No to juz musisz organoleptycznie sprawdzic. Jezeli nie bedzie sie przelewal to tak. Jezeli bedzie sie przelewal to tylko piggy pomoze.Coobcio pisze:Zagadza sie one pochodzą z S14 z roku 97 ich wydajność to 370cc/min pompe mam wsadzona nieco mocniejszą jak seryjną - pochodzi o S13 z 93r. ma taki smieszny dodatkowy węzyk z malym filterkiem
Jutro dokonam portingu tego kolektora i poskłądam to wszytko do kupy.
Jestem ciekawy jak to się będzie spisywało w N/A - czy bez turbinki w takiej konfiguracji da sie jeszcze ze 3-4 tygodnie pośmigać
Coobciowóz N/A >> TURBO - SR20De
Moderator: Moderator
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Silnik chodzi normalnie równioutko i to bez turbiny.
Jedynie są małe problemy na zimnym silniku: do 2000obr.min go troche zalewa ale jak już zlapie temperature i sięzalonczy sonda lembda to miodzio.
Zbieram kasiore na kolektor, downpipe 2,5" i orurowanie w sumei do zebrania ok 2000-2200zł
Jedynie są małe problemy na zimnym silniku: do 2000obr.min go troche zalewa ale jak już zlapie temperature i sięzalonczy sonda lembda to miodzio.
Zbieram kasiore na kolektor, downpipe 2,5" i orurowanie w sumei do zebrania ok 2000-2200zł
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
no wczoraj dalem ojcu kolegi moj orginalny kolektor wydechowy i turbine to mi dorobi pod nią flanszę oraz pod cześć wydechową - oby dał rade na poniedziałek
Pewno tego samego dnia jeszcze zawioze te graty do TRAX.RACING i mi tam wsyztko wyspawają w kwasie.
Calkowity koszt pełnego orurowanie pod turbo 1370zł (kolekotr, downpipe 2,5" i orurowanei muszli)
Pewno tego samego dnia jeszcze zawioze te graty do TRAX.RACING i mi tam wsyztko wyspawają w kwasie.
Calkowity koszt pełnego orurowanie pod turbo 1370zł (kolekotr, downpipe 2,5" i orurowanei muszli)
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
AKTUALNOŚCI ! ! !
to przez to wynikały takie opóznienia w pracy - rozfrezowanie wyjścia trubo z 53mm na 60mm - teraz można poleciec downpipe na 2,5"
Pare gratów które zalegały moj pokój
wlocik do turbinki:
Oto nierdzewne kolanko oraz górna część puszki zbiorczej:
tak będzie wyglądała moja puszka zbiorcza:
Już wszytko jest opłącone i się robi
to przez to wynikały takie opóznienia w pracy - rozfrezowanie wyjścia trubo z 53mm na 60mm - teraz można poleciec downpipe na 2,5"
Pare gratów które zalegały moj pokój
wlocik do turbinki:
Oto nierdzewne kolanko oraz górna część puszki zbiorczej:
tak będzie wyglądała moja puszka zbiorcza:
Już wszytko jest opłącone i się robi
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Aktualny cennik:
- 11 kolanek nierdzewka fi 48mm 182zł
- 0,5m rury fi 48,3x2mm 20,80zł
- stożek (redukacja) z 63,5mm na 57mm 12zł
- 2 kolanka nierdzewka fi 63,5x1,5mm 57zł
- 4m rury nierdzewki fi 63,5x1,5mm 184,48zł
- łącznik elastyczny do wydechu fi 63,5mm z IC 82zł
- 1,5m rury nierdzewki fi 52mm od koelgi 30zł
- flansza miedzy kolektor a glwoice by Grabowski200zł
- dwujnik do czujnik cisnienia oleju ?
