oczywiscie chodzilo mi o benzynowe
juz poprawilem
Coobciowóz N/A >> TURBO - SR20De
Moderator: Moderator
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Upraszczając sugestię Mellow'a, to diesel ma o wiele wytrzymalsze korbowody i tłoki, można powiedzieć, że diesel ma kute elementy fabrycznie, które to wszystko znoszą. Benzyna, to zupełnie inna bajka, inny proces cieplny, inna charakterystyka, itp. Nie ma sensu porównywać tych dwóch rozwiązań do siebie.
Gdyby Coobcio zastosował odprężenie silnika poprzez danie dobrej grubej uszczelki, nawet wydając na to więcej kasy, ale sprowadził sobie od znanego tunera uszczelkę wyższą od standardowej, to mógłby ładować 0.5 Bar (na seryjnych tłokach i korbach), co poza tym że dawałoby więcej mocy, to byłoby bezpieczniejsze dla silnika, łatwiejsze do wyregulowania, i bardziej stabilne. Życzę mu jak najlepiej, ale szkoda by było poprzez chodzenie na skróty narobić sobie większych kosztów, niż to było do przewidzenia.
Gdyby Coobcio zastosował odprężenie silnika poprzez danie dobrej grubej uszczelki, nawet wydając na to więcej kasy, ale sprowadził sobie od znanego tunera uszczelkę wyższą od standardowej, to mógłby ładować 0.5 Bar (na seryjnych tłokach i korbach), co poza tym że dawałoby więcej mocy, to byłoby bezpieczniejsze dla silnika, łatwiejsze do wyregulowania, i bardziej stabilne. Życzę mu jak najlepiej, ale szkoda by było poprzez chodzenie na skróty narobić sobie większych kosztów, niż to było do przewidzenia.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Juz wiele razy sciagalem glwoice nie widze najmeisjzego probelu zeby jeszcze raz tego dokonać.
Moze ktoś mi doradzi gdzie dostane naprawde dobra uszczlke pod głowice, taką o grubości 2mm ??
Moze ktoś mi doradzi gdzie dostane naprawde dobra uszczlke pod głowice, taką o grubości 2mm ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Co do uszczelek to powinnismy założyć naowy temat. U nas robia w oliwie uszczelki - ostatnio zrobiłem Psylowi (tzn sobie ją zamówił ja ją wsadzilem) Max co robią to 2mm kosztowałea lekko ponad 100zł.
Narazie bez komentaża - zamało jeździł.
Teraz pytanie Coobcio na które nikrt nie odpowiedział. dlaczego miało by być niebezpieczne za duże cisnienie na małych obrotach.
Najbardziej obrazowo jak potrafie
Duże ciśnienie to duzy moment
małe obroty to długi czas w którym tłok napiera na korbe a korba na wał
Wieć lognicznie nasówa się odpowiedz
Duzy moment w małych obrotach to duża siła w długim czasie działająca na korbe
To tak jak bys jechał na roweże z przeżutkami z małą prędkością na najcięższym przełożeniu - działasz olbrzymią siłą stając na pedałach a koło roweru wolno się kręci ale na łąńcuch działa największa z możliwych sił.
Najlepiej by było gdybuś skołował tłoki i korby od SR20DET i się troche odpręzy i bedzie wytrzymalej. Rozumiem ze ktoś uturbia lanosa i nie ma skąd wziąć zamienników ale ty jesteś w idealnej sytuacji więc z niej skorzystaj. Piki bedą Ci nie straszne i mocy większych bedziesz się mógł bezpiecznie spodziewać.
A cha i sprawdzałem dzisiaj Twoje podejście ze opornikiem mozna wpłynać na skład mieszanki na tyle dokładnie ze można bedzie skompensować wieksze wtryskiwacze.
Po czesci jest to mozliwe (wkładając ten rezystor w szereg z przepływomiezem) i może nawet Twoje auto tak pojeździ. Ja próbowałem to za pomoca swojego "regulatora mieszanki" tam moge precyzyjniej utawiać napięcie (z dok do 0,1V) i rezystorem Ci sie tak nie uda ale jak sie nie ma tego co się lubi to sie lubi co sie ma.
