Komputer ze zmienn? map? paliwa

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Kamisovcanada
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2012 18:17
Lokalizacja: Warszawa

Witam forumowiczów! Z góry przepraszam jak temat był już przerabiany, ale nie mogłem takowego znależć.

Tak jak w temacie szukam komputera do silnika, który będzie miał co najmniej dwie mapy paliwa (na tryby ECO/SPORT) i zastanawiam się czy kupić piggy back, nowe ECU czy może po prostu zabrać do Chip Tuningu. Wszelkie porady mile widziane, jestem jeszcze nie obeznany w tych sprawach więc im więcej info tym lepiej.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Przy seryjnym kompie z sr`a za wiele nie zdzialamy,co najwyzej mozna by zrobic przelaczanie pomiedzy mapa z chipa i ta z kompa(choc tutaj 100% pewnosci nie mam).
aczkolwiek zrobienie chipa jest problematyczne.
Nistun tez nie daje mozliwosci przelaczania map na przycisku,zeby zmienic mapki trzeba podpiac sie laptopem.

Swinki z tego co sie orientuje nie maja mozliwosci przelaczania map.
takze zostaja jakies SA
Ostatnio zmieniony pn 15 paź, 2012 09:39 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ogołnie kiedyś też miałem takie myślenie zeby mieć 2 mapy jak to nazwałeś eco i sport , aczkolwiek w moim przypadku miało to być hard i hardcore :D
Aczkolwiek dochodzę do wniosku iż jest to całkowicie zbędne bo w sumie to ile Ci auto spali ( podejrzewam że o to chodzi ) zalezeć będzie od tego jak mocno będziesz wciskał gaz.
Tak wiec wystarczy jedna mocna mapa i jak będziesz chciał jezdzić ECO to wystarczy ze nie bedziesz dokrecał do odcinki z butem w podłodze ;)
Kamisovcanada
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 31
Rejestracja: ndz 30 wrz, 2012 18:17
Lokalizacja: Warszawa

Dzięki wielkie za tak szybkie odpowiedzi. Skoro to wymaga tyle wysiłku i nie gwarantuje dobrych rezultatów, to chyba wydam te pieniądze no coś lepszego no mojej nyski :)
moris
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 10
Rejestracja: sob 26 mar, 2011 14:24
Lokalizacja: warszawa

ECU Master det 3
2 mapy z przycisku
procedura startu
shift lampa
hamowania drogowa
i takie tam bajery
koszt koło 600

spoko urządzenie jestem super zadowolony
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

A czym niby taka mapa eco od sport miala by sie roznic bo nie rozumiem ?
Jak się nie depta to działa sonda lambda i jest afr 14.7 zawsze.
Jak się depta to afr jest taki jaki musi być dla turbodoładowanego silnika i tutaj żadnej oszczędności nie zrobisz.
Pomysł z d..py ;)
Wciskaj mniej gazu i auto będzie mniej paliło. Ewentualnie sterowanie doładowaniem zrobić na elektrozaworku, które będzie przełączać między mbc a doładowaniem seryjnego actuatora 0.35b.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”