Strona 1 z 1

Remont kapitalny silnika + strojenie Gdzie i za ile??

: sob 01 cze, 2013 15:28
autor: SKYLINE R34
Siemano.
Niestety czeka mnie remont motorowni:(
Problem jest opisany tutaj: topics39/raz-kopci-raz-nie-smierdzi-zja ... t24223.htm

Powiedzcie mi ile kosztuje taki remont.
Ma być zrobione na stan igła + strojenie.
I kto mógł by się tego podjąć?
nie chodzi mi o robienie na odpiernicz tylko porządny remont z gwarancją.
Tak żeby to latało przez x lat. I nie robić już nic poza wymianą oliwy.
Nie chce kupywać używanego bo znając moje szczeście coś sie znowu wysra.

: sob 01 cze, 2013 16:37
autor: kremat0r
Jeżeli ma być porządnie to rób samemu :) Żadna filozofii, wystarczy trochę narzędzi kupić, zaopatrzyć się w serwisówkę i można składać.

: sob 01 cze, 2013 22:15
autor: SKYLINE R34
Niestety nie mam warunków żeby to zrobić. brak garażu

: ndz 02 cze, 2013 21:39
autor: borimichal
dziwne masz podejscie do tego wszystkiego.
zmien wkoncu to turbo!!

i co rozumiesz przez pojecie porzadny remont?
chcesz nowe tloki?seryjne-dzwon do nissana zapytaj o cene ;)
kute? to jakies 2.5 klocka.
uszczelka cosworth?jakies 600/ seryjna ori 350 /zamiennik ajusa 100
sruby arp to z 500
panewki z 500
pompa oleju 1000
szlifierz z 1500
głowica?mozna sprawdzic szczelosc i tyle,jak dobra to zostawi ja mechanik,zesra sie po pol roku i bedziesz mial pretensje??chcesz ja odbudowac od podstaw-powodzenia.

pamietaj ze kazdy mechanik wykona taki remont bo od niego zalezy tylko poskladanie-najwazniejsza robote wykonuje szlifierz i zaklad od glowic.
jak mechanik jest sumienny to czy sklada silnik z micry 1.0 czy SR to nie ma roznicy.
w tym silniku nie ma zadnych cudow na kiju

: ndz 02 cze, 2013 22:04
autor: SKYLINE R34
Jakie dziwne. Jak wymienie turbo to i tak kompresja mi od tego nie wzrośnie.
więc wymienie to turbo jak będę robił motorownie.
Do mocy 280-300KM nie mam zamiaru go kuć.

: ndz 02 cze, 2013 22:06
autor: Saqu
Niestety czeka mnie remont motorowni:(
remont silnika bo mu turbo kopci...

to sprzedaj mi ten silnik w cenie złomu i będziesz miał problem z głowy ;)

: ndz 02 cze, 2013 22:12
autor: SKYLINE R34
Remont silnika bo kompresja jest z dupy. A nie bo mi turbo kopci.

: ndz 02 cze, 2013 22:30
autor: borimichal
czy Ty nie zrozumiesz ze na tej z dupy kompresji bardzo prawdopodobne jest to ze jeszcze bedziesz mogl troche pojezdzic?
zwlaszcza ze wymiana turba w srz`e to 2 godziny roboty.

czyli nie chcesz kucizny to co zrobisz z tlokami przy remoncie silnika?
zostawisz stare i chcesz na to gwarancje od kogos na x lat ? :lol:

: ndz 02 cze, 2013 22:38
autor: Saqu
pewnie z rok albo 2 pojeździsz na tej " z dupy kompresji" chyba, że turbo całkiem zdechnie wypitoli cały olej i korba pójdzie bokiem, wtedy remont się na pewno przyda :P

: pn 03 cze, 2013 07:48
autor: SKYLINE R34
Dobra wymienie turbo i zobaczymy czy przestanie kopcić.
A z remontem poczekam. A przy remoncie pójdą nowe tłoki nie kute.

: wt 27 maja, 2014 12:14
autor: grzesko
Podepnę się do tematu. Gdzie teraz najtaniej dostanę takie części jak panewki, uszczelkę pod głowice coswotha, może jakieś kute korby i tłoki?

: wt 27 maja, 2014 12:51
autor: Binio_
coswortha najtaniej mają w tomsonie, pokazuje mi cene 557zł
panewy korbowe 210, główne mogę Ci załatwić za 270zł
korby kute 1412 , tłoki kute ze swożniami i pierścieniami 2344
ceny brutto

kucizne taniej kupisz za granicą jak na cło nie wejdzie

: wt 27 maja, 2014 19:20
autor: grzesko
panewki masz ACL Racing czy seria? będę potrzebował i głównych i korbowych tylko jutro mam zamiar zawieźć wał do pomierzenia i dopiero będę wiedział jaki rozmiar zamówić.

: wt 27 maja, 2014 19:57
autor: Binio_
te co wymieniłem to ACL Race