tuning s14

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

Ile moge wyciągnąć na seryjnej turbinie.
moje plany to wymiana dolotu i wydechu downpipe 3" reszta 2,5" z dwoma przelotowymi tłumikami
wiekszy ic wszystko chce wystroić SMT6
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Koło 270KM możesz mieć na więcej nie pozwoli Ci turbo
Jaka S14? S14 czy s14a?
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

s14 na jaką turbine mozliwie najmniejsza musiał bym wymienić by móc wyciągnąć około 320 km
Banzai

Myślę że przy dolocie, wydechu, FMIC, wtryskach 550, MAF'ie z Z32 i wystrojeniu tego elektroniką 300KM jest do osiągnięcia na seryjnej T28. Oczywiście łatwiej i więcej można będzie osiągnąć na GT28RS.
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

ok zdecyduje sie chyba na wymiane turbiny, mam jeszcze jedno pytanie ile wytrzymają seryjne tłoki i korby
Banzai

Wytrzymać to i 450KM wytrzymają, tylko pytanie jak długo... :roll: W miarę bezpieczna granica seryjnych gratów to 350KM. Chyba że chcesz pałować po oporach to lepiej odrazu zakuj.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Banzai pisze:Myślę że przy dolocie, wydechu, FMIC, wtryskach 550, MAF'ie z Z32 i wystrojeniu tego elektroniką 300KM jest do osiągnięcia na seryjnej T28. Oczywiście łatwiej i więcej można będzie osiągnąć na GT28RS.
A wiec tak:
aby wykorzystac maksymalnie serie (korby tloki) najpierw upewniamy sie ze nasz silnik jest w dobrym stanie, dopiero pozniej zaczynamy kombinowac. Seria wytrzymuje 340 -350. Powyzej zaczyna sie ostro sypac co juz sprawdzil jeden z naszych klubowiczow :lol:

Aby to osiagnac modyfikujemy:
1. wieksze turbo
2. downpipe, wydech
3. spory intercooler + orurowanie + dolot + bov
4. pompa paliwowa + regulator cisnienia paliwa (+1 bar na listwie i seryjne wtryski wystarcza)
5. Elektronika ( chip, smt jak kto woli)
Oraz punkt numer 6 czyli bezpieczenstwo - zegary : boost oraz EGT
Seryjne sprawne sprzeglo chwile daje sobie rade, pozniej trzeba modyfikowac
Jak sobie cos przypomne to dopisze

Pozdrawiam
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

o takie to sie nazywa konkretna odpowiedz dzieki
Tirinti
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 73
Rejestracja: sob 20 mar, 2004 14:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

A ile można wyciągnąć z S14a bez FMIC i baz demontażu katalizatora? To znaczy sam FMIC to by mi nie przeszkadzał, ale wycinanie zdeżaka i przekłądanie akmulatora już by przeszkadzało.
Awatar użytkownika
fazolx1
Stały gość
Stały gość
Posty: 281
Rejestracja: śr 06 paź, 2004 00:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Ja widziałem że samą modyfikacją elektroniki robi sie 45KM czyli by ładnie brzmiało 250KM z dolotem , kosztowało to chyba 2400zł albo 1800zł w w Godula Motorsport . Ale wiem że to było dawno jak sie tym interesowałem - oczywiście chodzi o s14
Wreszcie jeździ , i to jak ;)
cziko

fazolx1 pisze:Ja widziałem że samą modyfikacją elektroniki robi sie 45KM czyli by ładnie brzmiało 250KM z dolotem , kosztowało to chyba 2400zł albo 1800zł w w Godula Motorsport . Ale wiem że to było dawno jak sie tym interesowałem - oczywiście chodzi o s14
heheh za 2000zł to zrobi fmic i wydech 3 cale co tesh w s14a da mu pewnie cos koło 40hp
Tirinti
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 73
Rejestracja: sob 20 mar, 2004 14:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

cziko pisze:heheh za 2000zł to zrobi fmic i wydech 3 cale co tesh w s14a da mu pewnie cos koło 40hp
I policji dwa powody do zabrania dowodu rejestracyjnego, do tego zagracę sobie i tak mały bagażnik akmulatorem. Takie rozwiązanie jest dobre na tor nie do codziennej jazdy.
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Tirinti pisze:
cziko pisze:heheh za 2000zł to zrobi fmic i wydech 3 cale co tesh w s14a da mu pewnie cos koło 40hp
I policji dwa powody do zabrania dowodu rejestracyjnego, do tego zagracę sobie i tak mały bagażnik akmulatorem. Takie rozwiązanie jest dobre na tor nie do codziennej jazdy.
Mozna zrobic wydech 2.5 calowy na dwoch tlumikach przelotowych ktory nie jest tak glosny aby ci odrazu dowod zabierali. Pozatym orurowanie mozna zrobic tak aby akumulator zostal z przodu. Wywalamy akumulator do tylu miedzy innymi po to aby przeniesc troszke masy z przod na tyl a jednoczesnie zrobic sobie wiecej miejsca na orurowanie. Wszystko mozna zrobic jak sie chce. Co do krecenia auta bez FMIC to bym sie nie porywal za bardzo bo seryny jest bardzo malo wydajny i razem z seryjna turbina nie stanowia jakiegos super zestawu do podkrecania.
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Tirinti
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 73
Rejestracja: sob 20 mar, 2004 14:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Chodziło mi o to, że policja zabierze dowód za brak tablicy rejestracyjnej z przodu, a bez katalizatora nie przejdzie przeglądu technicznego.
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Tirinti pisze:Chodziło mi o to, że policja zabierze dowód za brak tablicy rejestracyjnej z przodu, a bez katalizatora nie przejdzie przeglądu technicznego.
Jaki brak tablicy rejestracyjnej ??
Przecież nawet jak potniesz zderzak to miejsce na tablicę i tak się znajdzie.
Co do przeglądów to każdy je przejdzie.
Zastanów się np jak SUpra Dobrowolskiego przechodzi przegląd, albo stado zdezelowanych pojazdów, albo nissany z przelotem. NO PROBLEMO - Mieszkasz w POLSCE.
EMWU is dead
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”