auto kreci, iskra jest, paliwo podaje, na zapłon tez idzie napiecie tylko ze jak montowalem turbo to odpiolem zaplon i moze byc w troche innej pozycji ale powinien odpalic.
Macie jakies pomysly co to moze byc ze niechce palic?
pozdro
Mam problem z odpaleniem po zmianie turba na wieksze. Auto kreci, iskra jest, paliwo podaje, na zapłon tez idzie napiecie tylko ze jak montowalem turbo to odpiolem zaplon i moze byc w troche innej pozycji ale powinien odpalic.
Macie jakies pomysly co to moze byc ze niechce palic?
pozdro
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2