Witam mam mozliwosc kupienia s14 ktory stal ok 3 lat nie jezdzony, podobno byl kilka razy odpalany jednak na dzien dzisiejszy nie pali.
i moje pytanie czy oplaca sie inwestowac w takie auto?
wlasciciel ceni je na ok 14tys pln
3lata pod chmurką
Moderator: Moderator
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Trochę sporo jak na niepalący samochód...
No chyba, że sama buda w lux stanie, ale i tak dużo.
No chyba, że sama buda w lux stanie, ale i tak dużo.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
no auto niby przyjechalo do warsztatu samo tyle ze gosc nie ma kasy na odbior samochodu i ok 3 lata stoi lub jest przepychane z kata w kat... A tak poza tym to wyglada fajnie tylko nie wiem jak silnik...3 lata bezruchu magą wplynac bardzo na silnik?
Jeśli buda ładna i jakimś cudem silnik odpali i nic poważnego z nim nie będzie to warto się zastanowić. W tej chwili nie wiesz praktycznie nic na temat silnika.
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
probowalismy odpalic ale wlasciciel to jakis mega baran podchodzi do sprawy na odpier.....sie akumulator trup, benzyny zero! przewody mialem ze soba ale w benzyne sie juz nie zaopatrzylem:// choc widzialem ze silnik chce zapalic na poczatku nawet juz prawie zapali , ale kazda kolejna proba byla co raz slabsza, a po chwili nie bylo slychac juz nawet pompy paliwa...bo tak to ok, silnik ma 66k przebiegu buda zero rdzy i jest swiezo pomalowana ogolnie nie byl walony jedyny problem to ze stał:/ totalna seria zero modyfikacji
po 1 zalej swiezej zupy bo nawet jak tam cos jest a stalo 3 lata to bena traci swoje wlasciwosci
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
A w jakim celu trafił do warsztatu?
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
a masz jakieś informacje o tym białym??
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
ano mam:
Pojazd nie posiada dowodu /Policja zatrzymała/ badań technicznych i polisy. Posiadam zaświadczenie do wydziału komunikacji w celu rejestracji /bo zmienilem miejsce zamieszkania /. Mogę wszystko opłacić ale cena zwiększy się o ok. 1000pln /OC+Bad tech.+rejestracja/.
Uszkodzony został gdy go kupowałem w Niemczech w lewy bok z przodu dostał w koło, poduszki nie uszkodzone. Obecnie najechałem na tył Żuka i "wziełem go na maske" miał hak który przebił chłodnice klimy w zasadzie mocniej był zniszczony lewy bok a prawy to tylko zgięcie czubka błotnika nad obrysówka. Maska i zderzak do wymiany /stare jeszcze posiadam maski z pierwszego i drugiego uderzenia/ klepany błotnik lewy i prawy, górny pas. plastyki z obudowy wentylatora pękły i kupiłem drugie.
Wszystkie testy laserowe na punkty konstrukcyjne wyszły OK. Dwa razy było mierzone po pierwszym jak i teraz ostatnio. Trzeba go poskładać jeszcze np osłona silnika, klima i inne plastyki które pękły a zostały kupione.
Pojazd nie posiada dowodu /Policja zatrzymała/ badań technicznych i polisy. Posiadam zaświadczenie do wydziału komunikacji w celu rejestracji /bo zmienilem miejsce zamieszkania /. Mogę wszystko opłacić ale cena zwiększy się o ok. 1000pln /OC+Bad tech.+rejestracja/.
Uszkodzony został gdy go kupowałem w Niemczech w lewy bok z przodu dostał w koło, poduszki nie uszkodzone. Obecnie najechałem na tył Żuka i "wziełem go na maske" miał hak który przebił chłodnice klimy w zasadzie mocniej był zniszczony lewy bok a prawy to tylko zgięcie czubka błotnika nad obrysówka. Maska i zderzak do wymiany /stare jeszcze posiadam maski z pierwszego i drugiego uderzenia/ klepany błotnik lewy i prawy, górny pas. plastyki z obudowy wentylatora pękły i kupiłem drugie.
Wszystkie testy laserowe na punkty konstrukcyjne wyszły OK. Dwa razy było mierzone po pierwszym jak i teraz ostatnio. Trzeba go poskładać jeszcze np osłona silnika, klima i inne plastyki które pękły a zostały kupione.
szkoda ze nie powiedziales przez tel ze autko stoi kolo 3 lat nie uzywane,, oczywiscie nie odpala, nie ma dokumentów i zeby bylo smieszniej to nissan zastawoiny jest z 2 stron tak ze nawet zobaczysz sie nic nie da.
Jak dla mnie to powinienes powazniej podejsc do sprzedazy samochodu, nikt nie kupi samochodu bez zadnego dokumentu ,14,000 za takie auto to troche duzo.
Jak dla mnie to powinienes powazniej podejsc do sprzedazy samochodu, nikt nie kupi samochodu bez zadnego dokumentu ,14,000 za takie auto to troche duzo.