Wiadomosci na temat uturbienia sr20de

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Moc to moc. A jeśli chodzi o półoścki przeniesienie napędu hamulce to inna sprawa - bynajmniej nie drugożędna. To też pochłania mnustwo pieniędzy.
Dlatyego wszyscy odradzają i mówią ze lepiej to zrobić w innym aucie...
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Skaut

jarkowy z checia bym looknal twoja s13. Mozemy sie gdzies umowic na pol godzinki.Byle do konca tego tygodnia bo w przyszlym juz musze do wa-wy jechac po wize i zalatwiac sprawy zwiazane z wyjazdem.No faktycznie moze z tym 300KM przesadzilem.Ale wiesz czemu chce miec wiecej w mojej Primerce?? Bo lubie zgarbione miny kolesi w golfach vr6 albo 1.8t jak staraja sie jak moga a ja ich objezdzam:P Ot co.A juz sam wyglad s13 wzbudza pewien respekt i juz po samym wygladzie wiadamo ze ta fura duzo moze.Z Primera jest inaczej niby zwykly sedanik a jednak.... :D ok to jak bedziesz mial chcwilke czasu to daj jakos znac.Narka
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

No to ja sie biore u Siebie za Uturbianie Primerki - jestem do niej bardzo przywiazany a cala operacja wychodzi taniej jak przeprogramowanie ECU i zmiana wałków...

jeszcze prace nie ukonczone bo czekam na darmowe flansze i rozweirt dekla wydechowego w moim garrecie T3 :D

Cała operacja mi wyjdize ok. 3500zł na gotowo.

Cennik jak dotąd:
- kpl. wtrysków z S14 300zł
- pompa pliwa z S13 170zł
- elastyczny łącznik wydechu 2,5" 82zł
- Garrett T3 mialem ja za darmo ale takie w dobrym stanie chodzą po 350-400zł
- wraz do trubiną dostałem plastikowego BOVa - koszt takowego ok 50zł
- dwujnik spod czujnika oleju także za free ale tokaż za cos takiego nie weizmei wiecej jak 100zł
- rurki z olejem i ich podlaczenie w zakladzie samochodowje hydrauliki to 80zł
- materialy na downpipe i cześć poweitrzną (stal nierdzewna 2,5" i 2") 648zł
- elastyczne łączniki 50mm 3 sztuki to wydatek rzędu 14zł
- Intercooler z Iveco z aluminowymi boczkami 350zł
- Reszta to koszta spawania rurek wycenione w firmie co sie zajmuje przygotowaniem i modernicacją aut nietypowych to wydatek oscylujący w granicy 1000zł

No i gotowe :)

Seryjna przepływka ma na tyle duzy zakres pomiarowy że będzie to smigać bez zadnego zewnatzrengo oszukiwacza, ew. mozna wykonac prosty ukladzik za 10zł dziki ktoermu mozna nieco ją wzbogacić...
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Witam
Coobcio z calym szacunkiem do ciebie (bo bardzo mi sie podoba ten projekt) ale mysle ze to najlepszy czas abys zszedl na ziemie.
Coobcio pisze:No to ja sie biore u Siebie za Uturbianie Primerki - jestem do niej bardzo przywiazany a cala operacja wychodzi taniej jak przeprogramowanie ECU i zmiana wałków...
Niestety tak nie jest o czym sie przekonasz niebawem.
Coobcio pisze:
Cała operacja mi wyjdize ok. 3500zł na gotowo.
Niestety nie ma na to szans aby tak wyszlo. Chyba ze chcesz jezdzic niesprawnym autem.
Coobcio pisze: Cennik jak dotąd:
- kpl. wtrysków z S14 300zł
- pompa pliwa z S13 170zł
- elastyczny łącznik wydechu 2,5" 82zł
- Garrett T3 mialem ja za darmo ale takie w dobrym stanie chodzą po 350-400zł
- wraz do trubiną dostałem plastikowego BOVa - koszt takowego ok 50zł
- dwujnik spod czujnika oleju także za free ale tokaż za cos takiego nie weizmei wiecej jak 100zł
- rurki z olejem i ich podlaczenie w zakladzie samochodowje hydrauliki to 80zł
- materialy na downpipe i cześć poweitrzną (stal nierdzewna 2,5" i 2") 648zł
- elastyczne łączniki 50mm 3 sztuki to wydatek rzędu 14zł
- Intercooler z Iveco z aluminowymi boczkami 350zł
- Reszta to koszta spawania rurek wycenione w firmie co sie zajmuje przygotowaniem i modernicacją aut nietypowych to wydatek oscylujący w granicy 1000zł
-Wtryski sa ok!
-Na 90% pompa ci nie wydoli. w 90% nissanow ktore do mnie przyjezdzaja seryjna pompa ma problem aby wydolic na seryjne 169 koni! Smutne ale prawdziwe.
-lacznik jest ok
-Jezeli turbina jest sprawna to jest jak najbardziej pasujaca do tego projektu.
-Niestety to co dostales to typowy gowniany zaworek boscha ktory sie otwiera na wolnych obrotach. Jest zbudowany do czegos zupelnie innego i w aucie z przeplywka musisz podlaczyc jeden koniec tego zaworu do rury przed przepustnica a drugi koniec do rury za przeplywka ale przed turbina. Wtedy bedzie dziala. inaczej zaworek sie otworzy i silnik zwariuje bo dostanie powietrze ktorego nie policzyl. To tak w skrocie.
-ok
-ok
-ok
Niestety kolektor budujemy z kolanek bezszwowych a ty kupiles szwowe do tego masz darmowe flansze ze stali. Niestety twoj kolektor ma 90% szans na pekniecie. Od dawna dowiadujesz sie o ceny takiego kolektora ale musisz wiedziec ze te ceny nie biora sie z kosmosu.
Coobcio pisze: No i gotowe :)

Seryjna przepływka ma na tyle duzy zakres pomiarowy że będzie to smigać bez zadnego zewnatzrengo oszukiwacza, ew. mozna wykonac prosty ukladzik za 10zł dziki ktoermu mozna nieco ją wzbogacić...
Niestety to nigdy nie bedzie gotowe bez zadnego sterowania. Przeplywka przeplywka masz racje ale mapa paliwowa zostaje seryjna. Komputer zmierza do tego aby afr byl w okolicach 13.6 - 14.7 wolnossacego silnka oraz ma ustawiony inaczej zaplon. Musisz dolac wiecej paliwa i opoznic troszke zaplon aby nie doprowadzic do detonacji. GWARANTUJE ze zaden opornik niczego tu nie zmieni. Stary rozumiem oszczednosci ale gdyby to bylo takie proste to nikt by sie nie bawil w strojenie swinki albo chipy tylko kazdy by wkladal opornik i jazda. Wlozyles wieksze wtryski? ok ale one nie sa duzo wieksze. Komputer szybko sie nauczy po odczytach z lambdy jaka wydajnosc maja twoje wtrsyki i ile ma polewac aby uzyskac 13.6 -14.7. Niestety Japonczycy utrudnili troszke nam zabawe.


Pozdrawiam!
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Nie no wiadomo bez SMT6 to nawet tego na hamownie nei wezme ale przynajmniej będe mogł sie bardzo delikatnie poruszać.

Ps. co do tego oproniczka to na seryjnych wtrsykach AFR wachalo sie w okolicach 12,8 do 13,1:1 więc da sie chwile pojeździc i pozbierać.

Co do kolektora to kolanka kupuje bez szwowe w hurtowni stali szwedzkiej są o 80% dorzsze ale tylko 10szt. o średnicy 48mm pojdzie jakoś to przeboloje.

A Flansze wziolem od Macika Grabowskiego bo mial kiedyś uturbiać S14 i mu została ładna kwasowa flansza.

Cena w zwiazku z kolankami ulegnie zmianie nie bedzie to juz 3500zł a 3550zł (tak pi razy oko) oczywiście bez SMT6 i na tym plastikowym bayy pasie - którego testowaliśmy w Rafiego S13 i pracował bez zarzutu (rozszczelnia się dopiero powyzej 0,5 bara)
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

To małe Boschowskie ustrojstwo, zwane dumpvalve'em, spowoduje, że po złożeniu i odpaleniu auto będzie miało tendencję do gubienia wolnych obrotów, a podczas jazdy po odpuszczeniu gazu obroty będą bardzo nisko schodziły, a w efekcie może auto gasnąć.
Co tu dużo pisać, nie jest to taki DV jak w s14, który faktycznie się otwiera na wolnych obrotach, ale lepszy od niego też nie jest. Oczywiście niskobudżetowe uturbianie jest fajne, ale życie uczy, że na pewnych rzeczach nie opłaca się oszczędzać, to się mści.
Coobcio, wielu popiera Twój projekt, i dobrze Ci życzy, m.in. BRT, ale to co napisał jest prawdą, bez zrobienia tych rzeczy, Twój samochód będzie jeździł (gorzej niż teraz), ale nie będzie fruwał, a chyba taki był Twój cel.
DV lepiej połączcie jak natura dała w układ zamknięty, później jak uzbierasz i kupisz prawdziwego BOV'a, to będziesz miał prawdziwy ubaw.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Ten DV nie kosztował mnie ani grosza do tego ma mocowanie na rure o średnicy 1 cal jest to bardzo uniwersalna średnica więc nie bedize najmneijszeych problemów z dokupieniem pozniej prawdziwego BOVA.

Ps ten DV siedizał juz u Rafiego od S13 auto normalnie pracowalo, jak sie wkrecalo go na wysokie obroty i puszczalo gaz to z DV wylatowaylo powietrze nawet :)

Ale spoko grunt zeby to poskladać do kupy potem doprowadzi sie to do skladu i ładu naraize bark funduszy na SMT6 i BOVA
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

No Icek już siedzi :)

Mocowania solidnie przyspawane, sróby od dolu, banalny monta<font class="red">rz</font> i demontarz...
Obrazek

Tutaj zderzak na swoim miejscu - ciolem go z 1,5 godizny...
Obrazek
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
idh
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: pt 21 maja, 2004 12:06
Lokalizacja: Mannheim

@Coobcio: Gratuluje! FMIC w Primerze - super! Nie wiem, byc moze ten temat byl juz tutaj omawiany, ale dostalem ostatnio maila, poza opisem ECU, sa tez opisane roznice pomiedzy SR20DE i SR20DET. Byc moze bedzie tobie, albo i innym pomocne.
SR20DET wiring ECU pins and description of wire colors

1 - Coil Pack 1 Output (Via power transistor Unit) - Red White
2 - Coil Pack 2 Output (Via power transistor Unit) - Red Yellow
3 - Tachometer signal output - Yellow Red
4 - ECCS Relay - Red Black
5 - Ignition Pulse Monitor (For Trip Comp ?)
6 - Ignition Signal Ground - Black
7 - RX data (Signal from Nissan Consult hand terminal) - Green Black
8 - Coil Pack 3 Output (Via power transistor Unit) - Red White
9 - Coil Pack 4 Output (Via power transistor Unit) - Red White
10 -
11 -
12 - A/T signal DT3 (autotrans gear select ?)
13 - Ignition Signal Ground - Black
14 - CLK clock (timing signal) - Green White
15 - TX data (signal to Nissan Consult hand terminal) - Green
16 - MAFS signal input ( Mass Air Flow Sensor ) - White
17 - MAFS ground - Black
18 - Water Temp Sensor input - Blue Brown
19 - Oxyen Sensor input (O2) - White
20 - TPS input (throttle postion sensor) - White
21 - Sensor ground - Black
22 - CAS 180deg signal (Crank angle sensor) - White
23 - CHK check (check start) ? - Green Red
24 - Monitor check Lamp (red) (fault code lamp output)
25 - Exhaust over temp warning lamp output - Orange
26 - Exhaust temp sensor inout (Behind the Cat) - Blue Yellow
27 - Detonation sensorinput (knock sensor) - White
28 - TPS for A/T (kick down switch)
29 - Sensor ground - Black
30 - CAS 180deg signal (crank angle sensor) - White
31 - CAS 1deg signal (crank angle sensor) - Black
32 - Speed sensor input - Yellow Green
33 -
34 - Start signal (from ignition switch) - Orange
35 - A/T neutral switch input - Green Orange
36 - IGN (ignition ON, from ignition switch) - Black Red
37 - TPS power output (power to throttle position sensor) - Light Green Red
38 - ECCS power - Black White
39 - ECCS ground - Black
40 - CAS 1 deg signal (crank angle sensor) - Red Black
41 - A/C on input (Air Con ON from A/C panel) - Blue Green
42 - A/T signal DT1 (auto trans gear select ?)
43 - Power steering switch (speed proportional control output) - Purple White
44 - A/T signal DT1 (auto trans gear select ?)
45 - Ambient air tamp sensor input - Blue White
46 - ECCS backup power - Red
47 - ECCS power - Black White
48 - ECCS ground - Black
101 - Injector No. 1 drive output - White Black
102 - EAI control solenoid output (egr valve control ?) - Orange Black
103 - Injector No.3 drive output - Green Black
104 - Fuel pump relay output - Black Purple
105 - Fuel pressure control module - Red White
106 - A/C on output (Air conditioner on relay signal) - Green Black
107 - Injector ground - Black
108 - Injector ground - Black
109 - Reverse electrical flow return circuit (alternator fail input) - Red
110 - Injector No. 2 drive output - Yellow Black
111 - Turbo boost pressure control solenoid (over boost cut ?) - Orange Black
112 - Injector No. 4 drive output - Blue Black
113 - AAC valve control (Auxiliary Air Control, Idle speed control) - Light Blue
114 -
115 -
116 - Injector ground - Black









