Problem z Przepływką?

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

M?odys13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
Kontakt:

Witam.
Mam problem ze swoim s14 z sr20det wygląda to następująco:
Problem pojawił się po poskładaniu silnika i włożeniu go do auta. Okazało się że MAF z Infiniti Q45 (na takiej było strojone auto) nie działa, kupiłem inny z RB25det.
MAF z rb25 Pokazuje 2.4v na wolnych. Kopci, przerywa, nie dokręca się powyżej 4-5tyś. Był sprawdzony w innym aucie i działa prawidłowo.
Na seryjnym MAF-ie 1.1 na wolnych. Auto nie kopci, falują obroty, nie dokręca się do końca
Dolot sprawdzony 2 razy, Wiązka sprawdzona.
Co to mogło by być waszym zdaniem?
Może ktoś ma pożyczyć na kilka godzin lub jeden dzień kompa z s14?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Jeśli było strojone pod przepływkę Q45 to taką powinieneś wrzucić w zamian a nie wkładać dowolną od micry.. Kazda przepływka ma inna charakterystykę pracy i dlatego mogą sie dziać takie jaja..
Aczkolwiek 2,4 na wolnych to raczej coś jest z nią nie tak, no chyba ze była to przepływka od wolnossaka..

Anyway sprawdz z inna przepływką pod jaką było auto strojone.
Awatar użytkownika
SnowBizz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 165
Rejestracja: czw 07 maja, 2009 21:44
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Charakterystykę nawet mogą mieć podobną ale są inaczej wyskalowane. Ale z jakąkolwiek inną przepływką niż taka na której to było strojone to to nie będzie latać..
SR13 na ukończeniu
M?odys13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
Kontakt:

MAF z rb w innym aucie działa prawidłowo.
I dlaczego z seryjny MAF pokazuje poprawną wartość?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Jęsli był strojony na MAF'ie z RB to będzie działać prawidłowo.
Będzie pokazywać poprawną wartość, bo przecież nikt nie zmieniał ch-styki MAF.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
M?odys13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
Kontakt:

Auto nie było strojone na mafie z rb.
po włożeniu seryjnego kompa występuje ten sam problem MAF z rb pokazuje ponad 2v.przypomnę że ten sam MAF z rb innym seryjnym aucie działa prawidlowo
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Młodys13 pisze:przypomnę że ten sam MAF z rb innym seryjnym aucie działa prawidlowo
ale ze tak to jest poskladane i jezdzi pelnym zakresem obrotow??
czy zostalo podlaczone, odpalone i zgaszone??

maf jest scisle powiazany z kompem i tak nalezy dobierac mafa, albo poprawic w kompie pod konkretnego mafa.

po trzecie to dziala normalnie, a dziala i potwierdzono to poprzez sprawdzenie afr'u to roznica, ktora moze wyjsc pozniej ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
M?odys13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
Kontakt:

Tak działa w 100% dobrze auto jeździ wszystkie wargości są okej
M?odys13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
Kontakt:

Komp z Mafem przekładany do innego auta wszystko działa.
Podłączyliśmy Mafa przy samej przepustnicy (omijając cały dolot) i wszystko działa maf pokazuje 1.2v na wolnych sprawdziliśmy ponownie cały dolot i nie widać żadnych nieszczelności.
Co to może być waszym zdaniem?
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

czym strojone?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
M?odys13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
Kontakt:

nistune
M?odys13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
Kontakt:

Cały dolot sprawdzony. Wiązka silnikowa sprawdzona.
Zamontowałem dziś MAF z Q45 i problem nie znikną.
Co jeszcze radzili byście sprawdzić?
M?odys13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 38
Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
Kontakt:

Ma ktoś jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Czyli reasumując , na seryjnej przepływce z SR20DET pokazuje wartości ponizej 1,5V na wolnych ( czyli ok ), na przepływce z Q45 w miejscu przed turbo jest ponad 2V a po oszukaniu układu dolotowego i podpieciu jak w wlonossaki do przepustnicy pokazuje wartości ~1,2V ?

Q45 to wolnossak , moze własnie tu lezy problem Twoj ? Turbina ciągnie większą ilość powietrza i na jałowym wyskakuje tak wysoko ?
Może źle przeskalowaliście przepływkę w nistune albo ta przepływka poprostu ma taką charakterystyke na dole ?

Czy wcześniej było wszystko poprawnie i nagle po jakichs tam kosmetycznych zmianach nagle zaczeły sie jaja ?
sprawdz czy wiązka gdzieś nie przebija albo jesli nie masz wtyczki tylko wsuwane piny do przepływki czy jest odpowiednie przejscie i czy nie stykaja sie ze sobą jakos....

auto było strojone custom u Ciebie czy mapa była robiona w innym aucie ?
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

szukaj przebic na kablu albo nieszczelnosci.
skoro komp dziala na 100 i przeplywka tez to cos jest nie tak w twoim wozie,my za Ciebie tego nie znajdziemy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”