Problem z Bovem!

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
7mgte
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 78
Rejestracja: czw 03 wrz, 2009 14:47
Lokalizacja: wa-wa

WItam wczoraj zakładalem bova w s14, na miejsce wybralem stary DV ktorego planowalem zastapic BOV'em, wszystko szlo dobrze dopóki nie został mi przewód idący do filtra powietrza, zastawilem go samemu sobie , i postanowilem sie przejechac,:

1) auto stracilo praktycznie doladowanie
2) bov dziala badzo cicho
3) nie słchac jak turbina zasysa powietrza

auto stracilo moc i tutaj moje pytanie ,czy nie moglby ktos kto ma s14 wkleic fotke jak to założył u siebie? Wiem ze mozna załozyc bova przy turbinie, ale jakos wolalem przy przepustnicy, ale tak czy siak zostaje 1 przewod ktory idzie do filtra powietrza i nie bardzo wiem co z nim zrobic.
Załączniki
końcówka przewodu z którym nie wiem co zrobic.
końcówka przewodu z którym nie wiem co zrobic.
długi przewód idący od DV do filtra powietrza
długi przewód idący od DV do filtra powietrza
Ostatnio zmieniony śr 11 lis, 2009 13:59 przez 7mgte, łącznie zmieniany 1 raz.
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

zaślepić ten przewód jesli to jest ten powrotny z zaworu DV
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

albo podlaczyc do wylotu bov'a wtedy bedzie recyrkulacja
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
7mgte
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 78
Rejestracja: czw 03 wrz, 2009 14:47
Lokalizacja: wa-wa

nie :) zaślepiłem rękojeścią małego wkretaka i jest naprawde dobrze:D

ahh jak to dobrze ze dziś swieto mozna jechac bokiem po calej drodze:DD dzieki chlopaki za pomoc macie u mnie piwo:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”