SR20 500+

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

Ktokolwiek widział ktokolwiek wie :)

Panowie tak z czystej ciekawości, jakie bedą koszty zbudowania SR20 na ok 500km.
Interesuje mnie całkowity koszt czyli zakup silnika, remont, nowe części do złożenia, komp, ewentualnie głowica ve, sprzęgło, bez skrzyni.
Koszt ok powiedzmy że zaokrąglamy do 5000zł :)

Pozdrawiam :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

Ty sie wygrzewaj a nie o głupotach myslisz...
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
przemo171988
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 162
Rejestracja: śr 16 wrz, 2009 16:42
Lokalizacja: Wrocław

Bardzo duża górka pieniędzy :D Raczej nie opłacalne przynajmniej jak dla mnie... sam zamieniam S13 z SR na R33 właśnie ze względów ekonomicznych...jeśli można tak to określić :)
<<< RB25DET >>>
wilczek_1986
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 92
Rejestracja: pt 02 paź, 2009 15:27
Lokalizacja: UK

Jeśli to ty myślisz o takiej budowie to będę Ci kibicował, jak znam twoje podejście do s13 to wiem,że nawet jeśli będzie to trochę kosztowało to ty z pewnością dasz radę to zrobić, twoje CA jest na to najlepszym przykładem, skoro z CA uzyskałeś 330 KM, i podołałeś finansowo to z SR będzie podobnie.

PS: Cieszę się ,że wybiłeś sobie z głowy zmianę samochodu i myślisz o SWAPIE, bo o to chodzi ,prawda??
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

ha ha raczej sie mylisz kto by chciał rozkompletowac taka Silvie??
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

30-35tys +
Ostatnio zmieniony śr 12 paź, 2011 23:13 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

tylko pytanie po co?:) nie lepiej wieksza pojemnosc wrzucic?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Bo Konrad chce przejść wszystkie poziomy wtajemniczenia.
CA18->SR20->RB25->RB26, a jak już mu się opcje skończą to zbuduje sobie RB30. ;)
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

Pytam tylko orientacyjnie, zastanawiam się czy jest sens budowania SR20 na 500+ czy od razu przeskoczyć na poziom 600-700 w 2JZ.
Poziom 35tyś za 500km jest do przyjęcia
Co do Swapów to nigdy nie byłem zwolennikiem tego typu zabaw, większy silnik ok ale w seryjnym opakowaniu ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

No to jedynie SR wchodzi w grę, bo on seryjnie występował w s13.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

Ale nigdzie nie pisałem że musze ten silnik wrzucać do S13, moje S13 podoba mi się w stanie w jakim jest, jeżeli się zdecyduje na budowę drugiego silnika to automatycznie będzie to drugi samochód :)

Pamiętacie może S14a z wawy które stroił BRT i które potem zatrzymało się na jakiejś latarni, tam było chyba ok 500km z SR20, ma ktoś może specyfikacje silnika?
Obrazek
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Na pewno miało głowicę z VET'a. Chyba na rf.pl był opis.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
MORDA
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 552
Rejestracja: ndz 21 mar, 2010 08:11
Lokalizacja: Dankowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Konrad pisze:Ale nigdzie nie pisałem że musze ten silnik wrzucać do S13, moje S13 podoba mi się w stanie w jakim jest, jeżeli się zdecyduje na budowę drugiego silnika to automatycznie będzie to drugi samochód :)

Pamiętacie może S14a z wawy które stroił BRT i które potem zatrzymało się na jakiejś latarni, tam było chyba ok 500km z SR20, ma ktoś może specyfikacje silnika?
Z tego co pamiętam to główka była z VET-a, w celu dobrego info polecałbym skontaktować się z Coobciem z Łodzi.
http://www.coobcio.pl/
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Tam bylo 570KM. VET + GT3076R jak dobrze pamietam.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Awatar użytkownika
steveo
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 126
Rejestracja: czw 16 wrz, 2010 13:56
Lokalizacja: wwa

silnik z Saaba?
pozdro
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”