Ktokolwiek widział ktokolwiek wie
Panowie tak z czystej ciekawości, jakie bedą koszty zbudowania SR20 na ok 500km.
Interesuje mnie całkowity koszt czyli zakup silnika, remont, nowe części do złożenia, komp, ewentualnie głowica ve, sprzęgło, bez skrzyni.
Koszt ok powiedzmy że zaokrąglamy do 5000zł
Pozdrawiam
SR20 500+
Moderator: Moderator
Ty sie wygrzewaj a nie o głupotach myslisz...
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
- przemo171988
- Coś już wiem
- Posty: 162
- Rejestracja: śr 16 wrz, 2009 16:42
- Lokalizacja: Wrocław
Bardzo duża górka pieniędzy Raczej nie opłacalne przynajmniej jak dla mnie... sam zamieniam S13 z SR na R33 właśnie ze względów ekonomicznych...jeśli można tak to określić
<<< RB25DET >>>
-
- Coś już wiem
- Posty: 92
- Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
- Lokalizacja: UK
Jeśli to ty myślisz o takiej budowie to będę Ci kibicował, jak znam twoje podejście do s13 to wiem,że nawet jeśli będzie to trochę kosztowało to ty z pewnością dasz radę to zrobić, twoje CA jest na to najlepszym przykładem, skoro z CA uzyskałeś 330 KM, i podołałeś finansowo to z SR będzie podobnie.
PS: Cieszę się ,że wybiłeś sobie z głowy zmianę samochodu i myślisz o SWAPIE, bo o to chodzi ,prawda??
PS: Cieszę się ,że wybiłeś sobie z głowy zmianę samochodu i myślisz o SWAPIE, bo o to chodzi ,prawda??
ha ha raczej sie mylisz kto by chciał rozkompletowac taka Silvie??
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
30-35tys +
Ostatnio zmieniony śr 12 paź, 2011 23:13 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
tylko pytanie po co?:) nie lepiej wieksza pojemnosc wrzucic?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Bo Konrad chce przejść wszystkie poziomy wtajemniczenia.
CA18->SR20->RB25->RB26, a jak już mu się opcje skończą to zbuduje sobie RB30.
CA18->SR20->RB25->RB26, a jak już mu się opcje skończą to zbuduje sobie RB30.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Pytam tylko orientacyjnie, zastanawiam się czy jest sens budowania SR20 na 500+ czy od razu przeskoczyć na poziom 600-700 w 2JZ.
Poziom 35tyś za 500km jest do przyjęcia
Co do Swapów to nigdy nie byłem zwolennikiem tego typu zabaw, większy silnik ok ale w seryjnym opakowaniu
Poziom 35tyś za 500km jest do przyjęcia
Co do Swapów to nigdy nie byłem zwolennikiem tego typu zabaw, większy silnik ok ale w seryjnym opakowaniu
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
No to jedynie SR wchodzi w grę, bo on seryjnie występował w s13.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
Ale nigdzie nie pisałem że musze ten silnik wrzucać do S13, moje S13 podoba mi się w stanie w jakim jest, jeżeli się zdecyduje na budowę drugiego silnika to automatycznie będzie to drugi samochód
Pamiętacie może S14a z wawy które stroił BRT i które potem zatrzymało się na jakiejś latarni, tam było chyba ok 500km z SR20, ma ktoś może specyfikacje silnika?
Pamiętacie może S14a z wawy które stroił BRT i które potem zatrzymało się na jakiejś latarni, tam było chyba ok 500km z SR20, ma ktoś może specyfikacje silnika?
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Na pewno miało głowicę z VET'a. Chyba na rf.pl był opis.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
- MORDA
- Stary Wyjadacz
- Posty: 552
- Rejestracja: ndz 21 mar, 2010 08:11
- Lokalizacja: Dankowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Z tego co pamiętam to główka była z VET-a, w celu dobrego info polecałbym skontaktować się z Coobciem z Łodzi.Konrad pisze:Ale nigdzie nie pisałem że musze ten silnik wrzucać do S13, moje S13 podoba mi się w stanie w jakim jest, jeżeli się zdecyduje na budowę drugiego silnika to automatycznie będzie to drugi samochód
Pamiętacie może S14a z wawy które stroił BRT i które potem zatrzymało się na jakiejś latarni, tam było chyba ok 500km z SR20, ma ktoś może specyfikacje silnika?
http://www.coobcio.pl/
Tam bylo 570KM. VET + GT3076R jak dobrze pamietam.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM