Info do 300KM

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Anonymous

Przedewszystkim witajcie, jestem nowy na tym forum.
Na wrzesien nosze sie z konkretnym zamiarem zakupu Nissana 200sx silvia , powiedzmy ze na sam zakup nie chce wydac wiecej niz 25.000zl , tak ze bylbym wam wdzieczny jezeli byscie mi powiedzieli w jakim stanie i z jakiego rocznika , z jakim wyposazeniem , mozna takiego kupic.
Po drugie , moc seryjna nie wchodzi wogule w gre. Mam znajomego w Krakowie co bzyka 200sx z okolo 280KM i bardzo zadowalajaco to sie porusza.Ja chcialbym cos kolo tego , jakies 300KM , tylko chcialbym wczesniej wiedziec jakie komponenty trzeba zmienic , ile one kosztuja , i czy to wszystko nie wplynie negatywnie , na cala mechanike. Prosto mowic , Panowie ...Radzcie! 8)
Awatar użytkownika
dragster
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 32
Rejestracja: pt 30 kwie, 2004 03:44
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
Kontakt:

Jarkowego juz sprzedany?

to chyba w tej chwili najlepsza opcja kupna
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Wejdź w giełdę i tam jest przyklejony temat - sprzedam swojego 200 SX (coś takiego)
270KM.
Masz wyszczególnione zmiany punkt po punkcie.
Cena 17 k - jest 1 rok gwarancji.
Jak to kupisz to Ci zostanie kasa na różne fajne rzeczy.

OT Zaproś kolegę do klubu :D
EMWU is dead
Anonymous

no tak niezly , tyle ze ja chcialbym jakiegos z przynajmniej z 1994r i tego bez otwieranych swiatel , czyli chyba S14?? :? , nie obcykany jestem jeszcze w Nissanach :)
czyli 2.0 turbo

W kazdym razie , jezeli mozecie poglembic temat przerobek ktore musialbym dokonac aby bezpiecznie uzyskac 300KM , bylbym wdzieczny. 8)
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Seryjny 200sx s14 z nie otwieranymi światłami , 200KM w seri 2.0 turbo. Montujesz FMIC czyli intercooler zamiast tego co tam jest ,duży w przodzie , np. iveco albo jakiś tuningowy , kasa od 300 za domową robote ,do z 1500 za wypas , wydech 3 cale bez nieczego po drodze , jak najbardziej prosty i z pojedynczym wydechem , jakieś 600 do 1000 zł , potem MBC , manual bost controler (czyli podnisisz ciśnienie turbo) to jakieś 400 zł nie więcej , bov-a dobrze jako miły i przydatny dodatek (od 300zł do 1000zł) chip tuning 2200 zł widziałem do s14 z seri na 250Km robił , dolot leprzy stożek powiecmy , 300 KM już masz jak nie więcej.
Jeszcze raz bez opisów
- chip tuning!
- MBC!
- 3 calowy wydech
- Stożek /dolot
- Bov
- FMIC!

razem około 5 patyków i masz 300hp

Ale sie popisuje :) naczytałem sie już
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
s14

tia 300km, a t25 powie w miedzyczasie papa, nie mowiac o tlokach... - za ubogo
do tego co wymienil kolega:

-wydech wystarczy 2,5" chyba ze robisz krotkie trasy, to glowa Cie nie bedzie bolala.. ;)
-pompa paliwa na dzien dobry do wymiany
- t25 trza zastapic t28 ;)
- swinka , albo chipek z nowym softem, zeby Ci to ladnie jezdzilo pozniej ;)
Guta
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 85
Rejestracja: pt 01 sie, 2003 11:04
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

s14 pisze:tia 300km, a t25 powie w miedzyczasie papa, nie mowiac o tlokach... - za ubogo
do tego co wymienil kolega:

-wydech wystarczy 2,5" chyba ze robisz krotkie trasy, to glowa Cie nie bedzie bolala.. ;)
-pompa paliwa na dzien dobry do wymiany
- t25 trza zastapic t28 ;)
- swinka , albo chipek z nowym softem, zeby Ci to ladnie jezdzilo pozniej ;)
A Ty masz T25 w swojej S14 tak :?: ja się może czepiam ale ktoś tu nie czyta zbyt dokładnie .

