Strona 2 z 2

: czw 30 sty, 2014 18:19
autor: Profesor

: ndz 15 cze, 2014 21:35
autor: sedric
Hamował ktoś już silniki z tymi t28 z respectu? Wiadomo jaka jest ich realna wydajność?

: pn 16 cze, 2014 11:02
autor: Binio_
sedric pisze:Hamował ktoś już silniki z tymi t28 z respectu? Wiadomo jaka jest ich realna wydajność?
U siebie nie zdążyłem shamować auta ale powiem tyle - urywa dupe w porównaniu z t28, zwłaszcza ze te turbiny nie boją się większego boostu i ładnie go utrzymują do konca ;)

za jakiś czas... będę stroił i hamował na innej turbince z respectu - t3

: pn 16 cze, 2014 12:32
autor: sedric
Czyli według Ciebie liczba '330' przy tej mniejszej moze byc realna?

PS. Binio Pamiętasz o Twojej kierownicy która jest u mnie?

: pn 16 cze, 2014 12:39
autor: Binio_
Tak, 330 MOŻE być realne przy większym doładowaniu które to turbo znosi i utrzymuje (u mnie chłostane na 4 imprezach po 1,5bara i totalnie 0 luzu)

Co jakiś czas przypominam sobie o kierownicy, ale że auto w rozsypce stoi to się nie spinam, zwłaszcza ze nie miałem czasu poszukać zakładu który by to obszył :D

: pn 16 cze, 2014 22:22
autor: sedric
k64 ma już w ofercie gt28 -> http://allegro.pl/turbo-turbina-gt28-wg ... 49011.html ciekawe jak to się będzie sprawdzać ;)