Dziwny objaw - co z tym fantem robić, Coobciowóz need Help !

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

No lipa wymjałem tego bay pasa i to samo...

Po Weekędzie zmienie to kolanko przed przepustnicą jak to nei pomożę to obawiam się defektu klapi westgate ze nie jest szczelna - Może tak być ??
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

Coobcio pisze:Stary no coś ty... U Ciebei trzyma ponad 0,5 bara prawei do odcięcia a u mnie tylk 0,1 i to na większej trubinie...

Powinieneś sobie zafundować EBC------------>MBC CHYBA??:> i podłaczyć go do SMT6... mogłbyś zrobictaki paten żeby Ci liniowo rosło doladowanie.
MBC MAM ALE MANUALNE A JAK TO STEROWAĆ WŁĄŚNIE SMT6??KTOS PODPOWIE:>
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Z MBC nic się nie da zrobić automatycznie, jak sama nazwa wskazuje, jest to regulator manualny. Jeśli chcesz sterować doładowaniem przez SMT, to musisz nabyć do tego specjalny zaworek, który to umożliwi (koszt niezbyt wielki), więcej szczegółów na ten temat otrzymasz w Powertroniku, już kilka takich założyli i sprawuje się to doskonale.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

ale jaki to zaworek?gdzie go dostane?
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Jak dobrze pamiętam, to symbol handlowy jest N75. A dostaniesz go u Macpl w Powertroniku.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Chłopaki nie rócie tu OT.
Problem dotyczył mojego spadu łądowania - pewien kolega mi poweidział że być może moge mieć nieszczlny WEstgate że popuszcza on...

Czy to może byś słuszna teza ?
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Coobcio pisze:Chłopaki nie rócie tu OT.
Problem dotyczył mojego spadu łądowania - pewien kolega mi poweidział że być może moge mieć nieszczlny WEstgate że popuszcza on...

Czy to może byś słuszna teza ?
Jeśli by tak było, to znaczy, że zakład który robił Ci remont świstaka, poleciał po łebkach. Czy po odebraniu jej z regeneracji, sprawdzałeś w ogóle jak jest wastegate ustawiony (przy ilu się otwiera), i czy jest ten sam...?
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

JA im wysłalem samą część srodkową oraz muszle zimengo poweitrza.
WEstgate nie wykręcałem, przed remontem turbinki dzialo się dokąłdnie tak samo tylko sama turbina kręciła się o wiele wiele głośniej a teraz jest cichutka.
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

Coobcio pisze:JA im wysłalem samą część srodkową oraz muszle zimengo poweitrza.
WEstgate nie wykręcałem, przed remontem turbinki dzialo się dokąłdnie tak samo tylko sama turbina kręciła się o wiele wiele głośniej a teraz jest cichutka.
A ktoś w ogóle zaglądał do wastegate, przecież u Ciebie jest turbina z przodu, więc przy wypadku jak najbardziej jest narażona na kontuzję, i niekoniecznie coś musiało w niż przywalić, wystarczy wstrząs. Może być tak, że np. część gorąca gdzieś pękła, i już może ciśnienia nie trzymać, albo, że właśnie klapka od wastegate się popsuła i nie działa prawidłowo, nie przylega odpowiednio, czyli się nie domyka, i też może mieć to wpływ.
W rajdach jest tak, że po każdym dzwonie, rozbiera się silnik, i sprawdza na ile wypadek miał wpływ na konstrukcję silnika... Czy w ogóle ktoś Ci mierzył podstawowe parametry silnika i turbiny po dzwonie?
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Jutro odkrece DP i zobacze czy Westgate domyka i czy nei ma pęknięć co do silnika to meirzylem jego kompresje - jest elegancka:
11,9bara na zimnym i 14,2bara po rozgrzaniu an każdym z garów
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Coobcio pisze:Jutro odkrece DP i zobacze czy Westgate domyka i czy nei ma pęknięć co do silnika to meirzylem jego kompresje - jest elegancka:
11,9bara na zimnym i 14,2bara po rozgrzaniu an każdym z garów
Kompresja super ale jak na wolnossacy doprezony silnik. Ty naprawde chcesz ladowac 0.5 bara w ten silnik? chyba to i lepiej ze ci nie pompuje... dluzej pojezdzisz...
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

to ile powinno byc na garach jak jest turbo w silniku odpręzonym jak na boost 11psi?
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

gre13 pisze:to ile powinno byc na garach jak jest turbo w silniku odpręzonym jak na boost 11psi?
10? 11? to zalezy od tlokow i ksztaltu komory spalania. Tak naprawde od wielu czynnikow to zalezy ale fakt jest faktem ze 14 bar to za duzo jak na turbo i seryjne tloki. Popekaja tloki kolo pierscieni i tak sie skonczy ta zabawa w drut turbo...
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
gre13
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź, 2004 23:25
Lokalizacja: wro/ldz
Kontakt:

mam jeszcze jedne znaczy 2 OT:
1.CZY OD CALIBRY TURBO ALBO ASTRY TURBO BEDZIE TEN STEROWNIK PASOWAŁ ZNACZY CZY OPOLOWSKI BEDZIE PASOWAŁ?
2.ILE WYTRZYMAJĄ BOOSTU TŁOKI OD 200SX-A SR20DET Z MOIMI KORBOWODAMI SERYJNYMI(PONOĆ TAKIE SAME W ALMERZE GTI JAK W 200SX-IE )TŁOKI NA 1SZY NADWYMIAR BYŁYBY,CZY OD RAZU KUPOWAĆ KUTE ODPRĘZONE TŁOKI I KORBOWODY(ALE KAŻDY WIE ŻE TO DUŻA KASA)WIEC WOLE SX-OWE ODPRĘZONE??
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW :)
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Gdzieś już bylo o tym napisane - korby z SR20DE i SR20DET są identyczne...
Seryjne Tłoki Z SR20DET spokojnie wytrzymają 300 paredziesiąt koników.

Co do sterownika to nie wiem co za bzdura CI do głowy przyszła... może Ci chodzi o dodatkowy elektrozawór sterujący pracą Acuatora, dizki któremy będziesz mogł podnośić sobie doladowanie za pomocą SMT6 ?


Ps. Ten mój cholerny Baj Pass nic nie puszcza - dziki Rafi za testy, szukam dalej przyczyny spadku ladowania :evil:

Ps2. Dla bezpieczenstwa nie będe pompować więcej jak 0,4 bara ale w sumie mam duży IC stukowego nie ma więc na jakieś RACA 0,5-0,6 dowale :mrgreen:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”