Spiecie przy przeplywomierzu, spalony komp?
Moderator: Moderator
wczoraj na treningu w wyrazowie urwalo mi sie mocowanie dolotu i kable wychodzace z przeplywomierza oparly sie o goraca rure z IC, izolacja sie przetopila i doszlo do spiecia, sa tam 3 kable, 2 z nich ida bezposrednio do kompa, 3ci dokladnie niwiem gdzie, ale popalilo mi przewody przy przekazniku z pompy paliwa, zaizolowalem popalone przewody, auto pali ale chodzi nie rowno, przerywa, dusi sie, gasnie, dym z rury jakby ciemniejszy, przeplywomierz sprawny, bezpieczniki sprawdzone, przekaznik pompy sie zalancza, doradzcie co moglo sie popsuc? moze cos w ecu? jest ktos moze z okolic opolszczyzny gdzie moglbym podpiac swojego kompa celu sprawdzenia?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
skoro popalilo Ci przewody od przekaznika pompy paliwa to przeplywka raczej z tym nic wspolnego nie miała-moze jeszcze jakies kable Ci sie poprzecieraly?
z objawow ktore piszesz to wychodzi ze to bedzie problem z dolotem(nieszczelnosc) badz z przeplwyka/jej okablowaniem.
z objawow ktore piszesz to wychodzi ze to bedzie problem z dolotem(nieszczelnosc) badz z przeplwyka/jej okablowaniem.
Gdyby z przepływką było coś nie tak, to jałowe miałby stabilne ale nawet pod minimalnym obciążeniem będzie się dławił.
Obastawiam to co Bori, oblookaj podciśnienia. Jeżeli chodzi nie równo na jałowych to cos mu musi wytracać stabilność.
Ew. mozesz popatrzec na cewki/ swiece ale to już tak profilaktycznie....
Obastawiam to co Bori, oblookaj podciśnienia. Jeżeli chodzi nie równo na jałowych to cos mu musi wytracać stabilność.
Ew. mozesz popatrzec na cewki/ swiece ale to już tak profilaktycznie....
sam przeplywomierz jest ok, uklad dolotowy ok, uklad IC sprawdzony kilkukrotnie, tam wszystko gra, wczesniej pare razy juz mi wyskoczyly rury z IC - i inaczej chodzil wtedy silnik niz teraz, jak wcisne gaz do dechy i trzymam to obroty szarpiac i przerywajac ida do 3.5 tys. jak by odcina i schodza 2.5 tys. i zowu do 3.5tys i co chwile strzal z wydechu, kopci ciemnym dymem i smiedzi benzyna i spalinami --zla mieszanka? objawy wystepuja od chwili zwarcia na przewodach przeplywomierza, co jeszcze jest odpowiedzilne za mieszanke procz przeplywomierza i kompa?
i pytanie odnosnnie kompa, moj nr. to A18-f40 ge4, moge miec A18-f40 gco, bedzie to gralo czy wszystko musi byc takie same?
i pytanie odnosnnie kompa, moj nr. to A18-f40 ge4, moge miec A18-f40 gco, bedzie to gralo czy wszystko musi byc takie same?
Ostatnio zmieniony wt 27 sie, 2013 11:50 przez koko88, łącznie zmieniany 1 raz.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
wazne przy kompie czy jest z s14 /14a jak z s14a to czy ma nats`a
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
z s14`stki ma wtyke jak ten z CA
s14a ma inna.
nats to immo w kompie z s14a
s14a ma inna.
nats to immo w kompie z s14a
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Najpierw sie dowiedz czy s,14 cz14a
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
bylo trzeba odrazu mowic,w Twoim nats jest zrzucony juz
zapomnialem ze mam wszystkim znany silnik wielkie dzieki za pomoc, kupie tamtego kompa bo jest dobra cena, i sprawdze czy to cos zmieni, jak nie to bedzie na zapas. Masz moze jeszcze pomysl gdzie moze byc usterka wzgledem tej teoretycznie zlej mieszanki?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
najlepiej by sie bylo podpiac consultem i zobaczyc jakie sa odczyty zaplonu i przeplywki