Podejrzana sruba od wolnych obrotow

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

ziomalqs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 11 sie, 2011 16:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

Zaczne od tego ze ciagle faluja mi obroty, jakies 20-30obr ale jednak.

Po wykreceniu sruby od wolnych obrotow przy okazji czyszczenia ACC itp. zauwazylem ze chyba jest cos z nia nie tak co o tym sadzicie?

http://imageshack.us/f/585/zdjcie0649j.jpg/

http://imageshack.us/f/840/zdjcie0650w.jpg/




ROZWIAZANIE= NIESZCZELNOSC GUMOWEJ RURY OD ODMY PROWADZACEJ DO TURBINY!! :)
Ostatnio zmieniony ndz 19 sie, 2012 12:00 przez ziomalqs, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

obroty zawsze beda ci ciut falowac, mieszanka jest korygowana po wskazaniu z lambdy i zawsze to ciut lata, teraz tylko kwestia ile powinno falowac, jak to 20-30 obr/min to raczej pomijalne, w serwisowce masz napisane ze wolne to 850 +-20obr jak dobrze pamietam, ale niech ktos to potwierdzi.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
ziomalqs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 11 sie, 2011 16:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

+- 20obr ale nie do falowania tylko do ustawienia stalych obrotow. prawidlowo dzialajacy silnik nie ma prawa falowac. w sumie jak jezdze po miescie wcale nie cisnac to pali mi 18l bez modow tylko stozek, wiec moze postawie na lambde ;/
ziomalqs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: czw 11 sie, 2011 16:28
Lokalizacja: Zduńska Wola

niestety, utoczylem nowa srube z mosiadzu z prosta koncowka i ciagle faluja, zadnej poprawy wiec chyba to nie to...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”