WItam wczoraj zakładalem bova w s14, na miejsce wybralem stary DV ktorego planowalem zastapic BOV'em, wszystko szlo dobrze dopóki nie został mi przewód idący do filtra powietrza, zastawilem go samemu sobie , i postanowilem sie przejechac,:
1) auto stracilo praktycznie doladowanie
2) bov dziala badzo cicho
3) nie słchac jak turbina zasysa powietrza
auto stracilo moc i tutaj moje pytanie ,czy nie moglby ktos kto ma s14 wkleic fotke jak to założył u siebie? Wiem ze mozna załozyc bova przy turbinie, ale jakos wolalem przy przepustnicy, ale tak czy siak zostaje 1 przewod ktory idzie do filtra powietrza i nie bardzo wiem co z nim zrobic.
Problem z Bovem!
Moderator: Moderator
-
- Stały gość
- Posty: 243
- Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
- Lokalizacja: SRC
zaślepić ten przewód jesli to jest ten powrotny z zaworu DV
albo podlaczyc do wylotu bov'a wtedy bedzie recyrkulacja
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM