SR20DE RWD

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

Czy jest może na forum ktoś zorientowany w SR20DE (non turbo) RWD ?

Interesuje mnie kilka rzeczy:

1. Jaką skrzynie można wrzucić sr20det, KA24DE ?
2. Czy dzwon skrzyni sr20det podpasuje do silnika SR20DE RWD? i czy skrzynia od ka24de wejdzie w dzwon od sr20det?
3. Jaki ECU można podpiąć do sr20de... ECU od sr20det albo KA24de da się wystroić pod to?
4. Jakiej wiązki można użyć?

Dzięki pozdrawiam

[ Dodano: Nie 23 Sty, 2011 01:07 ]
ige pisze:kolega tigra

skrzynie ca/sr/ka-e/ka-de pasuja miedzy soba jak masz dzwon o danego motoru


[ Dodano: Nie 23 Sty, 2011 01:09 ]
kamil 240 pisze:... a tak wogole to ecu nie podejdzie od turbo do n/a
Awatar użytkownika
Mate96
Stały gość
Stały gość
Posty: 266
Rejestracja: czw 04 maja, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Przecież jest projekt na forum z sr20de po maską:
topics37/s13-n-a-tigra-dupowoz-vt14672.htm
Czytałeś to?
live fast, die sidewayz
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

ha ależ oczywiście drogi kolego że od tego zacząłem.
W następnej kolejności zmolestowałem Tigre meilami. Tylko kwestia jest taka że on nic nie kombinował bo miał kompletny swap silnik + skrzynia + wiązka + ECU.
Ja rozważam kupno samego silnika i skompletowania reszty, stąd moje pytania.

Dzięki za zainteresowanie tematem i czekam na kolejne wieści.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Z dokumentacji nistune wynika że wczesne wersje ECU od 20DET i DE są wymienne, wgrywasz mapy z DE i po sprawie.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
demolik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 20:34
Lokalizacja: WROCŁAW

czyli nie powinno być cyrków z aparatem zapłonowym ?
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

Z dokumentacji którą dostałem z Japonii wynika ze komputery są zamienne komp z DE obsłuży DET'a i odwrotnie. Różnica jest w tym co masz na wtyczce z kablami. Pokrywające się kabelki w obu wersjach odpowiadają tym samym funkcjom. Sprawa zapłonu ogarniana jest na tych samych pinach więc o to się nie martw.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

roball pisze:Z dokumentacji nistune wynika że wczesne wersje ECU od 20DET i DE są wymienne, wgrywasz mapy z DE i po sprawie.
ale żeby program w ecu zmienić to nie tak hop siup
trzeba montować płytkę z romami (czyli chipa) albo nistune
inaczej nie zmienisz programu
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”