Coobciowóz N/A >> TURBO - SR20De

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Elo !!
Na dniach bede meic kolektor wydechowy, intercoler i turbinke.
Dołaodwanie myśle za na początku 0,3 bara dam bo mailem planowana głowicę.
Takze juz wtryski mam wsadzone 380cc/min

WIEC poweidzcie mi na ktorej z tych turbin bede meić mniejszego laga czy bedzie to T28 czy T25 ??
I skad doprowadzic olej pod cisnieniem do trubiny??

POZDRAWIAM I Z GORY DZIKUJE ZA ODPOWIEDZI :mrgreen:
Ostatnio zmieniony śr 23 mar, 2005 21:00 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
200sx
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 125
Rejestracja: śr 08 paź, 2003 12:20
Lokalizacja: Warszawa

0,3 bar i lag to chyba cos nie tak, no chyba ze chcesz miec cisnienie juz na jalowym. Przy normalnym doladowaniu t25 ma mniejszego laga a t28 sie szybciej wkreca wiec wychodzi na jedno.
r4 turbo jest super, a V10 bi-turbo...
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Mam jeszce jedno pytanie.
Poweidzcie mi jaki jest najlepszy sposób zeby zabespeiczyć nakretki miedzy kolekotrem a tubina zeby sie nie rozkręcało.

A takze jakiej uzyc uszczlki do polączenia tych dwuch elemntów ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ChEsTeR

Nakretki masz blowowane blaszkami a uszczelki uzywasz orginalnej z nissana.
A oliwe mozesz wziac spod czujnika cisnienia oleju. tyle ze to jest przed filtrem wiec moze byc prolem.
Awatar użytkownika
biernik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 103
Rejestracja: czw 24 cze, 2004 22:33
Lokalizacja: g. śląsk
Kontakt:

Coobcio pisze:Mam jeszce jedno pytanie.
Poweidzcie mi jaki jest najlepszy sposób zeby zabespeiczyć nakretki miedzy kolekotrem a tubina zeby sie nie rozkręcało.

A takze jakiej uzyc uszczlki do polączenia tych dwuch elemntów ??
Temat juz byl i klubowicze zaproponowali zeby wyjac turbinke i rozwiercic dziury na M10 i dac grubsze szpilki, po czym po dwie nakretki (kontra znaczy) moze jakies podkladki sprezynujace.
to dziala,(chyba dziala bo zgubilem nyse i miesiaqc jej juz nie mam.ale jade po nia.
wyjecie turbawki dla niedoswiadczonego ,tak jak ja to 3-4 godziny i montaz okolo 3 godzin.i ze 2 godz rozwiercanie i produkcja nowych szpilek.
a co do uszczelki to tylko osyginal. mi sie turbina rozkrecila juz 4 razy i ciagle mam ta sama uszczelke.nie zniszczyla sie.
takich ludzi jak ja nie sieje sie jak zboze i nie zbiera kombajnem
ChEsTeR

Ja niczego nie rozwiercałem nie mam blaszek ani zadnych nakretek kontrujacych i nigdy sie turbo nie rozkrecilo. A uszczelke tez mam orginalna mimo ze juz kilka razy bylo rozkrecane.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Powiedzcie jak sie wam widzie przelozenie zaworu wastgate z trubiny T2 do T25.
T2 wystepowała w Silvi S12 i ustawiona byla na 0,35bara 0 w zupełności by to dal mnie wystarczylo.

Czy po przelozeniu Westgata z T2 do T25 bedzię rzeczywiscie pompowało mi 0,35 bara ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Jeśli żeczywiście t2 ma 0,35 bara a Ty chcesz zeby tak było to możesz go przełożyc jak najbardziej.

