Witajcie,
jaka byłaby odpowiednia uszczelka pod głowę dla prawie seryjnego (przelot + DP 3") Sr'a?
Na forach wyczytałem ,że chcąc zakładać metalową należy oddać blok do planowania - czy to prawda?
Zdaje się ,że najlepszym wyjściem byłby OEM (można dostać gdzieś indziej niż ASO?).
Może macie jakieś inne propozycje, doświadczenia z innymi uszczelkami?
Szpilki w SR są jednorazowe?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
Uszczelka pod głowę
Moderator: Moderator
Jak nie przewidujesz zadnych grubszych modow to laduj OEM.
Do metalowej uszczelki musisz (tzn. powieniens to zrobic) planowac glowice i blok. Zalezy ile materialu ci zdjema to dobierasz grubosc uszczelki do tego.
Szpilki tez wymien.
Do metalowej uszczelki musisz (tzn. powieniens to zrobic) planowac glowice i blok. Zalezy ile materialu ci zdjema to dobierasz grubosc uszczelki do tego.
Szpilki tez wymien.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Ja zakladalem uszczelke firmy ajusa-nie bylo z nia problemow.
Elring tez jest ok.
Elring tez jest ok.