sr20de 165KM z s14
Moderator: Moderator
Czy w tym silniku jest smarowanie denka tłoka, i jeśli ktoś wie to jak znalezć na ten temat jakieś dane.
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
A o który silnik pytasz: SR20DE czy Sr20DET z s14?
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
W Europie nie było. W USA były, i w Japonii Silvia Q miała SR20DE. Tyle, że S14 w USA miała 140KM a w Japonii 160KM. 165konny SR20DE miały S15 Silvia S.
A czy miały smarowanie denka to nie wiem, ale to raczej były nieznacznie zmodyfikowane silniki seryjnie wsadzane do Primer/G20 więc pewnie nie.
A czy miały smarowanie denka to nie wiem, ale to raczej były nieznacznie zmodyfikowane silniki seryjnie wsadzane do Primer/G20 więc pewnie nie.
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zarówno SR20De/E i Sr20DET mają natrysk na denko tłoka w obu przypadkach olej tryska z otworków na korbowodach, dodatkowo SR20DET posiada przy panewkach takie kraniki które są skierowane na denko tloka oraz ma wydajniejszą pompe olejową.
Ciekawostką jest to ze silnik poloneza i malucha także jest wyposarzony w otworki na korbach i olej z nich tryska na denko tloka...
PS. na rynek europejski SR20DE miały moce:
143KM - 100NX GTI, Sunny GTi
150KM - Primera GT
Ciekawostką jest to ze silnik poloneza i malucha także jest wyposarzony w otworki na korbach i olej z nich tryska na denko tloka...
PS. na rynek europejski SR20DE miały moce:
143KM - 100NX GTI, Sunny GTi
150KM - Primera GT
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
[quote="Coobcio"]Zarówno SR20De/E i Sr20DET mają natrysk na denko tłoka w obu przypadkach olej tryska z otworków na korbowodach, dodatkowo SR20DET posiada przy panewkach takie kraniki które są skierowane na denko tloka oraz ma wydajniejszą pompe olejową.
Ciekawostką jest to ze silnik poloneza i malucha także jest wyposarzony w otworki na korbach i olej z nich tryska na denko tloka...
COOBCIO te dziurki na korbach sa do smarowania to wszystkie prawie samochody mają te u gory smarują swożnie tłokowe a te na dole raczej nie typowo denka ale i gładzie cylindra.
Sr 20de nie posiada spryskiwaczy denek tłoków ! Przynajmniej te wersje na europe.
Ciekawostką jest to ze silnik poloneza i malucha także jest wyposarzony w otworki na korbach i olej z nich tryska na denko tloka...
COOBCIO te dziurki na korbach sa do smarowania to wszystkie prawie samochody mają te u gory smarują swożnie tłokowe a te na dole raczej nie typowo denka ale i gładzie cylindra.
Sr 20de nie posiada spryskiwaczy denek tłoków ! Przynajmniej te wersje na europe.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]