dławi się po zejściu z obrotów

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Mam identyczne objawy w SR'ze co kolega, więc podłączam się do tematu.

Wymieniony czujnik temperatury płynu,
Przeczyszczona przepustnica i silniczek krokowy
Pompa paliwa Walbro
Nowe zimniejsze świece
BOV odłączony i zaślepiony
I nadal brak zmian.

Co dalej?

Ten trzask to podskakujący na kolumnie aparat.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=5KJimW1FSNM[/video]
Ostatnio zmieniony śr 16 paź, 2013 17:25 przez Litwinow, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

chodzi o przygasanie tak?
Masz dobrze ustawionego tps`a?
obroty regulowales?

Jesli nie to najpierw musimy byc pewni ze mamy dobrze wyregulowanego tps`a, pozniej odlaczamy tps`a,sruba na krokowcu regulujemy obroty i podlaczamy tps`a spowrotem.
pokaz jak u Ciebie wyglada dolot od turbiny do przeplywki
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Tak, chodzi o przygasanie.
TPS mam ustawionego zgodnie z serwisówką 0,4V (ma być między 0,35V, a 0,65V).
Obroty regulowałem. Jak widzać na początku, ładnie trzyma na biegu jałowym.


Tak wygląda mój dolot od turbiny do przeplywki
niestety ciężkie zdjęcia, bo nie mam jak zmniejszyć.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

przewody od przeplywki jesli je przedluzales pusciles w ekranach?
dolot wszedzie szczelny>
masz mozliwosc podpiecia sie consultem?
pokaz jeszcze foto przepustnicy i tego gadzetu pod nia-od podbijania wolnych obrotow na zimnym
Ostatnio zmieniony czw 17 paź, 2013 07:28 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Andy
Postojebca
Postojebca
Posty: 1477
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 02:51
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

u nas jak sie dlawil po zejsciu z obrotow na i spadal z 1000/900 na 400/500 to sie okazalo ze mial nieszczelny dolot, turbo zapchane szmata ktora wciagnela turbina oraz kawalki szmat w cylindrach ktore sobie lataly :D ale to wyszlo po rozebraniu silnika dopiero :D

ale to raczej troche inny przypadek ;]
Ostatnio zmieniony czw 17 paź, 2013 13:21 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

borimichal pisze:przewody od przepływki jeśli je przedłużałeś puściłeś w ekranach?
dolot wszędzie szczelny>
masz możliwość podpięcia sie consultem?
pokaz jeszcze foto przepustnicy i tego gadżetu od podbijania wolnych obrotów na zimnym

Sprawdzę jutro jak są zabezpieczone przewody od przepływki.

Dolot poskręcany - szczelny.
Nie mam Consulta :/
Foto przepustnicy:
Obrazek

Na zimnym działa ssanie, więc nie przygasa. Jak się nagrzeje to przepustnica się domyka i zaczyna przygasać - widać na filmie.
Ostatnio zmieniony wt 22 paź, 2013 20:10 przez Litwinow, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Przewody nie są w ekranach, a są grubo owinięte taśmą izolacyjną.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wężyk idący z dolotu do kolektora ssącego jest drożny, nie jest zagięty lub spękany ?
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Za takie przygasanie moze odpowiadac "podmuch" na przepływke.
masz duzy przeduch z odmy pokyryw ktora wchodzi do rury od przepływki?

Ale czy za tymi polaczeniami ktore pokazales na zdjeciu,kabelki nie schodza sie kabel ekranowany?
Awatar użytkownika
Litwinow
Stały gość
Stały gość
Posty: 434
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Tak, dalej są owinięte srebrnym oplotem.
Ostatnio zmieniony wt 22 paź, 2013 22:06 przez Litwinow, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”