Pali 20 litrow na 100 i trzyma wysokie obroty.

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

moris
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 10
Rejestracja: sob 26 mar, 2011 14:24
Lokalizacja: warszawa

no i tak zrobiłem...ALE

zakres 0,00 V do 0,10 V prawidłowej regulacji jest za mały, gdyż nie można wkręcić śrubek od TPS`a do przepustnicy...


mnie osobiście wali ile to ma voltów ale no nie da rady tego złożyć do kupy.

i teraz pytanko
czy ECTS ma coś z tym wspólnego ??

bo może ten czyjnik jest zwalony i zmienia napięcie w tpsie?
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

czyli kontrolka w consulcie cały czas pokazuje że przepustnica jest otwarta niezależnie od tego jak kręcisz TPSem ?
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
moris
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 10
Rejestracja: sob 26 mar, 2011 14:24
Lokalizacja: warszawa

hej.

NIE. Kontrolka w consulcie pokazuje zamkniętą przepustnicę w zakresie 0,00 V do 0,10 V

(a powinno być do 0,35V)

i jak ustawie max 0,10 V to jest za bardo przekręcony TPS w przepustnicy by wkręcić śrubki.
:( :( :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”