Sytuacja jest taka , Pompa paliwa pompuje , paliwo dochodzi, iskra w świecach jest , świece zmienione , rozrusznik kręci a za blady .I. nie chce odpalić .
Na chwile odpalił na 3 ech garach , o dziwo ale na 4 nie chciał , podmieniłem mu cewki , 2 z 4 i jeździł , dojechałem do stacjio benzynowej , zgasiłem i koniec.
Ma ktoś jakiś pomysł albo ewentualnie czas żeby podskoczyć i to zobaczy bo nie lada zagadka
Pzdr.
Nie chce odpalić
Moderator: Moderator
Wole moją porobioną Nyse z nie seryjnymi postojówkami niż wasze gruzy.
dodam że przepływka też została zmieniona ...
Wole moją porobioną Nyse z nie seryjnymi postojówkami niż wasze gruzy.
Moze przelewa?
A to stało się od stania czy coś grzebałeś? Może czujnik położenia wału? Wypnij jeszcze 'lambadę' i zobacz czy wtedy odpali. Jak zalany to od razu też nie zakręci bo ma paliwo na tłokach więc trzeba odczekać trochę.
SR13 na ukończeniu
A gdzie zlokalizuje ten czujnik położenia wału ?
Wole moją porobioną Nyse z nie seryjnymi postojówkami niż wasze gruzy.
jak zaleje to od razu czyść świece podmień powertranzystor dropingrezystor kompa , grzebałeś że coś padło , sprawdź wtyczki i kable przy wtyczkach
Ostatnio zmieniony pn 29 kwie, 2013 17:51 przez BUGALUS, łącznie zmieniany 1 raz.
Kurde, za cholerę nie znam sie na elektryce, nie znacie kogoś kto by mógł podjechać z wawy i to obczaic ? Pomocy
Wole moją porobioną Nyse z nie seryjnymi postojówkami niż wasze gruzy.
Pierwsze co, to podłącz Consulta i zobacz czy ECU nie ma błędów, bo być może któryś czujnik padł. Jak będzie jakiś błąd to dalej powinno być z górki. Gorzej jak nie będzie błędu
Pokręć może aparatem zapłonowym, tzn. czujnikiem na wałku.
Pokręć może aparatem zapłonowym, tzn. czujnikiem na wałku.
Ostatnio zmieniony wt 21 maja, 2013 18:01 przez IceMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru