Auto działało prawię rok na MAFie z Q45. potem został wyjęty silnik, później włożony i od tamtej pory jest problem.
Po podpięciu MAFa przy przepustnicy albo w inne miejsce omijając turbinę wszystko jest okej tak jak by autu nic nie było.
Wiązka cała sprawdzona Kable do MAFa są nowe.
Dolot nadmuchany do 4barów i nigdzie nie widać nieszczelności.
Mapa była pisana u mnie w aucie.
Przypomnę że w tej chwili mam zamontowany MAF z rb25det ponieważ mój MAF z Q45 umarł.
Teraz pytanie czy długość (objętość) dolotu MAF-turbina może mieć znaczenie?
Problem z Przepływką?
Moderator: Moderator
A zmieniałeś w trakcie wyjmowania silnika układ dolotowy ? coś było zmieniane ?
masz odme wpiętą miedzy maf a turbo ?
Jak auto pracuje z odpiętym przepływomierzem ?
masz odme wpiętą miedzy maf a turbo ?
Jak auto pracuje z odpiętym przepływomierzem ?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
dlugosc dolotu niewiele ma do tego,odme z pokrywy masz podlaczona pod rure z przeplywki?nie ma tam jaiegos gigantycznego przedmuchu(choc w sumie to musialoby byc tornado)
Ostatnio zmieniony wt 12 cze, 2012 22:03 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
jak masz taką możliwość to wróć do ustawienia poprzedniego czyli by miedzy maf a turbo była wpięta odma
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
- Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
- Kontakt:
Odma nigdy nie była tam wpięta nawet po strojeniu. Teraz też nie jest.
Wcześniej filtr był przy samym mafie i maf był dalej od turbo teraz jest filtr dalej od mafa i maf jest bliżej turbo
Wcześniej filtr był przy samym mafie i maf był dalej od turbo teraz jest filtr dalej od mafa i maf jest bliżej turbo
Ostatnio zmieniony wt 12 cze, 2012 22:27 przez M?odys13, łącznie zmieniany 1 raz.