Witam.
Mam problem ze swoim s14 z sr20det wygląda to następująco:
Problem pojawił się po poskładaniu silnika i włożeniu go do auta. Okazało się że MAF z Infiniti Q45 (na takiej było strojone auto) nie działa, kupiłem inny z RB25det.
MAF z rb25 Pokazuje 2.4v na wolnych. Kopci, przerywa, nie dokręca się powyżej 4-5tyś. Był sprawdzony w innym aucie i działa prawidłowo.
Na seryjnym MAF-ie 1.1 na wolnych. Auto nie kopci, falują obroty, nie dokręca się do końca
Dolot sprawdzony 2 razy, Wiązka sprawdzona.
Co to mogło by być waszym zdaniem?
Może ktoś ma pożyczyć na kilka godzin lub jeden dzień kompa z s14?
Problem z Przepływką?
Moderator: Moderator
Jeśli było strojone pod przepływkę Q45 to taką powinieneś wrzucić w zamian a nie wkładać dowolną od micry.. Kazda przepływka ma inna charakterystykę pracy i dlatego mogą sie dziać takie jaja..
Aczkolwiek 2,4 na wolnych to raczej coś jest z nią nie tak, no chyba ze była to przepływka od wolnossaka..
Anyway sprawdz z inna przepływką pod jaką było auto strojone.
Aczkolwiek 2,4 na wolnych to raczej coś jest z nią nie tak, no chyba ze była to przepływka od wolnossaka..
Anyway sprawdz z inna przepływką pod jaką było auto strojone.
Charakterystykę nawet mogą mieć podobną ale są inaczej wyskalowane. Ale z jakąkolwiek inną przepływką niż taka na której to było strojone to to nie będzie latać..
SR13 na ukończeniu
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Jęsli był strojony na MAF'ie z RB to będzie działać prawidłowo.
Będzie pokazywać poprawną wartość, bo przecież nikt nie zmieniał ch-styki MAF.
Będzie pokazywać poprawną wartość, bo przecież nikt nie zmieniał ch-styki MAF.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
- Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
- Kontakt:
Auto nie było strojone na mafie z rb.
po włożeniu seryjnego kompa występuje ten sam problem MAF z rb pokazuje ponad 2v.przypomnę że ten sam MAF z rb innym seryjnym aucie działa prawidlowo
po włożeniu seryjnego kompa występuje ten sam problem MAF z rb pokazuje ponad 2v.przypomnę że ten sam MAF z rb innym seryjnym aucie działa prawidlowo
ale ze tak to jest poskladane i jezdzi pelnym zakresem obrotow??Młodys13 pisze:przypomnę że ten sam MAF z rb innym seryjnym aucie działa prawidlowo
czy zostalo podlaczone, odpalone i zgaszone??
maf jest scisle powiazany z kompem i tak nalezy dobierac mafa, albo poprawic w kompie pod konkretnego mafa.
po trzecie to dziala normalnie, a dziala i potwierdzono to poprzez sprawdzenie afr'u to roznica, ktora moze wyjsc pozniej
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 38
- Rejestracja: czw 22 lut, 2007 22:40
- Lokalizacja: Z?bki ko?o Wawy
- Kontakt:
Komp z Mafem przekładany do innego auta wszystko działa.
Podłączyliśmy Mafa przy samej przepustnicy (omijając cały dolot) i wszystko działa maf pokazuje 1.2v na wolnych sprawdziliśmy ponownie cały dolot i nie widać żadnych nieszczelności.
Co to może być waszym zdaniem?
Podłączyliśmy Mafa przy samej przepustnicy (omijając cały dolot) i wszystko działa maf pokazuje 1.2v na wolnych sprawdziliśmy ponownie cały dolot i nie widać żadnych nieszczelności.
Co to może być waszym zdaniem?
czym strojone?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
Czyli reasumując , na seryjnej przepływce z SR20DET pokazuje wartości ponizej 1,5V na wolnych ( czyli ok ), na przepływce z Q45 w miejscu przed turbo jest ponad 2V a po oszukaniu układu dolotowego i podpieciu jak w wlonossaki do przepustnicy pokazuje wartości ~1,2V ?
Q45 to wolnossak , moze własnie tu lezy problem Twoj ? Turbina ciągnie większą ilość powietrza i na jałowym wyskakuje tak wysoko ?
Może źle przeskalowaliście przepływkę w nistune albo ta przepływka poprostu ma taką charakterystyke na dole ?
Czy wcześniej było wszystko poprawnie i nagle po jakichs tam kosmetycznych zmianach nagle zaczeły sie jaja ?
sprawdz czy wiązka gdzieś nie przebija albo jesli nie masz wtyczki tylko wsuwane piny do przepływki czy jest odpowiednie przejscie i czy nie stykaja sie ze sobą jakos....
auto było strojone custom u Ciebie czy mapa była robiona w innym aucie ?
Q45 to wolnossak , moze własnie tu lezy problem Twoj ? Turbina ciągnie większą ilość powietrza i na jałowym wyskakuje tak wysoko ?
Może źle przeskalowaliście przepływkę w nistune albo ta przepływka poprostu ma taką charakterystyke na dole ?
Czy wcześniej było wszystko poprawnie i nagle po jakichs tam kosmetycznych zmianach nagle zaczeły sie jaja ?
sprawdz czy wiązka gdzieś nie przebija albo jesli nie masz wtyczki tylko wsuwane piny do przepływki czy jest odpowiednie przejscie i czy nie stykaja sie ze sobą jakos....
auto było strojone custom u Ciebie czy mapa była robiona w innym aucie ?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
szukaj przebic na kablu albo nieszczelnosci.
skoro komp dziala na 100 i przeplywka tez to cos jest nie tak w twoim wozie,my za Ciebie tego nie znajdziemy.
skoro komp dziala na 100 i przeplywka tez to cos jest nie tak w twoim wozie,my za Ciebie tego nie znajdziemy.