Ile moge wyciągnąć na seryjnej turbinie.
moje plany to wymiana dolotu i wydechu downpipe 3" reszta 2,5" z dwoma przelotowymi tłumikami
wiekszy ic wszystko chce wystroić SMT6
tuning s14
Moderator: Moderator
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Koło 270KM możesz mieć na więcej nie pozwoli Ci turbo
Jaka S14? S14 czy s14a?
Jaka S14? S14 czy s14a?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Myślę że przy dolocie, wydechu, FMIC, wtryskach 550, MAF'ie z Z32 i wystrojeniu tego elektroniką 300KM jest do osiągnięcia na seryjnej T28. Oczywiście łatwiej i więcej można będzie osiągnąć na GT28RS.
Wytrzymać to i 450KM wytrzymają, tylko pytanie jak długo... W miarę bezpieczna granica seryjnych gratów to 350KM. Chyba że chcesz pałować po oporach to lepiej odrazu zakuj.
A wiec tak:Banzai pisze:Myślę że przy dolocie, wydechu, FMIC, wtryskach 550, MAF'ie z Z32 i wystrojeniu tego elektroniką 300KM jest do osiągnięcia na seryjnej T28. Oczywiście łatwiej i więcej można będzie osiągnąć na GT28RS.
aby wykorzystac maksymalnie serie (korby tloki) najpierw upewniamy sie ze nasz silnik jest w dobrym stanie, dopiero pozniej zaczynamy kombinowac. Seria wytrzymuje 340 -350. Powyzej zaczyna sie ostro sypac co juz sprawdzil jeden z naszych klubowiczow
Aby to osiagnac modyfikujemy:
1. wieksze turbo
2. downpipe, wydech
3. spory intercooler + orurowanie + dolot + bov
4. pompa paliwowa + regulator cisnienia paliwa (+1 bar na listwie i seryjne wtryski wystarcza)
5. Elektronika ( chip, smt jak kto woli)
Oraz punkt numer 6 czyli bezpieczenstwo - zegary : boost oraz EGT
Seryjne sprawne sprzeglo chwile daje sobie rade, pozniej trzeba modyfikowac
Jak sobie cos przypomne to dopisze
Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
A ile można wyciągnąć z S14a bez FMIC i baz demontażu katalizatora? To znaczy sam FMIC to by mi nie przeszkadzał, ale wycinanie zdeżaka i przekłądanie akmulatora już by przeszkadzało.
Ja widziałem że samą modyfikacją elektroniki robi sie 45KM czyli by ładnie brzmiało 250KM z dolotem , kosztowało to chyba 2400zł albo 1800zł w w Godula Motorsport . Ale wiem że to było dawno jak sie tym interesowałem - oczywiście chodzi o s14
Wreszcie jeździ , i to jak
heheh za 2000zł to zrobi fmic i wydech 3 cale co tesh w s14a da mu pewnie cos koło 40hpfazolx1 pisze:Ja widziałem że samą modyfikacją elektroniki robi sie 45KM czyli by ładnie brzmiało 250KM z dolotem , kosztowało to chyba 2400zł albo 1800zł w w Godula Motorsport . Ale wiem że to było dawno jak sie tym interesowałem - oczywiście chodzi o s14
I policji dwa powody do zabrania dowodu rejestracyjnego, do tego zagracę sobie i tak mały bagażnik akmulatorem. Takie rozwiązanie jest dobre na tor nie do codziennej jazdy.cziko pisze:heheh za 2000zł to zrobi fmic i wydech 3 cale co tesh w s14a da mu pewnie cos koło 40hp
Mozna zrobic wydech 2.5 calowy na dwoch tlumikach przelotowych ktory nie jest tak glosny aby ci odrazu dowod zabierali. Pozatym orurowanie mozna zrobic tak aby akumulator zostal z przodu. Wywalamy akumulator do tylu miedzy innymi po to aby przeniesc troszke masy z przod na tyl a jednoczesnie zrobic sobie wiecej miejsca na orurowanie. Wszystko mozna zrobic jak sie chce. Co do krecenia auta bez FMIC to bym sie nie porywal za bardzo bo seryny jest bardzo malo wydajny i razem z seryjna turbina nie stanowia jakiegos super zestawu do podkrecania.Tirinti pisze:I policji dwa powody do zabrania dowodu rejestracyjnego, do tego zagracę sobie i tak mały bagażnik akmulatorem. Takie rozwiązanie jest dobre na tor nie do codziennej jazdy.cziko pisze:heheh za 2000zł to zrobi fmic i wydech 3 cale co tesh w s14a da mu pewnie cos koło 40hp
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
Chodziło mi o to, że policja zabierze dowód za brak tablicy rejestracyjnej z przodu, a bez katalizatora nie przejdzie przeglądu technicznego.
Jaki brak tablicy rejestracyjnej ??Tirinti pisze:Chodziło mi o to, że policja zabierze dowód za brak tablicy rejestracyjnej z przodu, a bez katalizatora nie przejdzie przeglądu technicznego.
Przecież nawet jak potniesz zderzak to miejsce na tablicę i tak się znajdzie.
Co do przeglądów to każdy je przejdzie.
Zastanów się np jak SUpra Dobrowolskiego przechodzi przegląd, albo stado zdezelowanych pojazdów, albo nissany z przelotem. NO PROBLEMO - Mieszkasz w POLSCE.
EMWU is dead