[edit: Człowiek uczy sie a i tak nieuk jak mawiają starzy eskimosi ]
teraz już będę wiedział :mrgreen:

peace
Ostatnio zmieniony wt 14 gru, 2004 14:40 przez Guta, łącznie zmieniany 1 raz.
Name?
-Abu Dalah Sarafi.
-Sex?
-Four times a week.
-No, no, no..... male or female?
-Male, female...... sometimes camel.......
ChEsTeR

Były wersje SR20DET z T25 ale sie jeszcze z taką nie spotkałem.
s14

w s14 z 94 r mialem t25..
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Ja też słyszałem że S14 miały w 94r T25 (nie wiem jak w późniejszych latach), potem T28.
EMWU is dead
Fila.
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 614
Rejestracja: wt 29 lip, 2003 15:56
Lokalizacja: nikad
Kontakt:

s14 mialy T25 ale ta t25 jest zupełnie inna niz te nasze (wasze).... Maja wieksza czesc kompresora... z tego co wiem To silniki redtop byly z tymi turbinami w serii wypuszczane... Pozatym co do silników redtop i blacktop to w europie byly s14 z blacktop, sunny GTiR mialy silniki redtop i bodajrze ta turbine t25 (z wieksza czescia kompresora)... Pozatym silniki blacktop róznia sie od siebie te s14 z przed faceliftingu sa inne niz z s14a i podejrzewam ze s14a ma inny niz s15.

A co do 25 tys zł i checi uzyskania z s14 300ps to troszke malo kasy... Mysle ze nawet liczac te 5 tys za tunning to jest to bardzo, bardzo optymistyczna wersja.

S14 jaki miales silnik w tym s14 94r ?? Z czerwona pokrywa czy czarna ?? I skad był sprowadzony ??
Anonymous

Fila. pisze:s14 mialy T25 ale ta t25 jest zupełnie inna niz te nasze (wasze).... Maja wieksza czesc kompresora... z tego co wiem To silniki redtop byly z tymi turbinami w serii wypuszczane... Pozatym co do silników redtop i blacktop to w europie byly s14 z blacktop, sunny GTiR mialy silniki redtop i bodajrze ta turbine t25 (z wieksza czescia kompresora)... Pozatym silniki blacktop róznia sie od siebie te s14 z przed faceliftingu sa inne niz z s14a i podejrzewam ze s14a ma inny niz s15.

A co do 25 tys zł i checi uzyskania z s14 300ps to troszke malo kasy... Mysle ze nawet liczac te 5 tys za tunning to jest to bardzo, bardzo optymistyczna wersja.

S14 jaki miales silnik w tym s14 94r ?? Z czerwona pokrywa czy czarna ?? I skad był sprowadzony ??
moze zle sie wyrazilem... 25000 przeznaczam na zakup auta. A tuning do 300KM osobno licze. 8)
s14

fila dokladnie t25 w s14 miala wiekszy kompresor
ja mialem blacktop, auto bylo poniemieckie, kolejny silnik tez mialem z niemiec i terz blacktop
pierwsze sr20det mialy jakas wade fabryczna, znalazlem to na niemickiej stronie, niestety nie znam "niemieckiego technicznego" ;) pewnie przez to mi wyjebalo dziure w bloku ;)
Anioł
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 45
Rejestracja: czw 21 sie, 2003 20:55
Lokalizacja: Naklo/UK/WAWA
Kontakt:

Moze nie do konca w temacie ale ja mam t25 w moim nissanie s13 made in england z listopada 99 i po numerach do t25 ani do t28 nie pasuje i faktycznie ma wieksza muszle
Anioł
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 45
Rejestracja: czw 21 sie, 2003 20:55
Lokalizacja: Naklo/UK/WAWA
Kontakt:

Moze nie do konca w temacie ale ja mam t25 w moim nissanie s13 made in england z listopada 99 i po numerach do t25 ani do t28 nie pasuje i faktycznie ma wieksza muszle
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”