--------------------------------------------------------------------------------

ECU fault codes

Long Flash - 0.6 seconds on (the first digit)
Short Flash - 0.3 seconds on (the second digit)
Long Gap - 2.1 seconds off (used between codes)
Short Gap - 0.9 seconds off (used between digits)

There are two digits in each code. Count the long flashes, then the short flashes (only count how many times the light is ON) and you'll have a 2 digit code. These codes are covered in the service manual.

Code Meaning
11 - Camshaft Position Sensor
12 - Air Flow Meter
13 - Coolant Temperature Sensor
14 - Vehicle Speed Sensor
21 - Ignition Signal
25 - IACV - AAC Valve
26 - Boost Pressure Sensor
31 - ECM Fault
32 - Exhaust Gas Recirculation System
33 - Front EGO Sensor (O2-1 Sensor)
34 - Knock Sensor
35 - EGR Temperature Sensor
36 - EGR BPT Valve
37 - Closed Loop System
41 - Intake Air Temperature Sensor
43 - Throttle Position Sensor
54 - Signal from Auto Transmission
55 - Other Malfunction. CONSULT Terminal Required
63 - Cylinder 6 Misfire (?)
64 - Cylinder 5 Misfire (?)
65 - Cylinder 4 Misfire
66 - Cylinder 3 Misfire
67 - Cylinder 2 Misfire
68 - Cylinder 1 Misfire
71 - Random Misfire
72 - TW Catalyst System
76 - Fuel Injection System
77 - Rear EGO Sensor (O2-2)
82 - Crank Position Sensor
84 - Automatic Transmission Diagnostic Comms Line
95 - Crank Position Cog
98 - Coolant Temperature Sensor
103 - Park/Neutral Switch
105 - EGR Solenoid
111 - Inhibitor Switch
112 - Automatic Transmission Speed Sensor
113 - Automatic Transmission 1st Signal
114 - Automatic Transmission 2nd Signal
115 - Automatic Transmission 3rd Signal
116 - Automatic Transmission 4th Signal
118 - Automatic Transmission Shift Solenoid Valve A
121 - Automatic Transmission Shift Solenoid Valve B
123 - Automatic Transmission Overrun Clutch Solenoid Valve
124 - Automatic Transmission TOR Conv Solenoid Valve
125 - Automatic Transmission Line Pressure Solenoid
126 - Automatic Transmission Throttle Position Sensor
127 - Automatic Transmission Engine Speed Signal
128 - Automatic Transmission Fluid Temperature Sensor

SR20DET ECU

E5 is from a 94-96 180sx black top 5 speed
E6 is from a 94-96 180sx blacktop automatic
WC is from a 94-98 S14 Silvia
62 is from a 91-93 180sx or S13 Silvia 5 speed
61,63 is from a 91-93 180sx or S13 Silvia automatic
J4 is from a 97-98 180sx Type X 5speed












--------------------------------------------------------------------------------

SR20DE vs. SR20DET (Remember 'T' is for Turbo)

Here are the differences between the DET and the DE:

The DET has oil squirter piston coolers
The DET has a bigger oil pump.
The DET has a different front pulley.
The DET has lower compression pistons (8.3:1 vs 9.5:1).
The DET has bigger injectors.
The DET has direct ignition.
The DET has a variable intake cam, runs retarded at idle, advanced mid range and retarded top end.
The DET has mechanical shim in bucket type lifters with a slightly bigger in duration exhaust cam.

The GTi-R DET has individual Throttle body injection.
The GTi-R DET has stronger main cap bolts.
The GTi-R DET has beefier rods.

*Just about all parts between the SR20DET and the SR20DE are interchangeable. Comes in very handy!

NISSAN SILVIA (PS13) ENGINE OVERHAUL GASKET KIT & PART NUMBERS
These are Japanese Part Numbers, Not to be used at U.S. Nissan Dealers.

PART NAME: PART CODE KIT # 11011K: KIT # 11042K:
Gasket Kit: Engine repair 9101-11011K 1 -
Gasket Kit: Valve Re-grind 9101-11042K - 1
Seal: Oil Crankshaft Rear 9101-12279 - 1
Gasket: Drain Plug 9101-11128A 1 -
Gasket: Cylinder Head 9101-11044 1 1
Gasket: Chain Tensioner 9101-13070E 1 -
Seal: Oil Valve (intake) 9101-13207 8 8
Seal: Oil Valve (exhaust) 9101-13207M 8 8
Gasket: Rocker Cover 9101-13270 1 1
Gasket: Rocker Cover 9101-13270M 1 1
Gasket: Rocker Cover 9101-13270N 4 4
Gasket: Oil Filler Cap 9101-15255A 1 -
Seal: Oil Crankshaft Font 9101-13042 1 -
Seal: O-rings 9101-13035H 1 -
Gasket: Intake Manifold 9101-14035 1 1
Gasket: Collector, Intake 9101-14010A 1 -
Gasket: Throttle Chamber 9101-16293 1 -
Gasket: Exhaust Manifold 9101-14036M 1 1
Seal O-ring Oil Strainer 9101-15053M 1 -
Seal: O-ring Pressure Regulator 9101-16412E 1 -
Seal: O-ring Injector, Lower 9101-16412F 4 -
Seal: O-ring Injector, Upper 9101-16412G 4 -
Seal: O-ring Support, Distributor 9101-22100E 1 1
Gasket: AAC Valve 9101-23785N 1 -
Gasket: Turbo Charger, Inlet 9101-14415 1 -
Gasket: Turbo Charger Outlet 9101-14445 1 -
Gasket: Inlet Tube, Air 9101-14465M 1 -
Gasket: Oil Tube, Inlet 9101-15196 2 -
Gasket: Oil Tube, Outlet 9101-15196M 1 -
Gasket: Connector, Water 9101-15188A 6 -
Gasket: Liquid 9101- 1 -
Mass Air Flow Sensor 22680-52F00
Ignitor Chip 22020-50F00
Clutch Disc 30100-96E08
Clutch Plate 30210-6E602
Nismo Clutch Disc 30100-RN580

Parts in the U.S. that fit the SR20DET

Part description - Car Year - Car Model
STOCK Nissan clutch - 89 - Nissan Maxima 240mm 9-7/16" spline 24x1
Ignitor Chip - 92+ - Infiniti Q-45
Throttle Body - 91-98 - Nissan 240SX DOHC
Oil Filter - 92-99 - Sentra/200SX SE-R
Spark Plugs - 91-99 - Sentra/200SX SE-R
MAFS(will need plug) - 89-90 - Nissan 240sx, Stanza, Truck w/ 2.4 liter 12 valve
Timing Chain Kit - 91- B13 Sentra SE-R with 2 liter SR20DE
Exhaust Manifold Gasket - 91- Sentra SE-R
O2 Sensor - 87 - Nissan 300zx Turbo
370cc Fuel Injectors - 95 - Nissan 300ZX TT(purple plug)
Fuel Injector O-Rings - 95 - Z32 TT, DOHC 240SX
4 Hole Turbo Manifold Gasket - 95 - Z32 300ZX TT T25 gaskets
5 Hole Turbo Extension Gasket - 95 - Z32 300ZX TT T25 gaskets
Belts (PS, AC, ALT) - Gates K050370 Alt. K040345 PS & AC
S14 Oil Filter - 95 - B14 Nissan Sentra SE-R
S13 Oil Filter - 91 - B13 Nissan Sentra SE-R
SR Turbo Studs - VG30DE Studs part # 14064 7B000
Pozdrowienia
IDH
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

DZikuje za informacje, róznice znam na pamięć :)

Ps. juz trwają prace nad moją furą w mordę troche sie przeliczylem cala robota z orurowaniem to wydatek 1500zł...

A 1100zł za prosty kolekotr taki jak im pokazalem przykladowo.
Ich moje projekty byly do dupy dupy i nie mają rowno rozłoznej fali więc będe mieć barana.

Jak narazie wydałem na materjały 182zł i 35groszy (za 11 kolanek)
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”