Dziwny objaw - co z tym fantem robić, Coobciowóz need Help !

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

[quote="Coobcio"]Gdzieś już bylo o tym napisane - korby z SR20DE i SR20DET są identyczne...
Seryjne Tłoki Z SR20DET spokojnie wytrzymają 300 paredziesiąt koników.

Co do sterownika to nie wiem co za bzdura CI do głowy przyszła... może Ci chodzi o dodatkowy elektrozawór sterujący pracą Acuatora, dizki któremy będziesz mogł podnośić sobie doladowanie za pomocą SMT6 ?


quote]dokładnie chodzi mi o sterowanie doładowaniem nie z MBC a z smt6
a czy ktos potwierdzi mi ze korby są identyczne nie chce ryzykowac??i to o tłokach z det-a też jak ktoś wie??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Coobcio pisze:Gdzieś już bylo o tym napisane - korby z SR20DE i SR20DET są identyczne...
Seryjne Tłoki Z SR20DET spokojnie wytrzymają 300 paredziesiąt koników.

Co do sterownika to nie wiem co za bzdura CI do głowy przyszła... może Ci chodzi o dodatkowy elektrozawór sterujący pracą Acuatora, dizki któremy będziesz mogł podnośić sobie doladowanie za pomocą SMT6 ?


Ps. Ten mój cholerny Baj Pass nic nie puszcza - dziki Rafi za testy, szukam dalej przyczyny spadku ladowania :evil:

Ps2. Dla bezpieczenstwa nie będe pompować więcej jak 0,4 bara ale w sumie mam duży IC stukowego nie ma więc na jakieś RACA 0,5-0,6 dowale :mrgreen:

Co za roznica czy masz maly czy duzy intercooler? jak dobrze wystroisz to stuku miec nie bedziesz ale to tylko polowa roboty. 0.5 0.6 bara twoje tloki po prostu nie wytrzymaja o czym sie dowiesz szybciej lub pozniej niestety... A co do tlokow z sr20det to trzeba pamietac o tym ze one wystepuja w bloku gdzie jest natrysk na denko tloka. w normalnym sr20de niestety tego nie ma wiec trzeba dobrze przemyslec zanim sie te tloki ot tak wlozy.

A z reszta co za roznica co ja tu napisze skoro coobcio i tak zrobi swoje. Nadlubales? jezdzi? JESTESMY Z CIEBIE DUMNI. A teraz tego nie rozpie@#@$ do konca nim sie nacieszysz...
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Nie no biore twoje zdanie pod uwage już nie marudz :wink:
Troche głupio zrobiłem z tym planowaniem głowicy, w przeciwnym wypadku mogłbym dmuchać prawie Bara na Stokowej konfiguracji tak jak to zrobił pewien koleś:
http://www3.telus.net/neall/turbo_g20/
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

brt napisał:

"jak dobrze wystroisz to stuku miec nie bedziesz ale to tylko polowa roboty. 0.5 0.6 bara twoje tloki po prostu nie wytrzymaja o czym sie dowiesz szybciej lub pozniej niestety... A co do tlokow z sr20det to trzeba pamietac o tym ze one wystepuja w bloku gdzie jest natrysk na denko tloka. w normalnym sr20de niestety tego nie ma wiec trzeba dobrze przemyslec zanim sie te tloki ot tak wlozy."

to co zrobić z SR20DE zeby po uturbieniu dmuchać wiecej niż 11PSI jak to jest u mnie?
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Coobcio pisze:Nie no biore twoje zdanie pod uwage już nie marudz :wink:
Troche głupio zrobiłem z tym planowaniem głowicy, w przeciwnym wypadku mogłbym dmuchać prawie Bara na Stokowej konfiguracji tak jak to zrobił pewien koleś:
http://www3.telus.net/neall/turbo_g20/
Coobcio...
Co to jest stokowa konfiguracja? Bo ten pan z linka to ma zakuty silnik... a przynajmniej tloki...
"SR20DE - JE forged pistons, 8.5:1 compression"
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Stock to znaczy Serja, gość na seri dmuchał ponad bara i mu rozwalilo świece zaplonowe bo za cieple byly.

Po tym jak mu cząsteczki świec zrobily kuku z tlokami wsadził kute :P

Swaidczy to nizle o potencjale tego silnika bez odpręzania spokojnie można dać 12PSI a to jest 0,85 bara mi styknei tak jak mówiłem 0,5 bo cipke doprężylem silniczek, jak się wysra to znowu będzie długa długa przerwa i zapodam kute tloczki z kompresja 8,5:1 - plan chyba do przyjęcia :mrgreen: :?:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

ja mialem podobne objawy....tzn. to strzelanie z rury ...auto nie jechalo....przyczyna byl nieszczelny uklad. jedna z rur dochodzacych do intercoolera sie rozszczelnila...zsunela sie opaska a cisnienie zrobilo reszte. Niby wszystko OK ale teraz tez sie muli. jak przyspieszam od zera bez podkrecania i dam w pedzel to miedzy 3-4000 sie muli, pozniej dostaje kopa i czasami strzela z rury. nie ma takiej mocy jak powinien i wiecej pali. rozmawialem z kolega ktory jest mechanikiem i powiedzial ze sonda moze byc walnieta i podaje zla dawke i przepala paliwo. Odkrecilem sonde i byla okopcowa ale trzeba ja sprawdzic... wystarczy zapalniczka i miernik. Jak cos bede wiedzial to napisze. mozna jeszcze swiece posprawdzac.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”