Uszczelka pod głowę

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Krakers
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: sob 06 lis, 2010 19:25
Lokalizacja: Kraków

Witajcie,
jaka byłaby odpowiednia uszczelka pod głowę dla prawie seryjnego (przelot + DP 3") Sr'a?
Na forach wyczytałem ,że chcąc zakładać metalową należy oddać blok do planowania - czy to prawda?
Zdaje się ,że najlepszym wyjściem byłby OEM (można dostać gdzieś indziej niż ASO?).
Może macie jakieś inne propozycje, doświadczenia z innymi uszczelkami?
Szpilki w SR są jednorazowe?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Jak nie przewidujesz zadnych grubszych modow to laduj OEM.

Do metalowej uszczelki musisz (tzn. powieniens to zrobic) planowac glowice i blok. Zalezy ile materialu ci zdjema to dobierasz grubosc uszczelki do tego.

Szpilki tez wymien.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Krakers
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: sob 06 lis, 2010 19:25
Lokalizacja: Kraków

Gdzieś poza ASO oem jest dostępny?
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Ja zakladalem uszczelke firmy ajusa-nie bylo z nia problemow.
Elring tez jest ok.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”