Cześć,
Padło moje T28 i szukam jakiejś alternatywy, znalazłem na allegro coś takieg:
http://allegro.pl/turbosprezarka-replik ... 54843.html
produkt chiński ale ciekaw jestem wytrzymałości tego w drifcie, ma ktoś? może ktoś coś wie o tym turbo? a może znaleźć i pakować T28? Piszcie co sądzicie
Turbo do SR-a
Moderator: Moderator
to nie jest alternatywa dla t28, jest to sporo większy chiniec i chyba nie był jeszcze testowany...
http://re5pect.pl/turbosprezarka-t25-330.html
ujeżdzałem to turbo przez połowę sezonu i jestem pozytywnie zaskoczony
http://re5pect.pl/turbosprezarka-t25-330.html
ujeżdzałem to turbo przez połowę sezonu i jestem pozytywnie zaskoczony
A co mozecie polecic minimalnie wiekszego od t28?
Jak wyżej, tego z allegro bym nie brał, ciężko o jakiekolwiek opinie, czy ktoś to chociaż zamontował itp, a o turbosprężarkach z respectu już coś tam jest, sam używam t25-380 i jestem zadowolony, po kilku upalaniach i ponad pół roku czasu jej stan jest jak nowy:)
Przy jakim doładowaniu? Ile KM uzyskałeś?canar pisze:Jak wyżej, tego z allegro bym nie brał, ciężko o jakiekolwiek opinie, czy ktoś to chociaż zamontował itp, a o turbosprężarkach z respectu już coś tam jest, sam używam t25-380 i jestem zadowolony, po kilku upalaniach i ponad pół roku czasu jej stan jest jak nowy:)
Pomiaru mocy nie ma, zrobie po ogarnięciu paru pierdół;)
Jeżdże na 1.3b, minusy tej turbiny są takie że wstaje późno - t25-330 pewnie wstanie szybciej. Moja sterowana mbc gubi też boost pod koniec obrotów - spada o ok 0.2b, kopie w plecy dopiero przy 4k obrotów, także wg mnie to fajny zamiennik, ale elastycznosci t28 nie ma w ogóle - trzeba się z tym liczyć. Gdybym brał drugi raz szukał bym więcej info o tej 330 i się poważnie nad nią zastanowił, ale nie wiem na czym by stanęło nadal, tak czy inaczej jestem zadowolony;)
Jeżdże na 1.3b, minusy tej turbiny są takie że wstaje późno - t25-330 pewnie wstanie szybciej. Moja sterowana mbc gubi też boost pod koniec obrotów - spada o ok 0.2b, kopie w plecy dopiero przy 4k obrotów, także wg mnie to fajny zamiennik, ale elastycznosci t28 nie ma w ogóle - trzeba się z tym liczyć. Gdybym brał drugi raz szukał bym więcej info o tej 330 i się poważnie nad nią zastanowił, ale nie wiem na czym by stanęło nadal, tak czy inaczej jestem zadowolony;)
ja własnie jeździłem na tej 330 i ważam że jest to godny zamiennik a nawet ciut wydajniejsza niż t28 ze względu na to iż bez problemów ładuje 1,5 bara i bardzo ładnie trzyma do końca (ze względu pewnie na większą muszlę wydechową)
w 380 i 330 są z tego co mówi strona sklepu takie same muszle wydechowe, różnią się wirnikiem sprężarki:)
Najlepsze, że u mnie nie czuć w ogóle że boost opada, ale w ecumasterze widać że troche sobie pikuje przy 4k z groszem i pozniej powoli leci. Nie ważne jaki boost, zawsze o ok 0.2b. Z 1.1 na 0.9, z 1.3 na 1.1 itp:) Może z ebc by się dało powalczyć coś..
Najlepsze, że u mnie nie czuć w ogóle że boost opada, ale w ecumasterze widać że troche sobie pikuje przy 4k z groszem i pozniej powoli leci. Nie ważne jaki boost, zawsze o ok 0.2b. Z 1.1 na 0.9, z 1.3 na 1.1 itp:) Może z ebc by się dało powalczyć coś..
Na kolektor p&p, downpipe był u mnie rzeźbiony bo flansza nie pasuje do seryjnej (nie pamiętam ale 2 lub 3 otwory), a ta dokręcona co wychodzi na 3 śruby ma mały przekrój, ze 2 cale chyba. Można zrobić różnie, gdybym miał jakis 3 cale wczesniej dp to bym kombinował inaczej(ponoć nakrętki do turbiny ktoś spawał żeby złapać z tą oryginalną flanszą), a że u mnie była seria, to zrobiliśmy tak i o dziwo trzyma:) (flansza wycięta z tej przykręcanej dokładki która przyszła z turbiną). Nie do końca polecę to rozwiązanie bo dość rozsądnie to trzeba przyspawać, ale się da.
https://lh3.googleusercontent.com/-wAYP ... CF1665.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-wAYP ... CF1665.jpg
Ostatnio zmieniony ndz 01 gru, 2013 22:53 przez canar, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam tego chińczyka od roku i nie zauważyłem żeby się coś złego z nim działobełzi77 pisze:Cześć,
Padło moje T28 i szukam jakiejś alternatywy, znalazłem na allegro coś takieg:
http://allegro.pl/turbosprezarka-replik ... 54843.html
produkt chiński ale ciekaw jestem wytrzymałości tego w drifcie, ma ktoś? może ktoś coś wie o tym turbo? a może znaleźć i pakować T28? Piszcie co sądzicie
W sumie dość duże turbo -Full boost 800 obr wyżej niż t28
Flansze wydechowe i podłączenia oleju i chłodzenia p&p
Trzeba obrócić zimną muszlę i przerobić mocowanie actuatora
Ale drugi raz to chyba brałbym mniejszego gt2860
Ostatnio zmieniony pn 02 gru, 2013 00:45 przez luk, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja założyłem bez przerabiania flanszy wydechowej ani DP. Trzeba rozwiercić/rozciąć trochę seryjne otwory we flanszy elbow, przymierzyć z uszczelką którą śrubę złapać pierwszy i kurunkową oraz dokręcić resztę. Pół roku tak jeździłem i bez problemów.bełzi77 pisze:Do SR-a p&p podchodzi? czy trzeba przerabiać flanszę choćby wydechową?
skwaromir,
ja mam turbo hybryde od EMP , z wymienionym wkładem .
Full boost na około 3400 rpm , ładnie wstaje .
Pozdr.
ja mam turbo hybryde od EMP , z wymienionym wkładem .
Full boost na około 3400 rpm , ładnie wstaje .
Pozdr.