- flansze do doprowadzenia oleju do turbo FREE
- miedizana rurka do doprowadzania oliej do turbiny z końcówkami 35zł
- rurka odprowadzająca olej od trubiny do miski 25zł
- filtr sożkowy z adapterem 140zł
- Bov z fiata Croma FREE
- turbo z fiata Croma FREE
- kpl. wtrysków paliwa z 200SX 380cc/min 300zł
- pompa paliwa z 200sx 170zł
- Intercooler 200zł
......................................................................................................
Wymienione graty i uslugi to wydatek 1638,28zł
Do tego dochodzi koszt robocizny (1500zł) w skąłd tego wchodzi:
- zrobienie koelktora wydechowego
- obie przylgnie do turbiny
- przerobienie przewodu od turbiny (inną drogą będzie iść)
- zrobienie wydechu do 3/4 długości auta
- downpipe z mocowaniem na sonde lambda
- przerobienie wylotu z Intercoolera na większe
- pospawanie Intercoolera (drobne nieszczelności)
- wykonanie wspornika pod turbo ktory to dodatkowo będzie je trzymać
- wykonanie części łączącej turbine z intercooelrem
- wykonanie częsci łączącej intercooler z przepustnicą gazu
W przyszłości dojda do tego odprężająca uszczlka pod głowicę, elektrozawór do regulacji westgatem no i SMT6
Turbosprężarka (GARRETT T3 AR .48/.42) oraz bov to prezent pochodzący z Fiata Croma'88 który szedł do kasacji...
- 11 kolanek nierdzewka fi 48mm 182zł
- 0,5m rury fi 48,3x2mm 20,80zł
- stożek (redukacja) z 63,5mm na 57mm 12zł
- 2 kolanka nierdzewka fi 63,5x1,5mm 57zł
- 4m rury nierdzewki fi 63,5x1,5mm 184,48zł
- łącznik elastyczny do wydechu fi 63,5mm z IC 82zł
- 1,5m rury nierdzewki fi 52mm od koelgi 30zł
- flansza miedzy kolektor a glwoice by Grabowski200zł
- dwujnik do czujnik cisnienia oleju ?
- flansze do doprowadzenia oleju do turbo FREE
- miedizana rurka do doprowadzania oliej do turbiny z końcówkami 35zł
- rurka odprowadzająca olej od trubiny do miski 25zł
- filtr sożkowy z adapterem 140zł
- Bov z fiata Croma FREE
- turbo z fiata Croma FREE
- kpl. wtrysków paliwa z 200SX 380cc/min 300zł
- pompa paliwa z 200sx 170zł
- Intercooler 200zł
......................................................................................................
Wymienione graty i uslugi to wydatek 1638,28zł
Do tego dochodzi koszt robocizny (1500zł) w skąłd tego wchodzi:
- zrobienie koelktora wydechowego
- obie przylgnie do turbiny
- przerobienie przewodu od turbiny (inną drogą będzie iść)
- zrobienie wydechu do 3/4 długości auta
- downpipe z mocowaniem na sonde lambda
- przerobienie wylotu z Intercoolera na większe
- pospawanie Intercoolera (drobne nieszczelności)
- wykonanie wspornika pod turbo ktory to dodatkowo będzie je trzymać
- wykonanie części łączącej turbine z intercooelrem
- wykonanie częsci łączącej intercooler z przepustnicą gazu
W przyszłości dojda do tego odprężająca uszczlka pod głowicę, elektrozawór do regulacji westgatem no i SMT6
Turbosprężarka (GARRETT T3 AR .48/.42) oraz bov to prezent pochodzący z Fiata Croma'88 który szedł do kasacji...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kolektor już jest, w poneidziałem bedize robiony downpipe 2,5" niestety reszta wydechu pozostaje bez zmian czyli 57mm oby do 0,5 bara wystarczyłą taka średnica
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Smarowanie zrobione, auto GADA, na jednym koncowym przelotowym tlumiku chodzi ciszej jak w N/A byly dwa tlumiczki !
Do turbiny został doprowadzony olej - turbawka pięknie się kręci i jak świszczy !!
Z rana biore się do roboty, musze kupić pare kolanek i z metr rurki
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Aktualnei doładowanie 0,35 bara więc prawie maks ile chce dmuchać.
Osiągi prezętują się następująco:
0-60mph in 6,23sek
1/4mile in 14,61sek@166km/h
------------------------------------
Obiecuje że po strojeniu będzie o wiele lepiej
A tu pare filmików:
- wstępik: http://www.350z.sync.pl/filmy/turbowstep.wmv
- wynik po 400m http://www.350z.sync.pl/filmy/turbosam.wmv
- 0-60mph z Piomanem onboard http://www.350z.sync.pl/filmy/turbostart2.wmv
Osiągi prezętują się następująco:
0-60mph in 6,23sek
1/4mile in 14,61sek@166km/h
------------------------------------
Obiecuje że po strojeniu będzie o wiele lepiej
A tu pare filmików:
- wstępik: http://www.350z.sync.pl/filmy/turbowstep.wmv
- wynik po 400m http://www.350z.sync.pl/filmy/turbosam.wmv
- 0-60mph z Piomanem onboard http://www.350z.sync.pl/filmy/turbostart2.wmv
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
qrwa a ja ma takie osiagi na 1 berze??to cos jest nie tak chyba czy sie myle??tak czy siak nie uciekniesz z bemowa bez zcineczki z mym wozemCoobcio pisze:Aktualnei doładowanie 0,35 bara więc prawie maks ile chce dmuchać.
Osiągi prezętują się następująco:
0-60mph in 6,23sek
1/4mile in 14,61sek@166km/h
------------------------------------
Obiecuje że po strojeniu będzie o wiele lepiej
A tu pare filmików:
- wstępik: http://www.350z.sync.pl/filmy/turbowstep.wmv
- wynik po 400m http://www.350z.sync.pl/filmy/turbosam.wmv
- 0-60mph z Piomanem onboard http://www.350z.sync.pl/filmy/turbostart2.wmv
chyba juz się nie pościgacie coobcio niech sam sie wypowie
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
kurcze wiec nie wydawało mi sie !! widziałem raz na gg opis u cobia RZWALIŁEM FURE WIEC CO MI Z TURBO ostro wyczesany samochód został??
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No pech jak diabli, na splarni sie rozpitolilem...
Naszczescie zgneicenia do silnika nie doszly, do maja postaram sie odbudować fure, sprzedam komuś tego MAFA z 300ZX TT, kola alu 14" i pare innych gratów.
Wyrwalo mi zawieszenie, ale juz wysztko rozkrecile ocenimem i z zaawaisem to by bylo na tyle:
- wachacz dolny skrzywiony do wymiany
- drązek z maglwonicy zsicety do wymiany
- łacznik stabilizatora
- przewod hamulcowy sciety
DAlej z przodu to tak:
- belka pod zderzakiem wzmacniająca
- zderzak
- blotniki
- ten caly przód co trzyma lampy i chlodnice
- chlodnice oby dwie
- IC sie polamal i pogial ten z IVECO
- kierunkowskazy
- atrapa chlodnicy
A tak w momecie rąbnięcia silnik nawet nei zgasł, poduchy wywalilo i pasy scignelo - glupio ze nikt ich nei zapiął...
Pozmaną na lawete wzieli jeszcze Nissna Almerę N15 pozostalem samochody wrocily o wlasnych sioach, tylko Nissan Maxima mial tylne prawe kolo cofniete do przodu o jakies 3-4 cm...
A przed tymi nieszczęśliwym karabolerm podniosklem doaldowanie na 0,4 bara ale to już byla porażka na pierwszych 3 beigach nie bylo trakcji, od 2500 na pierwyszym biegu nie umialem sobie radzić.
Ps. Rafi dzikuje za pożyczenie Miernika a i 1Mpa = 10Barów !!
