A Ile taka Hybryda od EMP kosztuje i jaka jest moc do osiągnięcia ?
ps. Czy ktoś coś o tym słyszał ?
http://www.ebay.com/itm/Kinugawa-Turbocharger-Nissan-SR20DET-Silvia-S14-S15-TD05H-20G-8cm-T25-/380816057480?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item58aa67e488&vxp=mtr
Turbo do SR-a
Moderator: Moderator
U siebie nie zdążyłem shamować auta ale powiem tyle - urywa dupe w porównaniu z t28, zwłaszcza ze te turbiny nie boją się większego boostu i ładnie go utrzymują do koncasedric pisze:Hamował ktoś już silniki z tymi t28 z respectu? Wiadomo jaka jest ich realna wydajność?
za jakiś czas... będę stroił i hamował na innej turbince z respectu - t3
Tak, 330 MOŻE być realne przy większym doładowaniu które to turbo znosi i utrzymuje (u mnie chłostane na 4 imprezach po 1,5bara i totalnie 0 luzu)
Co jakiś czas przypominam sobie o kierownicy, ale że auto w rozsypce stoi to się nie spinam, zwłaszcza ze nie miałem czasu poszukać zakładu który by to obszył
Co jakiś czas przypominam sobie o kierownicy, ale że auto w rozsypce stoi to się nie spinam, zwłaszcza ze nie miałem czasu poszukać zakładu który by to obszył
Ostatnio zmieniony pn 16 cze, 2014 12:39 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 33
- Rejestracja: wt 22 wrz, 2009 15:35
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
k64 ma już w ofercie gt28 http://allegro.pl/turbo-turbina-gt28-wg ... 49011.html ciekawe jak to się będzie sprawdzać