sr 400 + garret ablo T4 ?

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Errtu
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola

planuje zakuć dol po malu kupowanie elementów juz korby w drodze .. :D
no ale nie o to chcialem pytac .. silnik 400+ jak uzyskac mianowicie plan

kuty dol ( korby + tloki) + walki rozrzadu ostre state 2 to wyniesie go kolo 380 przy normalnym turbie jak da rade :D + wtryski 555
Wszystko inne mam zmienione dolot i wydech 3 cale moze jeszcze przeplywaka od z32 by sie przedala

W gre wchodzi jakie turbo na t4 - wiadomo ze Garett GT2871r da rade do 450 prawie .. wiec jaki odpowiednik na T4 ?
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

ogolnie to rozchodzi sie czy jest jakis odpowiednik Garetta GT2871r ale na T4 :P ;) .
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

ale dlaczego opowiednik ma byc na t4?
sa garrety gt3.... na t3?

nie wiem co chcesz osiagnac
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

bo on sie uparł na T4 i juz ;) . Kazdy wie ze Garett GT2871r to fajne turbo do SRa, wiec moze jest cos podobnego ale na T4 .
Awatar użytkownika
Errtu
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola

W sumie kolektor górny który mam podobno jest na T3 i T4 wiec i T3 tez by dało rade tylko co bedzie odpowiedniego i cenowo podobnego do Garett GT2871r
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Borg Warner EFR, na T3 - wypas, najwyższy high perfomance jeśli chodzi o turbo, garrett daleko z tyłu zostaje za nim ;)
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Bardziej sugerował bym mniejszy model, jest na T25 flanszy nawet :)
Na tym co podałeś to prawie 500 można puknąć :D
Awatar użytkownika
Errtu
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola

A co sadzicie o Kinugawa Turbo jest to kicz ? Cenowo nie wyglada tak zle i tez sa dostepne na T3 tylko czy osiagi beda w miare podobne i sie nie posypie odrazu :D

tu jedna z nich
http://www.ebay.co.uk/itm/Kinugawa-Turb ... 1c25a88020
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wielkie turbo...
chcesz 400 czy bić w 500 i lag ?
Bo to różnica, czy chcesz jechać moca na końcu by tylko wypluć cyfrę czy ma być to przystępny wykres i wstające wcześniej turbo kosztem kilku koników na górze ?
Awatar użytkownika
Errtu
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola

Najfajniej by sie zbieralo od ladnie od dolu, i by dmuchalo kolo 450 max.
I fajniej jak by jednak bylo na to T3 z przystepna cena i wykresem.
Wiem ze sie uparlem na ta Kinugawa Turbo po prostu mi sie podoba i na ten kolektor t3/t4 gorny bo taki obecnie mam w zapasie, wiadomo ze mniej roboty by bylo wsadzic cos pod t25, w sumie uparlem sie na gorny kolektor i t3/t4 ze wzgledu na wyglad pod maska, moze i zle ale to wlasnie pytanie do was jak to zrobic z glowa. Cyli cenowo by nie szarpalo i mialo osiagi 450 koni, to beda dosc odlegle plany bo pierw bedzie trzeba go zakuc i wymienic walki a po tym bede pchal sie w turbo wiadomo ze wszystkie z wyzej wymienionch tez beda kosztowac wiec dlatego mysle o tej Kinugawie bo w granicach 600 funtow moze bym sie zamknol (za turbo).

jesxzcze raz Binio_ dzieki za odpowiedz i jak bys mi cos pomogl wybrac byl bym wdzieczny
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
Awatar użytkownika
Errtu
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola

dodam jeszcze ze obecnie mam dolot chinski .. 2,5 - 3 cale dokladnie taki
http://www.ebay.co.uk/itm/Nissan-200SX- ... 19c8e219c0

i wydech caly od poczetku do konca 3 cale przelotowy
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
Awatar użytkownika
Errtu
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: sob 16 kwie, 2011 13:26
Lokalizacja: UK Blackburn /Pl Zdunska Wola

no nic to teraz pozostaje mi zbierac graty i montowac :D
dzieki Binio_
Nissan S14a / K11
Bmw 530d E39
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”