Witam.
Pacjent s14 z 1996r.
Auto nie miało kompresji na jednym cylindrze. Po wyciągnięciu tłoków okazało się że jeden jest pęknięty między pierścieniami.
Wszystko fajnie pięknie kupiłem inny używany tłok. Wkładam go w cylinder i zonk.
Okazuje się że kupiony tłok ma luz w cylindrze. Wyciągam mierzę i oczom nie wierzę.
Tłok jest węższy o 0,5 mm od mojego który wyciągłem z auta. Nój ma 86,5 mm !!!
Na tym który zakupiłem są jakieś numerki a na moich jest tylko napis 0.50.
Do tego od góry jest ciut inny. Ma większe wygłębienie niż tłok z mojego silnika.
Co mam teraz zrobić? Skąd wezmę nadwymiarowy tłok?
Mam odrazu szukać 4 kutych tłoków nadwymiarowych czy można jakoś skombinować taki tłok?
Tłoki SR20DET
Moderator: Moderator
- bielakxxx
- Stały gość
- Posty: 333
- Rejestracja: pn 28 sty, 2008 20:50
- Lokalizacja: gdynia/dublin
- Kontakt:
Jestem Ciekaw ile by silnik pochodzilMax.T pisze:zawsze zostaje Ci jeszcze tulejowanie bloku
pierwsza stronka : http://www.thefind.com/search?query=sr20det+pistons+oem
stronka druga : http://www.thenismoshop.com/ikorb.php?f ... uct_id=268
A tutaj masz z forum troche info : http://209.85.229.132/search?q=cache:Ty ... clnk&gl=pl
Na stronce numer 2 musisz zaznaczyc 'SIZE' over size .020 to dostaniesz tlok 86.5
86.00mm (Standard Bore)
86.50mm (+.020" Overbore)
87.00mm (+.040" Overbore)
Ostatnio zmieniony śr 25 lis, 2009 08:18 przez bielakxxx, łącznie zmieniany 2 razy.