Witam
w tym tygodniu stałem się posiadaczem nissana 200sx s14a , lecz silnik po nagrzaniu się zaczyna klekotać jak diesel (przy 900-set obrotach), przy wyższych obrotach i jeździe klekotanie znika
• ile może mnie wynieść naprawa tej usterki??
z góry dzięki za odpowiedzi
klekotanie w silniku
Moderator: Moderator
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
Damian po pierwsze zły dział bo S14A nie masz pod maska CA
Po drugie sprawdź poziom oleju.
Po trzecie napisz skąd jesteś, może będzie ktoś z Twojej mieściny, kto bedzie mogł to zobaczyć / posłuchać / zdiagnozować.
Jak dla mnie to zawory/Y-ki ale najpierw sprawdź olej - jak trzeba to wymień.
Jeśli po ewentualnej wymianie/dolewce oleju stukanie nie zniknie to będziemy kombinować dalej.
P.S. Przenoszę do odpowiedniego działu.
Po drugie sprawdź poziom oleju.
Po trzecie napisz skąd jesteś, może będzie ktoś z Twojej mieściny, kto bedzie mogł to zobaczyć / posłuchać / zdiagnozować.
Jak dla mnie to zawory/Y-ki ale najpierw sprawdź olej - jak trzeba to wymień.
Jeśli po ewentualnej wymianie/dolewce oleju stukanie nie zniknie to będziemy kombinować dalej.
P.S. Przenoszę do odpowiedniego działu.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
dzięki nawet się nie skapnąłem że post dałem na CA
olej sprawdzałem przy zakupie wszystko się zgadza , no fakt że trzeba go wymienić
mieszkam w berlinie, lecz auto zarejestruje w Wałbrzychu tylko nie wiem czy w moim mieście w ogóle ktoś się nim dobrze zaopiekuje w warsztacie
olej sprawdzałem przy zakupie wszystko się zgadza , no fakt że trzeba go wymienić
mieszkam w berlinie, lecz auto zarejestruje w Wałbrzychu tylko nie wiem czy w moim mieście w ogóle ktoś się nim dobrze zaopiekuje w warsztacie
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Ciezko cos stwierdzic jak sie tego nie słyszy.
Jak juz zawory stukaja jak w dieslu to jest masakra jakaś-ciezko mi to sobie wyobrazic w SR`e.
Z klekotania w SR`e to VTC potrafi bardzo ale to bardzo klekotać.
Jak juz zawory stukaja jak w dieslu to jest masakra jakaś-ciezko mi to sobie wyobrazic w SR`e.
Z klekotania w SR`e to VTC potrafi bardzo ale to bardzo klekotać.
Ostatnio zmieniony pn 13 wrz, 2010 09:53 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Auta trafiło do warsztatu zostały wymienione popychacze i łańcuch rozrządu. mechanicy zrobili test i problem znowu pojawił się na rozgrzanym silniku. W końcu sprawdzili ciśnienie oleju w misce na niskich obrotach zaczeło przekraczać 3 bary na wysokich dochodził nawet do 10 . Panowie mechanicy nie wiedzą za bardzo jak to teraz naprawić ja sam znajduje sie w kropce. Prosze o waszą pomoc.
Ostatnio zmieniony pt 22 paź, 2010 19:43 przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz 24 sie, 2008 15:12
- Lokalizacja: Southampton
- Kontakt:
Witam panowie
Mam problem z klekotaniem na wolnych obrotach i wiem napewno ze to nie popychacze.
Przeczyscilem i sprawdzilem zawor vtc pyka jak dalem 12v na styki czyli ok
sprawdzilem napiecie na wtyku , na sprzegle na biegu po dodaniu gazu skacze chyba do 13v
Na wolnych obrotach podlaczylem kable bezposrednio z akumulatora do vtc i klekotanie po chwili ustalo.
Moze mi ktos jakos to sensownie wytlumaczyc? Jak to powinno byc
Mam problem z klekotaniem na wolnych obrotach i wiem napewno ze to nie popychacze.
Przeczyscilem i sprawdzilem zawor vtc pyka jak dalem 12v na styki czyli ok
sprawdzilem napiecie na wtyku , na sprzegle na biegu po dodaniu gazu skacze chyba do 13v
Na wolnych obrotach podlaczylem kable bezposrednio z akumulatora do vtc i klekotanie po chwili ustalo.
Moze mi ktos jakos to sensownie wytlumaczyc? Jak to powinno byc
U mnie vtc zaczyna się odzywać jak nie zmieniam oleju więcej niż 4000 km;) Nowy olej załatwia sprawę i jest cisza (na valvoline vr1 10w60 ciszej niz na motulu 15w50 u mnie akurat), później z każdym tys. km vtc odzywa się przy coraż niższej temperaturze oleju;P teraz po 4 tys jak przypałuje dwa razy ze świateł to już hałasuje strasznie, to tak tylko apropo, jak vtc jest na wykończeniu to są takie objawy jak u mnie, od roku się to na szczescie nie pogłębia;)
Ostatnio zmieniony ndz 30 wrz, 2012 13:11 przez canar, łącznie zmieniany 1 raz.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
S-T-K vtc zalacza sie po wrzuceniu biegu i dodaniu gazu(a steruje tym czujnik luzu w skrzyni i tps)
mi tez sie tlucze vtc,pierwsze co zrobcie to sprobujcie przejsc na inny olej
mi tez sie tlucze vtc,pierwsze co zrobcie to sprobujcie przejsc na inny olej
Odświeżę temat:
Panowie, ten sam problem:
http://www.youtube.com/watch?v=BQe1P1lYE3M
Będę w najbliższym czasie rozbierał silnik.
Pytanie:
Czy ktoś z was użył regulowanego kółka??
http://www.sklep.carstuff.pl/regulowane ... 21273.html
Zastanawiam się czy warto kupić coś takiego czy lepiej zamówić sobie w nissanie ori.
Proszę was o opinie,
Pozdrawiam!
Panowie, ten sam problem:
http://www.youtube.com/watch?v=BQe1P1lYE3M
Będę w najbliższym czasie rozbierał silnik.
Pytanie:
Czy ktoś z was użył regulowanego kółka??
http://www.sklep.carstuff.pl/regulowane ... 21273.html
Zastanawiam się czy warto kupić coś takiego czy lepiej zamówić sobie w nissanie ori.
Proszę was o opinie,
Pozdrawiam!
...IK URODZENI MORDERCY...
Wkładasz kółka jak masz wywalone vtc
Jak cchcesz to mam orginalnego Greddiego do sprzedania
Jak cchcesz to mam orginalnego Greddiego do sprzedania