Naszczescie zgneicenia do silnika nie doszly, do maja postaram sie odbudować fure, sprzedam komuś tego MAFA z 300ZX TT, kola alu 14" i pare innych gratów.
Wyrwalo mi zawieszenie, ale juz wysztko rozkrecile ocenimem i z zaawaisem to by bylo na tyle:
- wachacz dolny skrzywiony do wymiany
- drązek z maglwonicy zsicety do wymiany
- łacznik stabilizatora
- przewod hamulcowy sciety
DAlej z przodu to tak:
- belka pod zderzakiem wzmacniająca
- zderzak
- blotniki
- ten caly przód co trzyma lampy i chlodnice
- chlodnice oby dwie
- IC sie polamal i pogial ten z IVECO
- kierunkowskazy
- atrapa chlodnicy
A tak w momecie rąbnięcia silnik nawet nei zgasł, poduchy wywalilo i pasy scignelo - glupio ze nikt ich nei zapiął...
Pozmaną na lawete wzieli jeszcze Nissna Almerę N15 pozostalem samochody wrocily o wlasnych sioach, tylko Nissan Maxima mial tylne prawe kolo cofniete do przodu o jakies 3-4 cm...
A przed tymi nieszczęśliwym karabolerm podniosklem doaldowanie na 0,4 bara ale to już byla porażka na pierwszych 3 beigach nie bylo trakcji, od 2500 na pierwyszym biegu nie umialem sobie radzić.
Ps. Rafi dzikuje za pożyczenie Miernika a i 1Mpa = 10Barów !!
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Już rozkręciłem swoją perełke, w sumei straty nie są aż takei duże, do peirwszego maja moze ogarne troszke kasy i złoże to do kupy, zobaczcie sami jak sie to ma:
Lewy amortyzator który ucierpiał w tej katastrofie
Z konstrukcji najbardziej ucierpaiał prawy boczek
Sam przód po rozkręceniu wygląda naprawdze dobrze
Po zbliżeniu widać że ucierpiała tylko przednia belka (ta co trzyma lampy i chlodnice)
Chlodnice obydwie do wymiany niestety
Drążek maglownicy uciety, do wymiany razem z koncówka drązka i łącznikiem sabilizatora (przewód też trzeba wymienić bo go ucielo)
Dolny wachacz skrzywiony, trzeba będzie kupic nowy wraz ze sworzniem, na szczęście kolumna nie ucierpiała
We wnatrznu wypalily poduszki i pirotechniczne pasy, wszytko do wymiany, zastąpie je sportowymi zamiennikami (bardzo bym chcial)
Kurcze potrzebne mi jest prawie 500zł zeby zrobić z zawieszeniem porządek i pojechać na sprawdzenie geometri i ew. naprostowanie pojazdu, Bida oj bida...
Lewy amortyzator który ucierpiał w tej katastrofie
Z konstrukcji najbardziej ucierpaiał prawy boczek
Sam przód po rozkręceniu wygląda naprawdze dobrze
Po zbliżeniu widać że ucierpiała tylko przednia belka (ta co trzyma lampy i chlodnice)
Chlodnice obydwie do wymiany niestety
Drążek maglownicy uciety, do wymiany razem z koncówka drązka i łącznikiem sabilizatora (przewód też trzeba wymienić bo go ucielo)
Dolny wachacz skrzywiony, trzeba będzie kupic nowy wraz ze sworzniem, na szczęście kolumna nie ucierpiała
We wnatrznu wypalily poduszki i pirotechniczne pasy, wszytko do wymiany, zastąpie je sportowymi zamiennikami (bardzo bym chcial)
Kurcze potrzebne mi jest prawie 500zł zeby zrobić z zawieszeniem porządek i pojechać na sprawdzenie geometri i ew. naprostowanie pojazdu, Bida oj bida...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Daj spokój jeszcze to do mnie nie doszłoChEsTeR pisze:Zapomniales dodac ze jeszcze sie prawa podloznica skrecila.
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA