[quote="Coobcio"]Gdzieś już bylo o tym napisane - korby z SR20DE i SR20DET są identyczne...
Seryjne Tłoki Z SR20DET spokojnie wytrzymają 300 paredziesiąt koników.
Co do sterownika to nie wiem co za bzdura CI do głowy przyszła... może Ci chodzi o dodatkowy elektrozawór sterujący pracą Acuatora, dizki któremy będziesz mogł podnośić sobie doladowanie za pomocą SMT6 ?
quote]dokładnie chodzi mi o sterowanie doładowaniem nie z MBC a z smt6
a czy ktos potwierdzi mi ze korby są identyczne nie chce ryzykowac??i to o tłokach z det-a też jak ktoś wie??
Dziwny objaw - co z tym fantem robić, Coobciowóz need Help !
Moderator: Moderator
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Coobcio pisze:Gdzieś już bylo o tym napisane - korby z SR20DE i SR20DET są identyczne...
Seryjne Tłoki Z SR20DET spokojnie wytrzymają 300 paredziesiąt koników.
Co do sterownika to nie wiem co za bzdura CI do głowy przyszła... może Ci chodzi o dodatkowy elektrozawór sterujący pracą Acuatora, dizki któremy będziesz mogł podnośić sobie doladowanie za pomocą SMT6 ?
Ps. Ten mój cholerny Baj Pass nic nie puszcza - dziki Rafi za testy, szukam dalej przyczyny spadku ladowania
Ps2. Dla bezpieczenstwa nie będe pompować więcej jak 0,4 bara ale w sumie mam duży IC stukowego nie ma więc na jakieś RACA 0,5-0,6 dowale
Co za roznica czy masz maly czy duzy intercooler? jak dobrze wystroisz to stuku miec nie bedziesz ale to tylko polowa roboty. 0.5 0.6 bara twoje tloki po prostu nie wytrzymaja o czym sie dowiesz szybciej lub pozniej niestety... A co do tlokow z sr20det to trzeba pamietac o tym ze one wystepuja w bloku gdzie jest natrysk na denko tloka. w normalnym sr20de niestety tego nie ma wiec trzeba dobrze przemyslec zanim sie te tloki ot tak wlozy.
A z reszta co za roznica co ja tu napisze skoro coobcio i tak zrobi swoje. Nadlubales? jezdzi? JESTESMY Z CIEBIE DUMNI. A teraz tego nie rozpie@#@$ do konca nim sie nacieszysz...
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie no biore twoje zdanie pod uwage już nie marudz
Troche głupio zrobiłem z tym planowaniem głowicy, w przeciwnym wypadku mogłbym dmuchać prawie Bara na Stokowej konfiguracji tak jak to zrobił pewien koleś:
http://www3.telus.net/neall/turbo_g20/
Troche głupio zrobiłem z tym planowaniem głowicy, w przeciwnym wypadku mogłbym dmuchać prawie Bara na Stokowej konfiguracji tak jak to zrobił pewien koleś:
http://www3.telus.net/neall/turbo_g20/
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
brt napisał:
"jak dobrze wystroisz to stuku miec nie bedziesz ale to tylko polowa roboty. 0.5 0.6 bara twoje tloki po prostu nie wytrzymaja o czym sie dowiesz szybciej lub pozniej niestety... A co do tlokow z sr20det to trzeba pamietac o tym ze one wystepuja w bloku gdzie jest natrysk na denko tloka. w normalnym sr20de niestety tego nie ma wiec trzeba dobrze przemyslec zanim sie te tloki ot tak wlozy."
to co zrobić z SR20DE zeby po uturbieniu dmuchać wiecej niż 11PSI jak to jest u mnie?
"jak dobrze wystroisz to stuku miec nie bedziesz ale to tylko polowa roboty. 0.5 0.6 bara twoje tloki po prostu nie wytrzymaja o czym sie dowiesz szybciej lub pozniej niestety... A co do tlokow z sr20det to trzeba pamietac o tym ze one wystepuja w bloku gdzie jest natrysk na denko tloka. w normalnym sr20de niestety tego nie ma wiec trzeba dobrze przemyslec zanim sie te tloki ot tak wlozy."
to co zrobić z SR20DE zeby po uturbieniu dmuchać wiecej niż 11PSI jak to jest u mnie?
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Coobcio...Coobcio pisze:Nie no biore twoje zdanie pod uwage już nie marudz
Troche głupio zrobiłem z tym planowaniem głowicy, w przeciwnym wypadku mogłbym dmuchać prawie Bara na Stokowej konfiguracji tak jak to zrobił pewien koleś:
http://www3.telus.net/neall/turbo_g20/
Co to jest stokowa konfiguracja? Bo ten pan z linka to ma zakuty silnik... a przynajmniej tloki...
"SR20DE - JE forged pistons, 8.5:1 compression"
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stock to znaczy Serja, gość na seri dmuchał ponad bara i mu rozwalilo świece zaplonowe bo za cieple byly.
Po tym jak mu cząsteczki świec zrobily kuku z tlokami wsadził kute
Swaidczy to nizle o potencjale tego silnika bez odpręzania spokojnie można dać 12PSI a to jest 0,85 bara mi styknei tak jak mówiłem 0,5 bo cipke doprężylem silniczek, jak się wysra to znowu będzie długa długa przerwa i zapodam kute tloczki z kompresja 8,5:1 - plan chyba do przyjęcia
Po tym jak mu cząsteczki świec zrobily kuku z tlokami wsadził kute
Swaidczy to nizle o potencjale tego silnika bez odpręzania spokojnie można dać 12PSI a to jest 0,85 bara mi styknei tak jak mówiłem 0,5 bo cipke doprężylem silniczek, jak się wysra to znowu będzie długa długa przerwa i zapodam kute tloczki z kompresja 8,5:1 - plan chyba do przyjęcia
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ja mialem podobne objawy....tzn. to strzelanie z rury ...auto nie jechalo....przyczyna byl nieszczelny uklad. jedna z rur dochodzacych do intercoolera sie rozszczelnila...zsunela sie opaska a cisnienie zrobilo reszte. Niby wszystko OK ale teraz tez sie muli. jak przyspieszam od zera bez podkrecania i dam w pedzel to miedzy 3-4000 sie muli, pozniej dostaje kopa i czasami strzela z rury. nie ma takiej mocy jak powinien i wiecej pali. rozmawialem z kolega ktory jest mechanikiem i powiedzial ze sonda moze byc walnieta i podaje zla dawke i przepala paliwo. Odkrecilem sonde i byla okopcowa ale trzeba ja sprawdzic... wystarczy zapalniczka i miernik. Jak cos bede wiedzial to napisze. mozna jeszcze swiece posprawdzac.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo