Oglądałem przepustnice z mojego SR`a i zastanawia mnie mechanizm pod przepustnicą, jedna blaszka ta obok metalowego trzpienia jest odgięta, czy to nie powinno być inaczej?
Wygląda to jakby było przerobione żeby nie działało.
Przepustnica
Moderator: Moderator
to jest od tempomatu wiec dlatego jest odłączone.
poza tym proponuje większa przepustnicę np.SR20DE która ma 60mm
Oryginalna ma 50mm
http://www.zeroyon.com/pics/installs/S14throttlebody/S14throttlebody.html
poza tym proponuje większa przepustnicę np.SR20DE która ma 60mm
Oryginalna ma 50mm
http://www.zeroyon.com/pics/installs/S14throttlebody/S14throttlebody.html
to raczej nie tempomat, chyba że w nissanach jest sterowany płynem chłodniczym
to coś od wolnych obrotów i nie wiem dlaczego nie jest podłączone, mam już nową przepustnice od wolonossaka i teraz zastanawiam się czy ją od razu założyć czy dopiero na strojenie.
to coś od wolnych obrotów i nie wiem dlaczego nie jest podłączone, mam już nową przepustnice od wolonossaka i teraz zastanawiam się czy ją od razu założyć czy dopiero na strojenie.
Faktycznie ściągnąłem manuala od s14 i jest to opisane jako FID - Fast idle cam
służy do utrzymywania poprawnych obrotów gdy silnik jest zimny sterowany jest za pomocą termo-elementu kontrolowanego przez temp. płynu chłodniczego. EC-15
A na stronie EC-207 masz opisane jak to ustawić poprawnie aby działało.
służy do utrzymywania poprawnych obrotów gdy silnik jest zimny sterowany jest za pomocą termo-elementu kontrolowanego przez temp. płynu chłodniczego. EC-15
A na stronie EC-207 masz opisane jak to ustawić poprawnie aby działało.