Przedewszystkim witajcie, jestem nowy na tym forum.
Na wrzesien nosze sie z konkretnym zamiarem zakupu Nissana 200sx silvia , powiedzmy ze na sam zakup nie chce wydac wiecej niz 25.000zl , tak ze bylbym wam wdzieczny jezeli byscie mi powiedzieli w jakim stanie i z jakiego rocznika , z jakim wyposazeniem , mozna takiego kupic.
Po drugie , moc seryjna nie wchodzi wogule w gre. Mam znajomego w Krakowie co bzyka 200sx z okolo 280KM i bardzo zadowalajaco to sie porusza.Ja chcialbym cos kolo tego , jakies 300KM , tylko chcialbym wczesniej wiedziec jakie komponenty trzeba zmienic , ile one kosztuja , i czy to wszystko nie wplynie negatywnie , na cala mechanike. Prosto mowic , Panowie ...Radzcie!
Info do 300KM
Moderator: Moderator
Wejdź w giełdę i tam jest przyklejony temat - sprzedam swojego 200 SX (coś takiego)
270KM.
Masz wyszczególnione zmiany punkt po punkcie.
Cena 17 k - jest 1 rok gwarancji.
Jak to kupisz to Ci zostanie kasa na różne fajne rzeczy.
OT Zaproś kolegę do klubu
270KM.
Masz wyszczególnione zmiany punkt po punkcie.
Cena 17 k - jest 1 rok gwarancji.
Jak to kupisz to Ci zostanie kasa na różne fajne rzeczy.
OT Zaproś kolegę do klubu
EMWU is dead
no tak niezly , tyle ze ja chcialbym jakiegos z przynajmniej z 1994r i tego bez otwieranych swiatel , czyli chyba S14?? , nie obcykany jestem jeszcze w Nissanach
czyli 2.0 turbo
W kazdym razie , jezeli mozecie poglembic temat przerobek ktore musialbym dokonac aby bezpiecznie uzyskac 300KM , bylbym wdzieczny.
czyli 2.0 turbo
W kazdym razie , jezeli mozecie poglembic temat przerobek ktore musialbym dokonac aby bezpiecznie uzyskac 300KM , bylbym wdzieczny.
Seryjny 200sx s14 z nie otwieranymi światłami , 200KM w seri 2.0 turbo. Montujesz FMIC czyli intercooler zamiast tego co tam jest ,duży w przodzie , np. iveco albo jakiś tuningowy , kasa od 300 za domową robote ,do z 1500 za wypas , wydech 3 cale bez nieczego po drodze , jak najbardziej prosty i z pojedynczym wydechem , jakieś 600 do 1000 zł , potem MBC , manual bost controler (czyli podnisisz ciśnienie turbo) to jakieś 400 zł nie więcej , bov-a dobrze jako miły i przydatny dodatek (od 300zł do 1000zł) chip tuning 2200 zł widziałem do s14 z seri na 250Km robił , dolot leprzy stożek powiecmy , 300 KM już masz jak nie więcej.
Jeszcze raz bez opisów
- chip tuning!
- MBC!
- 3 calowy wydech
- Stożek /dolot
- Bov
- FMIC!
razem około 5 patyków i masz 300hp
Ale sie popisuje naczytałem sie już
Jeszcze raz bez opisów
- chip tuning!
- MBC!
- 3 calowy wydech
- Stożek /dolot
- Bov
- FMIC!
razem około 5 patyków i masz 300hp
Ale sie popisuje naczytałem sie już
Wreszcie jeździ , i to jak
tia 300km, a t25 powie w miedzyczasie papa, nie mowiac o tlokach... - za ubogo
do tego co wymienil kolega:
-wydech wystarczy 2,5" chyba ze robisz krotkie trasy, to glowa Cie nie bedzie bolala..
-pompa paliwa na dzien dobry do wymiany
- t25 trza zastapic t28
- swinka , albo chipek z nowym softem, zeby Ci to ladnie jezdzilo pozniej
do tego co wymienil kolega:
-wydech wystarczy 2,5" chyba ze robisz krotkie trasy, to glowa Cie nie bedzie bolala..
-pompa paliwa na dzien dobry do wymiany
- t25 trza zastapic t28
- swinka , albo chipek z nowym softem, zeby Ci to ladnie jezdzilo pozniej
A Ty masz T25 w swojej S14 tak ja się może czepiam ale ktoś tu nie czyta zbyt dokładnie .s14 pisze:tia 300km, a t25 powie w miedzyczasie papa, nie mowiac o tlokach... - za ubogo
do tego co wymienil kolega:
-wydech wystarczy 2,5" chyba ze robisz krotkie trasy, to glowa Cie nie bedzie bolala..
-pompa paliwa na dzien dobry do wymiany
- t25 trza zastapic t28
- swinka , albo chipek z nowym softem, zeby Ci to ladnie jezdzilo pozniej
[edit: Człowiek uczy sie a i tak nieuk jak mawiają starzy eskimosi ]
teraz już będę wiedział
peace
Ostatnio zmieniony wt 14 gru, 2004 14:40 przez Guta, łącznie zmieniany 1 raz.
Name?
-Abu Dalah Sarafi.
-Sex?
-Four times a week.
-No, no, no..... male or female?
-Male, female...... sometimes camel.......
-Abu Dalah Sarafi.
-Sex?
-Four times a week.
-No, no, no..... male or female?
-Male, female...... sometimes camel.......
s14 mialy T25 ale ta t25 jest zupełnie inna niz te nasze (wasze).... Maja wieksza czesc kompresora... z tego co wiem To silniki redtop byly z tymi turbinami w serii wypuszczane... Pozatym co do silników redtop i blacktop to w europie byly s14 z blacktop, sunny GTiR mialy silniki redtop i bodajrze ta turbine t25 (z wieksza czescia kompresora)... Pozatym silniki blacktop róznia sie od siebie te s14 z przed faceliftingu sa inne niz z s14a i podejrzewam ze s14a ma inny niz s15.
A co do 25 tys zł i checi uzyskania z s14 300ps to troszke malo kasy... Mysle ze nawet liczac te 5 tys za tunning to jest to bardzo, bardzo optymistyczna wersja.
S14 jaki miales silnik w tym s14 94r ?? Z czerwona pokrywa czy czarna ?? I skad był sprowadzony ??
A co do 25 tys zł i checi uzyskania z s14 300ps to troszke malo kasy... Mysle ze nawet liczac te 5 tys za tunning to jest to bardzo, bardzo optymistyczna wersja.
S14 jaki miales silnik w tym s14 94r ?? Z czerwona pokrywa czy czarna ?? I skad był sprowadzony ??
moze zle sie wyrazilem... 25000 przeznaczam na zakup auta. A tuning do 300KM osobno licze.Fila. pisze:s14 mialy T25 ale ta t25 jest zupełnie inna niz te nasze (wasze).... Maja wieksza czesc kompresora... z tego co wiem To silniki redtop byly z tymi turbinami w serii wypuszczane... Pozatym co do silników redtop i blacktop to w europie byly s14 z blacktop, sunny GTiR mialy silniki redtop i bodajrze ta turbine t25 (z wieksza czescia kompresora)... Pozatym silniki blacktop róznia sie od siebie te s14 z przed faceliftingu sa inne niz z s14a i podejrzewam ze s14a ma inny niz s15.
A co do 25 tys zł i checi uzyskania z s14 300ps to troszke malo kasy... Mysle ze nawet liczac te 5 tys za tunning to jest to bardzo, bardzo optymistyczna wersja.
S14 jaki miales silnik w tym s14 94r ?? Z czerwona pokrywa czy czarna ?? I skad był sprowadzony ??
fila dokladnie t25 w s14 miala wiekszy kompresor
ja mialem blacktop, auto bylo poniemieckie, kolejny silnik tez mialem z niemiec i terz blacktop
pierwsze sr20det mialy jakas wade fabryczna, znalazlem to na niemickiej stronie, niestety nie znam "niemieckiego technicznego" pewnie przez to mi wyjebalo dziure w bloku
ja mialem blacktop, auto bylo poniemieckie, kolejny silnik tez mialem z niemiec i terz blacktop
pierwsze sr20det mialy jakas wade fabryczna, znalazlem to na niemickiej stronie, niestety nie znam "niemieckiego technicznego" pewnie przez to mi wyjebalo dziure w bloku