Chester Tobie się Turbo moze nie rozkręca dlatego ze masz elastyczną siatke za Downpipem?
Albo jest lżejszy wydech lub inaczj montowany. Bo u mnie 3 cale ważą bardzo duzo i są sztywno skręcone silnik drży inaczej wydech inaczej i coś się wkońcu musi rozkręcić nie ma na to Żadnej siły która to powstrzyma a już wogóle nie 4 nakrętki.
Owszem jakiś czas się trzyma ale ma tędencje do rozkręcania.
Coobcio pomontujesz to wszystko i co dalej?Strojenie itp?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Wiec mam taki plan:

T25 + wastgate z T2
kolektor wydechowy S14
Ic S14
wtryski 380cc S14 - juz są i idealnie pasuja :)
downpipe 3 cale wysapwene przez El-teca
orurowanie od dolotu 2,5cala
BOV jakiś syczący
Duży Stożek K&N

Strojenie narazie opornikiem a w przyszłości SMT6

To bedize takie ultra LIGHT usatwiaenie no doładowanie chce mieć maksymalnie na seryjnych tłokach 0,35 bara

Myśle ze coć ok 185 koni i 250Nm powinno być :mrgreen:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

na oporniku bedziesz miał kupe więc odrazu szarpnij sie na SMT.
Zresztą sam się przekonasz....
A i co z pompą paliwa?
A poza tym własnie zmienileś klase na turbo i podniosłeś poprzeczke na 400m do poziomu nie do dościgniecia na takim zestawie. Bedziesz miał może more fan z jazdy ale nie bedziesz usatysfakcjonowany na dłuższą mete.
Twoje wyniki na wolnossącego były bardzo Ok i byłes faktycznie blisko kresu możliwości na wolnnymssaniu ale przecież o to chodziło.
Naprawde lepszym rozwiązaniem był by swap na SR20DET albo kupno innego auta.
Możesz sie wkuzyć na mnie za ten pogląd. Ale wspomnisz moje słowa gdzieś za rok.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Pompe juz oczywsicie mam z S14 musze tylko troszeczke przerobic mocowanie bo tak na oko jest nieco grubsza od mojej seryjnej.

Turbo chce wpakowac dla zabawy i dla PAsji du Tunigu...

Moze na tym doaldowaniu 0,35 bara na G-techu wyskoczy ze mam 6 sek do 60 mil i przynajmniej zeby na modlinie mi to ośaigało wysokie 14stki :mrgreen:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Ok popieram jestweś młody chcesz się uczyć nie masz Żony więc nic nie stoi na przeszkodzie zebyś się pobawil. Jak jakieś pytania to dzwoń. Ciekaw jestem co z tego wyjdzie.
powodzenia
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Z ciśnieniem 0.35 Bar możesz mieć kłopoty, bo ciężko będzie utrzymać na tak niskim poziomie stabilne doładowanie przy T25, możesz mieć wysokie ciśnienie w peak'u, co może być bardzo groźne dla korbowodów.
Jaki masz stopień sprężania???
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Po splanowaniu głowicy mam na każdym z garów po 14,5 Bara a kompresja 10,6:1 (po planowanieu głowicy)

Daltego narazie bym dał 0,35 bara, poprostu przełorze tą gruszkę z T2 do T25 podłacze nadcisnienie i juz bedize 0,35 bara...

Po wakacjach wsadze Tłoki z GTI-Ra po wyliczeniu mi wyszlko ze kompresja powinna spaść do ok 8,8:1 i spokojnie będe m<font class="red">u</font>gł dmuchnać te 0,8 - 1 Bar :alien:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Z utryzmaniem 0.35 nie powinien miec raczej problemu jednak moze byc troche nie stabilne. Jakis duzy peak IMHO jest tez troche malo realny bo wastgate zacznie otwierac przed osiagnieciem max. cisnienia na jakie jest ustawiony. Jednak na twoim miejscu pogadal bym z jarkowym co by ci zrobil mbc.


P.S.

Pomiary z Gtech-a to ja bym traktował raczej z ;), ma on juz na wstepie pewna niedokladnosc, potem dochodzi do tego uksztaltowanie terenu i inne sprawy.
Akurat cos podobnego sobie zrobilem i wiem jakie sa z tym problemy :), caly problem w tym ze uklad opiera sie o pomiar przyspieszenia wiecej zreszta tu: http://www.turbokillers.com/forum/viewtopic.php?t=458
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”