No lipa wymjałem tego bay pasa i to samo...
Po Weekędzie zmienie to kolanko przed przepustnicą jak to nei pomożę to obawiam się defektu klapi westgate ze nie jest szczelna - Może tak być ??
Dziwny objaw - co z tym fantem robić, Coobciowóz need Help !
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
MBC MAM ALE MANUALNE A JAK TO STEROWAĆ WŁĄŚNIE SMT6??KTOS PODPOWIE:>Coobcio pisze:Stary no coś ty... U Ciebei trzyma ponad 0,5 bara prawei do odcięcia a u mnie tylk 0,1 i to na większej trubinie...
Powinieneś sobie zafundować EBC------------>MBC CHYBA??:> i podłaczyć go do SMT6... mogłbyś zrobictaki paten żeby Ci liniowo rosło doladowanie.
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Z MBC nic się nie da zrobić automatycznie, jak sama nazwa wskazuje, jest to regulator manualny. Jeśli chcesz sterować doładowaniem przez SMT, to musisz nabyć do tego specjalny zaworek, który to umożliwi (koszt niezbyt wielki), więcej szczegółów na ten temat otrzymasz w Powertroniku, już kilka takich założyli i sprawuje się to doskonale.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
ale jaki to zaworek?gdzie go dostane?
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Jak dobrze pamiętam, to symbol handlowy jest N75. A dostaniesz go u Macpl w Powertroniku.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki nie rócie tu OT.
Problem dotyczył mojego spadu łądowania - pewien kolega mi poweidział że być może moge mieć nieszczlny WEstgate że popuszcza on...
Czy to może byś słuszna teza ?
Problem dotyczył mojego spadu łądowania - pewien kolega mi poweidział że być może moge mieć nieszczlny WEstgate że popuszcza on...
Czy to może byś słuszna teza ?
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Jeśli by tak było, to znaczy, że zakład który robił Ci remont świstaka, poleciał po łebkach. Czy po odebraniu jej z regeneracji, sprawdzałeś w ogóle jak jest wastegate ustawiony (przy ilu się otwiera), i czy jest ten sam...?Coobcio pisze:Chłopaki nie rócie tu OT.
Problem dotyczył mojego spadu łądowania - pewien kolega mi poweidział że być może moge mieć nieszczlny WEstgate że popuszcza on...
Czy to może byś słuszna teza ?
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
JA im wysłalem samą część srodkową oraz muszle zimengo poweitrza.
WEstgate nie wykręcałem, przed remontem turbinki dzialo się dokąłdnie tak samo tylko sama turbina kręciła się o wiele wiele głośniej a teraz jest cichutka.
WEstgate nie wykręcałem, przed remontem turbinki dzialo się dokąłdnie tak samo tylko sama turbina kręciła się o wiele wiele głośniej a teraz jest cichutka.
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
A ktoś w ogóle zaglądał do wastegate, przecież u Ciebie jest turbina z przodu, więc przy wypadku jak najbardziej jest narażona na kontuzję, i niekoniecznie coś musiało w niż przywalić, wystarczy wstrząs. Może być tak, że np. część gorąca gdzieś pękła, i już może ciśnienia nie trzymać, albo, że właśnie klapka od wastegate się popsuła i nie działa prawidłowo, nie przylega odpowiednio, czyli się nie domyka, i też może mieć to wpływ.Coobcio pisze:JA im wysłalem samą część srodkową oraz muszle zimengo poweitrza.
WEstgate nie wykręcałem, przed remontem turbinki dzialo się dokąłdnie tak samo tylko sama turbina kręciła się o wiele wiele głośniej a teraz jest cichutka.
W rajdach jest tak, że po każdym dzwonie, rozbiera się silnik, i sprawdza na ile wypadek miał wpływ na konstrukcję silnika... Czy w ogóle ktoś Ci mierzył podstawowe parametry silnika i turbiny po dzwonie?
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jutro odkrece DP i zobacze czy Westgate domyka i czy nei ma pęknięć co do silnika to meirzylem jego kompresje - jest elegancka:
11,9bara na zimnym i 14,2bara po rozgrzaniu an każdym z garów
11,9bara na zimnym i 14,2bara po rozgrzaniu an każdym z garów
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Kompresja super ale jak na wolnossacy doprezony silnik. Ty naprawde chcesz ladowac 0.5 bara w ten silnik? chyba to i lepiej ze ci nie pompuje... dluzej pojezdzisz...Coobcio pisze:Jutro odkrece DP i zobacze czy Westgate domyka i czy nei ma pęknięć co do silnika to meirzylem jego kompresje - jest elegancka:
11,9bara na zimnym i 14,2bara po rozgrzaniu an każdym z garów
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
to ile powinno byc na garach jak jest turbo w silniku odpręzonym jak na boost 11psi?
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
10? 11? to zalezy od tlokow i ksztaltu komory spalania. Tak naprawde od wielu czynnikow to zalezy ale fakt jest faktem ze 14 bar to za duzo jak na turbo i seryjne tloki. Popekaja tloki kolo pierscieni i tak sie skonczy ta zabawa w drut turbo...gre13 pisze:to ile powinno byc na garach jak jest turbo w silniku odpręzonym jak na boost 11psi?
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
mam jeszcze jedne znaczy 2 OT:
1.CZY OD CALIBRY TURBO ALBO ASTRY TURBO BEDZIE TEN STEROWNIK PASOWAŁ ZNACZY CZY OPOLOWSKI BEDZIE PASOWAŁ?
2.ILE WYTRZYMAJĄ BOOSTU TŁOKI OD 200SX-A SR20DET Z MOIMI KORBOWODAMI SERYJNYMI(PONOĆ TAKIE SAME W ALMERZE GTI JAK W 200SX-IE )TŁOKI NA 1SZY NADWYMIAR BYŁYBY,CZY OD RAZU KUPOWAĆ KUTE ODPRĘZONE TŁOKI I KORBOWODY(ALE KAŻDY WIE ŻE TO DUŻA KASA)WIEC WOLE SX-OWE ODPRĘZONE??
1.CZY OD CALIBRY TURBO ALBO ASTRY TURBO BEDZIE TEN STEROWNIK PASOWAŁ ZNACZY CZY OPOLOWSKI BEDZIE PASOWAŁ?
2.ILE WYTRZYMAJĄ BOOSTU TŁOKI OD 200SX-A SR20DET Z MOIMI KORBOWODAMI SERYJNYMI(PONOĆ TAKIE SAME W ALMERZE GTI JAK W 200SX-IE )TŁOKI NA 1SZY NADWYMIAR BYŁYBY,CZY OD RAZU KUPOWAĆ KUTE ODPRĘZONE TŁOKI I KORBOWODY(ALE KAŻDY WIE ŻE TO DUŻA KASA)WIEC WOLE SX-OWE ODPRĘZONE??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gdzieś już bylo o tym napisane - korby z SR20DE i SR20DET są identyczne...
Seryjne Tłoki Z SR20DET spokojnie wytrzymają 300 paredziesiąt koników.
Co do sterownika to nie wiem co za bzdura CI do głowy przyszła... może Ci chodzi o dodatkowy elektrozawór sterujący pracą Acuatora, dizki któremy będziesz mogł podnośić sobie doladowanie za pomocą SMT6 ?
Ps. Ten mój cholerny Baj Pass nic nie puszcza - dziki Rafi za testy, szukam dalej przyczyny spadku ladowania
Ps2. Dla bezpieczenstwa nie będe pompować więcej jak 0,4 bara ale w sumie mam duży IC stukowego nie ma więc na jakieś RACA 0,5-0,6 dowale
Seryjne Tłoki Z SR20DET spokojnie wytrzymają 300 paredziesiąt koników.
Co do sterownika to nie wiem co za bzdura CI do głowy przyszła... może Ci chodzi o dodatkowy elektrozawór sterujący pracą Acuatora, dizki któremy będziesz mogł podnośić sobie doladowanie za pomocą SMT6 ?
Ps. Ten mój cholerny Baj Pass nic nie puszcza - dziki Rafi za testy, szukam dalej przyczyny spadku ladowania
Ps2. Dla bezpieczenstwa nie będe pompować więcej jak 0,4 bara ale w sumie mam duży IC stukowego nie ma więc na jakieś RACA 0,5-0,6 dowale
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA