Przepustnica

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

Oglądałem przepustnice z mojego SR`a i zastanawia mnie mechanizm pod przepustnicą, jedna blaszka ta obok metalowego trzpienia jest odgięta, czy to nie powinno być inaczej?
Wygląda to jakby było przerobione żeby nie działało.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

to jest od tempomatu wiec dlatego jest odłączone.

poza tym proponuje większa przepustnicę np.SR20DE która ma 60mm

Oryginalna ma 50mm

http://www.zeroyon.com/pics/installs/S14throttlebody/S14throttlebody.html
Awatar użytkownika
Konrad
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 954
Rejestracja: czw 31 sie, 2006 14:58
Lokalizacja: Koziegłówki
Kontakt:

to raczej nie tempomat, chyba że w nissanach jest sterowany płynem chłodniczym ;)

to coś od wolnych obrotów i nie wiem dlaczego nie jest podłączone, mam już nową przepustnice od wolonossaka i teraz zastanawiam się czy ją od razu założyć czy dopiero na strojenie.
Obrazek
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Faktycznie ściągnąłem manuala od s14 i jest to opisane jako FID - Fast idle cam

służy do utrzymywania poprawnych obrotów gdy silnik jest zimny sterowany jest za pomocą termo-elementu kontrolowanego przez temp. płynu chłodniczego. EC-15


A na stronie EC-207 masz opisane jak to ustawić poprawnie aby działało.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”