Witam!
Chlopaki powiedzcie mi seryjnie na jakich swiecach smigaja SR20DET ?
U mnie seryjnie siedzą NGK BKR5EY i nie wiem na jakie je zeminic po uturbieniu.
Jaka jest zasada z tym ze sie stosuje albo cieplejsze albo chlodzniejsze ?
Np. im silnik ma wyższą temperature w komoże tym powinno się dawać zimniejsze ?
Siwiece zapłonowe - jaka ciepłota do turbo
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
www.turbokillers.prv.pl i tam mach wszystko o świecach. Czytania dużo, informacji full. Polecam
EMWU is dead
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Ogólnie jest przyjęte, że co 50km jeden stopień na świecy w dół.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bardzo ale to bardzo ciekawy materjał, dzikuje !!
"W silnikach o podwyższonych osiągach zachodzi potrzeba użycia "zimnych" świec. Stosuje się je również w przypadku dużych obciążeń silnika oraz gdy silnik wykręca wysokie obroty przez bardzo długi czas. Tam gdzie wyższe sprężanie, większe wałki rozrządu, większe cylindry i gdzie stosuje się tlenek azotu "zimne" świece są koniecznością by ich nie przegrzać i nie zniszczyć maszyny. Im świeca "chłodniejsza" tym mniejsze prawdopodobieństwo samozapłonu itd"
Więc walne zimneijsze czyli NGK BKR6EY albo nawet i BKR7EY
"W silnikach o podwyższonych osiągach zachodzi potrzeba użycia "zimnych" świec. Stosuje się je również w przypadku dużych obciążeń silnika oraz gdy silnik wykręca wysokie obroty przez bardzo długi czas. Tam gdzie wyższe sprężanie, większe wałki rozrządu, większe cylindry i gdzie stosuje się tlenek azotu "zimne" świece są koniecznością by ich nie przegrzać i nie zniszczyć maszyny. Im świeca "chłodniejsza" tym mniejsze prawdopodobieństwo samozapłonu itd"
Więc walne zimneijsze czyli NGK BKR6EY albo nawet i BKR7EY
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
sorry za odgrzanie kotleta... ale zawsze lepiej niż kolejny temat o podobnym tytule:)
Mianowicie mam pytanie, czy mogę założyć zimniejsze świece "na zaś"?
Mam zamiar stroić auto za jakiś czas a świece mi już umierają. Chcę kupić nowe i najchętniej kupił bym już docelowe "7".
Czyli... włożę zimniejsze świece w sztokowe s14 do sr'a a jak dojdą wszystkie graty... zamontuje i dopiero będę stroił i podnosił moc. Nie będzie z tym problemu?
Mianowicie mam pytanie, czy mogę założyć zimniejsze świece "na zaś"?
Mam zamiar stroić auto za jakiś czas a świece mi już umierają. Chcę kupić nowe i najchętniej kupił bym już docelowe "7".
Czyli... włożę zimniejsze świece w sztokowe s14 do sr'a a jak dojdą wszystkie graty... zamontuje i dopiero będę stroił i podnosił moc. Nie będzie z tym problemu?
nie bedzie
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.