Przesunąć odciecie

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Prosze poweidzcie mi co mam zrobic zeby za rozsadne pienaidze przesunac odciecie w mojej Primerze z silnikiem SR20De chcialbym zeby sie ona krecila do przynajmniej 7100 obr.min a nie ja kw seri 6500.

a o to podaje powod:
Obrazek
do tego dodam ze w chwili obecnej mam wyzsze walki ze 150 konnej priemry GT a na pomiarze mialem seryjne.
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Adi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 36
Rejestracja: ndz 07 lis, 2004 15:40
Lokalizacja: Łapy/k. białegostoku
Kontakt:

załóz gaz heh nie odetnie wogole u mnie w primerce Gt obrotomierza brakowało raz dzwigienki popychajace zawory pospadało jak przymkneło ok 9500 :-x
cziko

Adi pisze:załóz gaz heh nie odetnie wogole u mnie w primerce Gt obrotomierza brakowało raz dzwigienki popychajace zawory pospadało jak przymkneło ok 9500 :-x
hehehhehe widac ze to człowiek odemnie z gminy......tu wiekszosc z nas ma nie pokoleji pod kopółą :roll:
Radzio

Ja nie widze powodu dla, ktorego chcialbys przesunac limiter. I tak tracisz moc po 4750rpm, a poza 6500 moc jest nizsza niz przy 3750. Czyli jak przesuniesz limiter do 7100, twoje auto bedzie wolniejsze niz teraz.
Przesuniecie limitera wyzej tez nie jest latwa operacja, a w twoim wypadku wogule nie warta swieczki.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Chłopaki nie w tym rzecz.
Na mnie juz czekaja nowe waleczki o wiele ostrzejsze na ktorych silnik budzi sie od 4500 a od 6000 to poprostu wymata.

Moj silnik zeby osiagał wyzsza moc musi sie krecic wyzej - no zrozumcie mnie mam silnik bez turba a zkads ta moc musze brac.

Prosze o namairy na kogoś kto by mi mogł przesunąć to odciecie
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ChEsTeR

Załoz komputer od suny GTI ten sie kreci chyna do 8.5 czy jakos tak.
W kazdym badz razie na ostrych wałkach wymiata powyzej 6000.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

to sie nazywa odpoweidz... kreci sie do 7500 mneisjza o to.
Ps. no kabinuje z tym kompem ale jak go wsadzam to silnik nie pali i wyskakuja dwa bledy najpeirw 11 a potem 21.

Bede musial przewertowac wiazke kabli z Sunnego i porownac ja z moja moze znajde rozwiaznie.

Ps2. co za dno u mnie w kompie nie ma Epromu tylko cholerny procesor z ktorym nic nie mozna zrobic :x
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

już Ci pisałem Coobcio ze nie bardzo nadaje sie twoje ECu do tego.I pisałem ze moge zaadoptować wiązke ECu i sotrzet do kazdego 4 cylindrowca do CA18DET i go wystroić (ostatnio urodził sie pomysł adopcji do garbusa bo kumpel sobie z gaźnikami nie radzi )

I jak chcesz u mnie zrealizować swój plan (ten bardziej zaawansowany) to to bedzie naj prostrze i chyba najtańsze rozwiązanie.
Albo zanjdz wiązke od S14 i ECu to bedzie idealne do twoich celów (VTC sie poprostu ominie)

A anjlepszym rozwiązaniem jest Unitronic :wink: i już wg. mnie SMT też nie rozwiąze tego problemu.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

CZyli najprościej wpakowac ECU od CA18DET i wpaść do Ciebie na jakies strojenie no nie??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
idh
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: pt 21 maja, 2004 12:06
Lokalizacja: Mannheim

Mam schemat ukladu ktory omija odciecie zaplonu, ale nie wiem dlaczego chesz to zrobic roll:
Masz przeciez SR20DE nie SR20DET w ktorym wkurza odciecie przy zbyt duzym cisnieniu doladowania (jak troche grzebiesz :wink: ).

Pozdr
Adam
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

No walsnie o to chodiz ze mam SR20De i moc musze gonic obrotami, z kolega mamy juz projekt kolektora ssacego i projekt walków CAT CAMS do mnie krzywki 272 i ich wysokość 7,4mm zeby motor osaigal moc maksymalna musi sie krecic do minimum 7100 obr.min.

BARDZO MI ZALERZY NA PRZESUNIECIU ODCIECIA ! ! !
--- BARDZO DZIEKUJE ZA ZAINTERESOWANIE
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

Mam obraz ECU w pliki binarnym, który ponoć zalatwia to.
Wystarczy zflashować ECU i po sprawie. Nie testowane empirycznie, działanie na własną odpowiedzialność i TYLKO DO CA18DET, więc nie wiem czy na Twoim będzie banglać.

:D
Awatar użytkownika
Rafi
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 639
Rejestracja: wt 09 mar, 2004 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

DO SR20 NAPEWNO NIE
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

idh, BARDZO CIE PROSZE O TEN SCHAMAT OMIJAJACY ODCIECIE ZAPLONU ! ! !
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
nismoracing

Jak dla mnie powinienes zainwestowac w smt6 jest to koszt ok 700 pln a i tak przy wiekszych modyfikacjach bedziesz musiał stroic paliwo/pow. wiec przekładanie komp. i bawienie sie z wiazka jest o bezsensowna. Andrev ma kolektor od sr20det powinenes sprawdzic czy ci pasuje jak tak kupujesz T25 i robisz softa z orginalnym intercoolerem od s13/s14 to starczy do tego pompa paliwa jakas wydajniejsza bo w s13/s14 pompuje około 140l/godz jest to mało ... co wiecej gadac chyba ze zalezy ci na tym zeby prima pyła wolnosaca. Twój silnik i tak nie wytrzyma mocy duzo ponad 200hp bo sr20det a sr20de to tak naprawde dwa rózne silniki wiecc czy opłaca ci sie wogle robic ten silnik ?? ja rozumiem towja zajawke co lepsze ja popieram ale niestety silnik bazowy masz nie najlepszy pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”