Siemano.
Niestety czeka mnie remont motorowni:(
Problem jest opisany tutaj: topics39/raz-kopci-raz-nie-smierdzi-zja ... t24223.htm
Powiedzcie mi ile kosztuje taki remont.
Ma być zrobione na stan igła + strojenie.
I kto mógł by się tego podjąć?
nie chodzi mi o robienie na odpiernicz tylko porządny remont z gwarancją.
Tak żeby to latało przez x lat. I nie robić już nic poza wymianą oliwy.
Nie chce kupywać używanego bo znając moje szczeście coś sie znowu wysra.
Remont kapitalny silnika + strojenie Gdzie i za ile??
Moderator: Moderator
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
Jeżeli ma być porządnie to rób samemu Żadna filozofii, wystarczy trochę narzędzi kupić, zaopatrzyć się w serwisówkę i można składać.
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Niestety nie mam warunków żeby to zrobić. brak garażu
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
dziwne masz podejscie do tego wszystkiego.
zmien wkoncu to turbo!!
i co rozumiesz przez pojecie porzadny remont?
chcesz nowe tloki?seryjne-dzwon do nissana zapytaj o cene
kute? to jakies 2.5 klocka.
uszczelka cosworth?jakies 600/ seryjna ori 350 /zamiennik ajusa 100
sruby arp to z 500
panewki z 500
pompa oleju 1000
szlifierz z 1500
głowica?mozna sprawdzic szczelosc i tyle,jak dobra to zostawi ja mechanik,zesra sie po pol roku i bedziesz mial pretensje??chcesz ja odbudowac od podstaw-powodzenia.
pamietaj ze kazdy mechanik wykona taki remont bo od niego zalezy tylko poskladanie-najwazniejsza robote wykonuje szlifierz i zaklad od glowic.
jak mechanik jest sumienny to czy sklada silnik z micry 1.0 czy SR to nie ma roznicy.
w tym silniku nie ma zadnych cudow na kiju
zmien wkoncu to turbo!!
i co rozumiesz przez pojecie porzadny remont?
chcesz nowe tloki?seryjne-dzwon do nissana zapytaj o cene
kute? to jakies 2.5 klocka.
uszczelka cosworth?jakies 600/ seryjna ori 350 /zamiennik ajusa 100
sruby arp to z 500
panewki z 500
pompa oleju 1000
szlifierz z 1500
głowica?mozna sprawdzic szczelosc i tyle,jak dobra to zostawi ja mechanik,zesra sie po pol roku i bedziesz mial pretensje??chcesz ja odbudowac od podstaw-powodzenia.
pamietaj ze kazdy mechanik wykona taki remont bo od niego zalezy tylko poskladanie-najwazniejsza robote wykonuje szlifierz i zaklad od glowic.
jak mechanik jest sumienny to czy sklada silnik z micry 1.0 czy SR to nie ma roznicy.
w tym silniku nie ma zadnych cudow na kiju
Ostatnio zmieniony ndz 02 cze, 2013 21:44 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Jakie dziwne. Jak wymienie turbo to i tak kompresja mi od tego nie wzrośnie.
więc wymienie to turbo jak będę robił motorownie.
Do mocy 280-300KM nie mam zamiaru go kuć.
więc wymienie to turbo jak będę robił motorownie.
Do mocy 280-300KM nie mam zamiaru go kuć.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
remont silnika bo mu turbo kopci...Niestety czeka mnie remont motorowni:(
to sprzedaj mi ten silnik w cenie złomu i będziesz miał problem z głowy
Poszukuję...
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Remont silnika bo kompresja jest z dupy. A nie bo mi turbo kopci.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
czy Ty nie zrozumiesz ze na tej z dupy kompresji bardzo prawdopodobne jest to ze jeszcze bedziesz mogl troche pojezdzic?
zwlaszcza ze wymiana turba w srz`e to 2 godziny roboty.
czyli nie chcesz kucizny to co zrobisz z tlokami przy remoncie silnika?
zostawisz stare i chcesz na to gwarancje od kogos na x lat ?
zwlaszcza ze wymiana turba w srz`e to 2 godziny roboty.
czyli nie chcesz kucizny to co zrobisz z tlokami przy remoncie silnika?
zostawisz stare i chcesz na to gwarancje od kogos na x lat ?
Ostatnio zmieniony ndz 02 cze, 2013 22:32 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
pewnie z rok albo 2 pojeździsz na tej " z dupy kompresji" chyba, że turbo całkiem zdechnie wypitoli cały olej i korba pójdzie bokiem, wtedy remont się na pewno przyda
Poszukuję...
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Dobra wymienie turbo i zobaczymy czy przestanie kopcić.
A z remontem poczekam. A przy remoncie pójdą nowe tłoki nie kute.
A z remontem poczekam. A przy remoncie pójdą nowe tłoki nie kute.
Ostatnio zmieniony pn 03 cze, 2013 07:54 przez SKYLINE R34, łącznie zmieniany 1 raz.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
Podepnę się do tematu. Gdzie teraz najtaniej dostanę takie części jak panewki, uszczelkę pod głowice coswotha, może jakieś kute korby i tłoki?
Ostatnio zmieniony wt 27 maja, 2014 12:15 przez grzesko, łącznie zmieniany 1 raz.
coswortha najtaniej mają w tomsonie, pokazuje mi cene 557zł
panewy korbowe 210, główne mogę Ci załatwić za 270zł
korby kute 1412 , tłoki kute ze swożniami i pierścieniami 2344
ceny brutto
kucizne taniej kupisz za granicą jak na cło nie wejdzie
panewy korbowe 210, główne mogę Ci załatwić za 270zł
korby kute 1412 , tłoki kute ze swożniami i pierścieniami 2344
ceny brutto
kucizne taniej kupisz za granicą jak na cło nie wejdzie
te co wymieniłem to ACL Race