Witam,
Panowie potrzebuje pomocy, pownieważ skończyły mi się pomysły.
Jakiś czas temu (2-3 miesiace) zacząeło w silniku coś stukać, chodzi jak disel.
Nie jest to VTC bo dzwięk jest obecny cały czas nawet na luzie.
Na zimnym silniku jest ok, jak się rozgrzeje zaczyna stukać.
Popychacze hydrauliczne wymienione na nowe, nic nie pomogło.
Dżwięk znika powyżej 3000 obrotów.
Będę wdzięczny za pomoc.
SR20DET Stukanie na ciepłym silniku.
Moderator: Moderator
- artoor200sx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 804
- Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
- Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)
nie przyoszczedziles na oleju ??
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
Miałem zalanego Valvolina VR-1 5w50 na zime a miesiąc temu wlałem Motula v300 15w50.
Pukanie pojawia się tylko na rozgrzanym oleju w okolicach przodu silnika na wolnych obrotach i tak powyżej 3000 rpm robi się cisza.
Pukanie pojawia się tylko na rozgrzanym oleju w okolicach przodu silnika na wolnych obrotach i tak powyżej 3000 rpm robi się cisza.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
a jak wywnioskowales ze nie jest to vtc?
vtc stuka tez na wolnych obrotach.
dopiero jak wrzucasz bieg otwiera sie zaworek olejowy i do vtc doplywa olej.
ogolnie vtc pada samo z siebie,czasem mu pomaga slabe cisnienie oliwy doplywajace do glowicy
vtc stuka tez na wolnych obrotach.
dopiero jak wrzucasz bieg otwiera sie zaworek olejowy i do vtc doplywa olej.
ogolnie vtc pada samo z siebie,czasem mu pomaga slabe cisnienie oliwy doplywajace do glowicy
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Co rozumiesz przez trzymanie cisnienia-wartosci podaj.
widze ze dalej sie nie rozumiemy z tym vtc
dzwiek znika idealnie przy 3000 czy poprostu sie ucisza po dodaniu gazu?
widze ze dalej sie nie rozumiemy z tym vtc
dzwiek znika idealnie przy 3000 czy poprostu sie ucisza po dodaniu gazu?
Dzwięk znika powyżej 3000 RPM, od 1000-3000 rpm możesz dodwać gaz i nic się nie zmienia. To nie VTC bo jak solenoid jest odłączony to nie pracuje wiec nie moze hałasować.
Wartosćci
1000 rpm = 1,2 bara
3000 rpm = 3,5 bara
temperatura oleju 80 stopni C.
Wartosćci
1000 rpm = 1,2 bara
3000 rpm = 3,5 bara
temperatura oleju 80 stopni C.
Cos takiego? Takie dzwonienie? http://www.youtube.com/watch?v=ZyjBkTtg ... e=youtu.be
Ostatnio zmieniony wt 28 maja, 2013 21:32 przez echo, łącznie zmieniany 1 raz.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
tak jak pisal luk,solenoid od vtc powinien sie zalaczac przy wrzuceniu biegu i dodaniu gazu.
slychac cykanie zaworka.
jesli stuk cichnie po takiej operacji to winne bedzie vtc.
ktore pompuje sie po wlaczeniu solenoidu a na "pusto" wlasnie stuka.
nie wiem skad miales informacje ze jak jest wylaczone to nie stuka.
slychac cykanie zaworka.
jesli stuk cichnie po takiej operacji to winne bedzie vtc.
ktore pompuje sie po wlaczeniu solenoidu a na "pusto" wlasnie stuka.
nie wiem skad miales informacje ze jak jest wylaczone to nie stuka.
Witam,
nie wiem czemu miałem pewność ze VTC nie chodzi na luzie. Po wymianie popychaczy i całego rozrządu nic się nei zmieniło. Więc pozostaje VTC. Czy ktoś może ostatnio kupował tą cześć w nissanie ? Jaka kwota jest na to potrzebna?
nie wiem czemu miałem pewność ze VTC nie chodzi na luzie. Po wymianie popychaczy i całego rozrządu nic się nei zmieniło. Więc pozostaje VTC. Czy ktoś może ostatnio kupował tą cześć w nissanie ? Jaka kwota jest na to potrzebna?
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
http://www.ebay.co.uk/itm/SILVIA-200SX- ... 4d0d080c3a - to chyba najtaniej za ile mozna to miec
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink