Wtryski i pompa paliwa

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Sadzak
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: ndz 05 sie, 2007 20:24
Lokalizacja: Imielin
Kontakt:

1.Mam problem z pompom paliwa w s14 pompuje ale pulsacyjnie zaraz po przekreceniu zapłonu i po chwili przestaje i ma skoki napiecia jakies pomysly ??
2. Wtryki po przekreceniu zaplonu odrazy podawaja paliwo na tloki ale nie ciagle tylko cykaja, jakies sugestie ??

Wtryki zostaly zmienione na wieksze, zostal wgrany nistune.

pozdro
Ostatnio zmieniony śr 09 cze, 2010 19:37 przez Sadzak, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan s13 x4 - sprzedane wszystkie
NISSAN 200SX S14 1jz GTE - Driftwóz był
Czesci do s13/s14-- >PW/GG
Tel. 505 185 641
Auto performance service- swapy, tuning, naprawy
Imielin ul.krótka 2
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

dodam coś od siebie, bo jest to dziwne zjawisko

Wygląda to tak jakby cała instalacja działała pulsacyjnie, po przekręceniu zapłonu napięcie skacze zbieżnie do 12V (3,5,7....) - prawdopodobnie stąd taka przerywana praca pompy paliwa. Wtryski cykają z częstotliwością mniej więcej rozruchu (2x/1s), ogólnie jest tak jakby silnik był w fazie zapięcia rozrusznika. Włączenie stacyjki z odpiętymi wtryskami i ich późniejsze podpięcie powoduje że siedzą cicho (dopóki nie wyłączy się ign, ponowne włącznie daje powtórkę z rozrywki). Może kogoś naprowadzi fakt że koło bezpieczników cyka przekaźnik (w rytm wtryskiwaczy i pompy).
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

a masy nigdzie nie brakuje? przekazniki czesto cykaja jak brakuje masy
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”