Mam identyczne objawy w SR'ze co kolega, więc podłączam się do tematu.
Wymieniony czujnik temperatury płynu,
Przeczyszczona przepustnica i silniczek krokowy
Pompa paliwa Walbro
Nowe zimniejsze świece
BOV odłączony i zaślepiony
I nadal brak zmian.
Co dalej?
Ten trzask to podskakujący na kolumnie aparat.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=5KJimW1FSNM[/video]
dławi się po zejściu z obrotów
Moderator: Moderator
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
chodzi o przygasanie tak?
Masz dobrze ustawionego tps`a?
obroty regulowales?
Jesli nie to najpierw musimy byc pewni ze mamy dobrze wyregulowanego tps`a, pozniej odlaczamy tps`a,sruba na krokowcu regulujemy obroty i podlaczamy tps`a spowrotem.
pokaz jak u Ciebie wyglada dolot od turbiny do przeplywki
Masz dobrze ustawionego tps`a?
obroty regulowales?
Jesli nie to najpierw musimy byc pewni ze mamy dobrze wyregulowanego tps`a, pozniej odlaczamy tps`a,sruba na krokowcu regulujemy obroty i podlaczamy tps`a spowrotem.
pokaz jak u Ciebie wyglada dolot od turbiny do przeplywki
Tak, chodzi o przygasanie.
TPS mam ustawionego zgodnie z serwisówką 0,4V (ma być między 0,35V, a 0,65V).
Obroty regulowałem. Jak widzać na początku, ładnie trzyma na biegu jałowym.
Tak wygląda mój dolot od turbiny do przeplywki
niestety ciężkie zdjęcia, bo nie mam jak zmniejszyć.
TPS mam ustawionego zgodnie z serwisówką 0,4V (ma być między 0,35V, a 0,65V).
Obroty regulowałem. Jak widzać na początku, ładnie trzyma na biegu jałowym.
Tak wygląda mój dolot od turbiny do przeplywki
niestety ciężkie zdjęcia, bo nie mam jak zmniejszyć.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
przewody od przeplywki jesli je przedluzales pusciles w ekranach?
dolot wszedzie szczelny>
masz mozliwosc podpiecia sie consultem?
pokaz jeszcze foto przepustnicy i tego gadzetu pod nia-od podbijania wolnych obrotow na zimnym
dolot wszedzie szczelny>
masz mozliwosc podpiecia sie consultem?
pokaz jeszcze foto przepustnicy i tego gadzetu pod nia-od podbijania wolnych obrotow na zimnym
Ostatnio zmieniony czw 17 paź, 2013 07:28 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
u nas jak sie dlawil po zejsciu z obrotow na i spadal z 1000/900 na 400/500 to sie okazalo ze mial nieszczelny dolot, turbo zapchane szmata ktora wciagnela turbina oraz kawalki szmat w cylindrach ktore sobie lataly ale to wyszlo po rozebraniu silnika dopiero
ale to raczej troche inny przypadek ;]
ale to raczej troche inny przypadek ;]
Ostatnio zmieniony czw 17 paź, 2013 13:21 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
borimichal pisze:przewody od przepływki jeśli je przedłużałeś puściłeś w ekranach?
dolot wszędzie szczelny>
masz możliwość podpięcia sie consultem?
pokaz jeszcze foto przepustnicy i tego gadżetu od podbijania wolnych obrotów na zimnym
Sprawdzę jutro jak są zabezpieczone przewody od przepływki.
Dolot poskręcany - szczelny.
Nie mam Consulta
Foto przepustnicy:
Na zimnym działa ssanie, więc nie przygasa. Jak się nagrzeje to przepustnica się domyka i zaczyna przygasać - widać na filmie.
Ostatnio zmieniony wt 22 paź, 2013 20:10 przez Litwinow, łącznie zmieniany 2 razy.
Wężyk idący z dolotu do kolektora ssącego jest drożny, nie jest zagięty lub spękany ?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Za takie przygasanie moze odpowiadac "podmuch" na przepływke.
masz duzy przeduch z odmy pokyryw ktora wchodzi do rury od przepływki?
Ale czy za tymi polaczeniami ktore pokazales na zdjeciu,kabelki nie schodza sie kabel ekranowany?
masz duzy przeduch z odmy pokyryw ktora wchodzi do rury od przepływki?
Ale czy za tymi polaczeniami ktore pokazales na zdjeciu,kabelki nie schodza sie kabel ekranowany?