Remont kapitalny silnika + strojenie Gdzie i za ile??

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
SKYLINE R34
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
Lokalizacja: Bogatynia

Siemano.
Niestety czeka mnie remont motorowni:(
Problem jest opisany tutaj: topics39/raz-kopci-raz-nie-smierdzi-zja ... t24223.htm

Powiedzcie mi ile kosztuje taki remont.
Ma być zrobione na stan igła + strojenie.
I kto mógł by się tego podjąć?
nie chodzi mi o robienie na odpiernicz tylko porządny remont z gwarancją.
Tak żeby to latało przez x lat. I nie robić już nic poza wymianą oliwy.
Nie chce kupywać używanego bo znając moje szczeście coś sie znowu wysra.
Było s13
Jest s14a
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Jeżeli ma być porządnie to rób samemu :) Żadna filozofii, wystarczy trochę narzędzi kupić, zaopatrzyć się w serwisówkę i można składać.
Awatar użytkownika
SKYLINE R34
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
Lokalizacja: Bogatynia

Niestety nie mam warunków żeby to zrobić. brak garażu
Było s13
Jest s14a
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

dziwne masz podejscie do tego wszystkiego.
zmien wkoncu to turbo!!

i co rozumiesz przez pojecie porzadny remont?
chcesz nowe tloki?seryjne-dzwon do nissana zapytaj o cene ;)
kute? to jakies 2.5 klocka.
uszczelka cosworth?jakies 600/ seryjna ori 350 /zamiennik ajusa 100
sruby arp to z 500
panewki z 500
pompa oleju 1000
szlifierz z 1500
głowica?mozna sprawdzic szczelosc i tyle,jak dobra to zostawi ja mechanik,zesra sie po pol roku i bedziesz mial pretensje??chcesz ja odbudowac od podstaw-powodzenia.

pamietaj ze kazdy mechanik wykona taki remont bo od niego zalezy tylko poskladanie-najwazniejsza robote wykonuje szlifierz i zaklad od glowic.
jak mechanik jest sumienny to czy sklada silnik z micry 1.0 czy SR to nie ma roznicy.
w tym silniku nie ma zadnych cudow na kiju
Ostatnio zmieniony ndz 02 cze, 2013 21:44 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SKYLINE R34
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
Lokalizacja: Bogatynia

Jakie dziwne. Jak wymienie turbo to i tak kompresja mi od tego nie wzrośnie.
więc wymienie to turbo jak będę robił motorownie.
Do mocy 280-300KM nie mam zamiaru go kuć.
Było s13
Jest s14a
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Niestety czeka mnie remont motorowni:(
remont silnika bo mu turbo kopci...

to sprzedaj mi ten silnik w cenie złomu i będziesz miał problem z głowy ;)
Poszukuję...
Awatar użytkownika
SKYLINE R34
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
Lokalizacja: Bogatynia

Remont silnika bo kompresja jest z dupy. A nie bo mi turbo kopci.
Było s13
Jest s14a
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

czy Ty nie zrozumiesz ze na tej z dupy kompresji bardzo prawdopodobne jest to ze jeszcze bedziesz mogl troche pojezdzic?
zwlaszcza ze wymiana turba w srz`e to 2 godziny roboty.

czyli nie chcesz kucizny to co zrobisz z tlokami przy remoncie silnika?
zostawisz stare i chcesz na to gwarancje od kogos na x lat ? :lol:
Ostatnio zmieniony ndz 02 cze, 2013 22:32 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

pewnie z rok albo 2 pojeździsz na tej " z dupy kompresji" chyba, że turbo całkiem zdechnie wypitoli cały olej i korba pójdzie bokiem, wtedy remont się na pewno przyda :P
Poszukuję...
Awatar użytkownika
SKYLINE R34
Stały gość
Stały gość
Posty: 311
Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
Lokalizacja: Bogatynia

Dobra wymienie turbo i zobaczymy czy przestanie kopcić.
A z remontem poczekam. A przy remoncie pójdą nowe tłoki nie kute.
Ostatnio zmieniony pn 03 cze, 2013 07:54 przez SKYLINE R34, łącznie zmieniany 1 raz.
Było s13
Jest s14a
Awatar użytkownika
grzesko
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 237
Rejestracja: wt 18 sty, 2011 11:20
Lokalizacja: Siedlce

Podepnę się do tematu. Gdzie teraz najtaniej dostanę takie części jak panewki, uszczelkę pod głowice coswotha, może jakieś kute korby i tłoki?
Ostatnio zmieniony wt 27 maja, 2014 12:15 przez grzesko, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

coswortha najtaniej mają w tomsonie, pokazuje mi cene 557zł
panewy korbowe 210, główne mogę Ci załatwić za 270zł
korby kute 1412 , tłoki kute ze swożniami i pierścieniami 2344
ceny brutto

kucizne taniej kupisz za granicą jak na cło nie wejdzie
Awatar użytkownika
grzesko
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 237
Rejestracja: wt 18 sty, 2011 11:20
Lokalizacja: Siedlce

panewki masz ACL Racing czy seria? będę potrzebował i głównych i korbowych tylko jutro mam zamiar zawieźć wał do pomierzenia i dopiero będę wiedział jaki rozmiar zamówić.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

te co wymieniłem to ACL Race
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”