Moj Gruz over 265Nm Vs. 200SX S14 pojedynek na Rolkach ! ! !

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Obrazek

Na ostatnim hamwoaniu u Grabowskiego uzyskałem 285Nm ale za to malutko mocy, wydaje mi sie ze trzeba by to sprawdzić na obciązeniówce bo u Macka spada mi doaldowanie a na ulicy tak nie jest (jak np. buduje na IV beigu to trzyma idealnie 0,4 bara).

Teraz postanowilem zrobić nowy kolektor wydechowy ze wzgędu na powrut do klimatyzacji oraz neiszczlności starego ktory to popękał po tym dzwonei na S...
Ostatnio zmieniony czw 30 cze, 2005 11:00 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
idh
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: pt 21 maja, 2004 12:06
Lokalizacja: Mannheim

Duzy moment mala moc. Co to jest? TDI???

;)

Pozdr
IDH
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

No wąłsnie jakos tak dziwnie a jaka opcja dziwna sie stała jak robilem pomiar z otwartą maską to wartosci momentu i mocy sie nie zmeinily ale moc maksymalne występowała na tym pierwsyzm garbie czyli przy 4500obr.min.

Zrobie ten nowy koeltkor i ponownie sie zhamuje, jak nie bedize trzymalo cisnienia to trzeba będzie sie udać na obciązeniówke albo robić testy u Macka ale na V biegu jak wywarzy rolki, bo obecnei ma wyważone do 210km/h.

Ps. jaki seryjnie ma moent obrotwy SR20DET ?
Dodam moje 285Nm jest na Acuatorze 0,4 bara z jakiegoś KKK.
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
idh
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 117
Rejestracja: pt 21 maja, 2004 12:06
Lokalizacja: Mannheim

265 Nm przy 4800 obr

IDH
287 KM, 375 Nm przy 0.9 bara na seryjnej turbinie, 1/4 mili 14.17 (Hockenheim - Public race days 2007. Aktualna lista modow - tutaj. Bodykit BOMEX.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Dzisał byłem na hamowni z kolegą, mierzyliśmy jego 200SX S14 po modyfikacji dolotu, to co pokazała hamowania utwierdzila mnie w przekonaniu że moja turbo krowa nie jest taka kiepawa :D
Obrazek

Doladowanie w 200SX na poziomie stock czyli 0,6 bara z małymi pikami do 0,65...
Bez zmiany w dolocie pewno ze 180koni by było, no ale na pocieszenie dla właściciela 200Sx powiem że zamontowany seryjny wydech w jego bryczce to totalne nieporozumienie otóż rury wydechu mają średnice 47mm to skandal i nie dopuszczalne wręcz :!:
Myśle że po zmianie wydechu na pełen przelot o średnicy przynajmniej 2,5" aoto odzyska jakieś 30 koni i moment obrotowy wróci do seryjnych deklarowanych przez producenta 265nm :D

Ale się ciesze że moja Nyska w miare ma powera.
Ps. koledze trzeba zrobić jakiś dobry męski wydech z downpipe - kto siętego podejmie ?
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

Dlaczego ten 200sx ma max moc na odcieciu zaplonu???
Wydaje mi sie czy cos jest nietak!! Jesli koles przeniesie odciecie to dalej silnk bedzie wykazywal przyrost mocy!! Cos mu ta turbinka chyba nietak dziala jak powinna skoro przy max obr=ilosci spalin turbina dalej rozkreca silnik!!!
Moze sie myle ale to mi wyglada na niedomykajacy sie wastegate !!!
Albozblokowany ale moc powinna byc w takim przypadku inna!!
Pozdro
Prosze bardziej kumatych o rozwianie moich watpliwosci!!
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Właśnie jest problem z ustaleniem, bo nie mieliścy obrotomeirza i podaliśmy max rpm na poziomie 7000 nie wiem czy dobrze :roll:

Mimo wszystko auto i tak seryjną primere 2.0 obejedzie :D
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Podam jedno prawidło
Mała turbina mała moc ale duzy moment i w miare szybko.

Jaką masz dmuchawke w Primerce?....
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Mam T3, strona wydechowa A/R 0.48 (nieco mała jak na mój gust) no a tłocząca Trim 45 i A/R 0.42.

W planach chce dowalić strone ciepła na A/R 0.63 i zobacze
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ChEsTeR

Dodaj jeszcze ze stopien sprezania na poziomie wyzszym niz 10:1
Po cholere ci wieksza turbina do cisnienia 0.4 bara????????????????????
T2 potrafiła ytzymac stabilne 0.6 bara a T25 utrzymywała 0.8 do odcięcia a ty masz dmuchawe jeszcze większa niz T25 więc przestań szukać dzury w całym. Zajmij sie dodaniem odpowiednij ilości paliwa itp. U mnie tez. A jezeli chodzi o wykres s14 to u mnie jest podobnie tez moc maksymalna jest prawie przy odcięciu a moment idzie prawie płasko od 3500 do odciecia.
ChEsTeR

Dodaj jeszcze ze stopien sprezania na poziomie wyzszym niz 10:1
Po cholere ci wieksza turbina do cisnienia 0.4 bara????????????????????
T2 potrafiła ytzymac stabilne 0.6 bara a T25 utrzymywała 0.8 do odcięcia a ty masz dmuchawe jeszcze większa niz T25 więc przestań szukać dzury w całym. Zajmij sie dodaniem odpowiednij ilości paliwa itp. U mnie tez. A jezeli chodzi o wykres s14 to u mnie jest podobnie tez moc maksymalna jest prawie przy odcięciu a moment idzie prawie płasko od 3500 do odciecia.
Awatar użytkownika
Coobcio
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 547
Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

ChEsTeR pisze:Dodaj jeszcze ze stopien sprezania na poziomie wyzszym niz 10:1
Po cholere ci wieksza turbina do cisnienia 0.4 bara????????????????????
T2 potrafiła ytzymac stabilne 0.6 bara a T25 utrzymywała 0.8 do odcięcia a ty masz dmuchawe jeszcze większa niz T25 więc przestań szukać dzury w całym. Zajmij sie dodaniem odpowiednij ilości paliwa itp. U mnie tez. A jezeli chodzi o wykres s14 to u mnie jest podobnie tez moc maksymalna jest prawie przy odcięciu a moment idzie prawie płasko od 3500 do odciecia.
Sprezanie mam nei spelna 10:1, chodzi mi u uzyskanie jak najwiekszej mocy przy jak najnizszym doladowaniu...
Dla tego potrzebana mi duza strona wydechowa w turbinie, co z tego ze moge na tej konfiguracji turbiny nadmuchać ponad bara ale co to mi da ? Duzo Nm chwilowo, beznaniedzjy przebeig momentu i malo koni, tą samo moc bedize mozna osaignąc na 0,5 bara ale stronie wydechowej o większej przepustowości o to mi chodzi...

Puki co nie ma co u mnie dolewać bo AFR wacha sie w przedziale 9,3-11 zobaczymy co bedzie na nowym konfigu :D
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0

Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]

Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”