Jednak obiecaj mi ze zaopatrzysz się chociaż w najprostrzy AFR (u nas na forum jest gdzieś schemat jak go zbódować samemu)
Narazie bez komentaża - zamało jeździł.
Teraz pytanie Coobcio na które nikrt nie odpowiedział. dlaczego miało by być niebezpieczne za duże cisnienie na małych obrotach.
Najbardziej obrazowo jak potrafie
Duże ciśnienie to duzy moment
małe obroty to długi czas w którym tłok napiera na korbe a korba na wał
Wieć lognicznie nasówa się odpowiedz
Duzy moment w małych obrotach to duża siła w długim czasie działająca na korbe
To tak jak bys jechał na roweże z przeżutkami z małą prędkością na najcięższym przełożeniu - działasz olbrzymią siłą stając na pedałach a koło roweru wolno się kręci ale na łąńcuch działa największa z możliwych sił.
Najlepiej by było gdybuś skołował tłoki i korby od SR20DET i się troche odpręzy i bedzie wytrzymalej. Rozumiem ze ktoś uturbia lanosa i nie ma skąd wziąć zamienników ale ty jesteś w idealnej sytuacji więc z niej skorzystaj. Piki bedą Ci nie straszne i mocy większych bedziesz się mógł bezpiecznie spodziewać.
A cha i sprawdzałem dzisiaj Twoje podejście ze opornikiem mozna wpłynać na skład mieszanki na tyle dokładnie ze można bedzie skompensować wieksze wtryskiwacze.
Po czesci jest to mozliwe (wkładając ten rezystor w szereg z przepływomiezem) i może nawet Twoje auto tak pojeździ. Ja próbowałem to za pomoca swojego "regulatora mieszanki" tam moge precyzyjniej utawiać napięcie (z dok do 0,1V) i rezystorem Ci sie tak nie uda ale jak sie nie ma tego co się lubi to sie lubi co sie ma.
Jednak obiecaj mi ze zaopatrzysz się chociaż w najprostrzy AFR (u nas na forum jest gdzieś schemat jak go zbódować samemu)
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Uderz do shifty'ego. On dorabia uszczelki.Coobcio pisze:
Moze ktoś mi doradzi gdzie dostane naprawde dobra uszczlke pod głowice, taką o grubości 2mm ??
www.standruk.pl - jego strona, i telefon 0601063306
EMWU is dead
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziśaj się poważnie wziołem za przymiarki, Jednak będe montować swoją T3...
Wykreciłem jeden wentylator chłodzncy do tego w innym mijescu zamontuje OIL Cachera a w poniedziałek będe przerabiać alumoinowy przewód od klimy puszcze go innym miejscem i miejsca będzie pod dostatkiem
Juz nawet wiem którędy puszcze rure do dolotu
Ps. Czy na doładowaniu 0,3 Bara i przy zimnym dolocie spoid zderzaka do Trubiny można smigać bez IC
Wykreciłem jeden wentylator chłodzncy do tego w innym mijescu zamontuje OIL Cachera a w poniedziałek będe przerabiać alumoinowy przewód od klimy puszcze go innym miejscem i miejsca będzie pod dostatkiem
Juz nawet wiem którędy puszcze rure do dolotu
Ps. Czy na doładowaniu 0,3 Bara i przy zimnym dolocie spoid zderzaka do Trubiny można smigać bez IC
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Coobcio pisze:Ps. Czy na doładowaniu 0,3 Bara i przy zimnym dolocie spoid zderzaka do Trubiny można smigać bez IC
zimny dolot nic nieda po powietrze nagrzewa sie od turbiny....
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ale poweidz tak szczerze czy jest sen dawać IC Przy doładowaniu rzędu 0,3 bara
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Sęs jest jak ci zalezy na kazdym koniku. Jak nie to nie musisz szczegulnie ze bedziesz uzywal T3
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Więc będzie tak:
- nie montuje IC żeby nie mieć Turbo dziury te nspadk 2-3 konie nie ma dla mnei znaczenia przy 0,3 bara to i tak to ledwo co bęzei dmuchać
- Częśc wydechową tam gdzie jest westgate dałem do przetoczenia z 53mm na 63,5mm zeby można było poprowadzić downpipe na 2,5"
- teraz zaczynam walke z dorobieniem przejsćiowki pod czujnik cisnienia oleju zeby było wyjście do smarowania turbiny
- nie montuje IC żeby nie mieć Turbo dziury te nspadk 2-3 konie nie ma dla mnei znaczenia przy 0,3 bara to i tak to ledwo co bęzei dmuchać
- Częśc wydechową tam gdzie jest westgate dałem do przetoczenia z 53mm na 63,5mm zeby można było poprowadzić downpipe na 2,5"
- teraz zaczynam walke z dorobieniem przejsćiowki pod czujnik cisnienia oleju zeby było wyjście do smarowania turbiny
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Może ktoś wie gdzie jest schemat na forum jak zrobić ART
NI cholery nie mogę znaleść.
Z góry dziękuję
NI cholery nie mogę znaleść.
Z góry dziękuję
Coobcio pisze:Więc będzie tak:
- nie montuje IC żeby nie mieć Turbo dziury te nspadk 2-3 konie nie ma dla mnei znaczenia przy 0,3 bara to i tak to ledwo co bęzei dmuchać
- Częśc wydechową tam gdzie jest westgate dałem do przetoczenia z 53mm na 63,5mm zeby można było poprowadzić downpipe na 2,5"
- teraz zaczynam walke z dorobieniem przejsćiowki pod czujnik cisnienia oleju zeby było wyjście do smarowania turbiny
Coobcio zakladaj intercooler! Dopiero wtedy wykorzystasz ladunek powietrza zawarty w tym 0.3 bara! Tu nie chodzi o te 2 - 3 konie. Tu moze chodzic o wiecej ale i to nie jest najwazniejsze! Tu chodzi o temperature mieszanki. Turbina ogrzewa powietrze sama z siebie co doprowadza do zwiekszenia temperatury mieszanki i zwieksza ryzyko spalania stukowego . Jakiego laga? Maly intercooler nie spowoduje zadnego laga...
Nie wiem co to za chinska teoria. Powietrze doladowane zawsze musi byc chlodzne!
Wpadnij do mnie kiedys z tymi gratami to porozmawiamy sobie luzno na ten temat.
Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziękuje za odpowiedz
W sumie masz racje IC ma same kożyści - więc postanowiłem go zamontować.
Splanie stukowe przy moim stopniu spręzania wynoszącym 10,2:1 będzie spore więc to konieczna rzecz.
Ps. przed wczoraj dorwałem się do wtrysków teraz są 380cc/min zamiast 270 ONE BOARD
Szybki proces rozkęcania - przy okazji dopasowanie obu części kolektorów mozna trzasnąć
Fioolet to większy, czarny to serja
W sumie masz racje IC ma same kożyści - więc postanowiłem go zamontować.
Splanie stukowe przy moim stopniu spręzania wynoszącym 10,2:1 będzie spore więc to konieczna rzecz.
Ps. przed wczoraj dorwałem się do wtrysków teraz są 380cc/min zamiast 270 ONE BOARD
Szybki proces rozkęcania - przy okazji dopasowanie obu części kolektorów mozna trzasnąć
Fioolet to większy, czarny to serja
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Jezeli sie nie myle to to sa wtryskiwacze z nissana 200sx s14 ktore wydola na sporo km. Zamontuj sobie wydajna pompe paliwowa i temat paliwa bedziesz mial z glowy do jakis 300-350 km (+regulator paliwa oczywiscie)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zagadza sie one pochodzą z S14 z roku 97 ich wydajność to 370cc/min pompe mam wsadzona nieco mocniejszą jak seryjną - pochodzi o S13 z 93r. ma taki smieszny dodatkowy węzyk z malym filterkiem
Jutro dokonam portingu tego kolektora i poskłądam to wszytko do kupy.
Jestem ciekawy jak to się będzie spisywało w N/A - czy bez turbinki w takiej konfiguracji da sie jeszcze ze 3-4 tygodnie pośmigać
Jutro dokonam portingu tego kolektora i poskłądam to wszytko do kupy.
Jestem ciekawy jak to się będzie spisywało w N/A - czy bez turbinki w takiej konfiguracji da sie jeszcze ze 3-4 tygodnie pośmigać
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA