Sie dławi sie

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

wirus
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 137
Rejestracja: sob 17 paź, 2009 18:14

2 dni temu zakupiłem S13 z SR20DET, wszystko było super, wracałem z warszawy 500 km, jezdzilem wczoraj po miescie i wszystko extra. A dzis odpalilem, poczekalem az sie olej rozprowadzi i jadac spokojnie, jak juz sie wszystko rozgrzalo przycisnalem gaz i... zonk. Silnik tak jakby dostawal paliwo a nie dostawal powietrza, turbina pompuje, przy wcisnietym gazie auto sie dlawi i lekko szarpie a sluchac jak w wydechu bulgocza spaliny caly czas. Na wolnych obrotach i przy jezdzie do 3,5 tys obrotow problem nie wystepuje. Czy to moze byc spowodowane jakas nieszczelnoscia w dolocie czy cos innego? Prosze o pomoc bo swiezo zakupione autko a juz cos sie sypie :(
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Zacznij od sprawdzenia wszelkich połączeń w dolocie, czy gdzieś powietrze sobie nie ucieka.
Kolejna rzecz - Pompa paliwa/ciśnienie

A jeszcze wcześniej wypadało by poczytać, bo nawet tu nie zajrzałeś : topics11/szarpanie-vt205.htm
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
Awatar użytkownika
7mgte
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 78
Rejestracja: czw 03 wrz, 2009 14:47
Lokalizacja: wa-wa

a przepływomierz sprawdzałeś??
Awatar użytkownika
I.T
Stały gość
Stały gość
Posty: 230
Rejestracja: śr 07 maja, 2008 22:12
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Orurowanie i laczenie IC sprawdz
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP

" Most important thing is not power but engine response "

Don`t say what you think cause you get Ban
wirus
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 137
Rejestracja: sob 17 paź, 2009 18:14

orurowanie sprawdzone, nowe rurki podcisnienia, wszystko uszczelnione, VTC wywalone, zamontowane regulowane kółko, zmienione filtry, wszystko szczelne, luzy na walkach zlikwidowane, a tak sie dlawi ze nie da sie jezdzic. to sprawa pewnie pompy paliwa, albo filtr przy pompie sie zawinal, albo wtrysk jakis zapchany, albo przewod zapowietrzony, nie ma co gdybac, w srode podjade sprawdzic :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”