Draxan pisze:Errtu, pochwal sie co Ci mechanicy powiedzieli jak tak walilo odkad odebrales auto
nie ma co sie chwalić jest to brak wiedzy i zaufanie do mechaników, nigdy dajesz i ma być zrobione
po pierwsze przychodze do warsztatu gdzie miałem usunąć VVT-i czy jak to tam wiec czyli kupilem kola regulowane Tomei + bo mechanicy powiedzieli wali jak dizel czyli pompa oleju wiec i w zestaw weszła + pompa wody + nowy rozrzad od sr20de,
Dzien odebrania auta a oni go wpychaja do środka i tylko zdjęta pokrywa zaworów, wiec mowie dobra to moge wam pomoc go rozkręcić i skręcić byle mieć to auto kiedyś skończone i bynajmniej popatrzec im troche na rece czy czegos nie knoca,
Zabralismy sie do roboty wywalilismy chlodnice, wentylator pompe paski sciagnelismy łapy od silnika by wywalic cala miske i odkrecilismy przedni panel z pompa oleju sciagnelismy rozrzad i zalozylismy kola byl problem z starym i nowym rozrzadem mianowicie krzywka na ktorej plastik byl gdize sie porusza rozrzad byla delikatnie inna wiec i wstawilismy stara.
zalozylismy wszytko i skrzecilismy do kupy a oni mi policzyli jak za normalna robote
dalem chyba 350 Funtow bez czeci
nie liczac ze im pomagalem
jeszcze przed zlozeniem powiedzialem by sprawdzil jak tam panewki czy sa zuzyte itp .. oczywiscie odpowiedz tak sa dobre bez zagladania, ustawianie zapolonu na oko tez nie wiem czy bylo dobrym posunieciem.
W krazdym razie po odpoaleniu byl taki delikatny stukot w granicach 3 tys wiec z pytaniem co to jest i czy to normalne, oni oczywisice ze normalne bo jak sie zmienia kola rozrzadu z vvt to to tak bedzie mialo i tak sobie wmawialem az do jakiegos czasu,
dzwiek dizla zniknol ale dzwiek panewek zaczol sie nasilac teraz nawet jak bym chcial cos im powiedziec to moge mowic niestety za brak wiedzy trzeba placic,
Wiec w wolnech chwili musze obadac jak zle sa te panewki , wal zmierzyc mikrometrem jak bedzie trzeba to i bedzie trzeba nowy (z innego SR-a) wal wstawic