Kilka pytan dot ukladu chłodzacego i podcisnien sr20det
: czw 12 gru, 2013 23:24
Mam 2 szybkie pytania do znawców tematu.
1. Jako ze mojego SR rozbieralem 2 lata temu a specem nie jestem nie pamietam do czego było to wyprowadzenie odmy i czy to było podpiete do ssącego do podcisnienia czy jak ??
2. Robie customy rury do ic i nie wiem do czego jest z kolei ten wezyk podcisnienia. Pamietam ze miałem takie cos i srednica tej rurki na zimnej stronie dolotu to 11mm. Ale nie wiem czy to jest potrzebne czy mozna z tego zrezygnowac. Przechodze na kolektor ssacy greddy style wiec tam i tak jest wszystko inaczej... Moze mi ktos powie do czego słuzy ten waz z czym jest podlaczony i po co on jest
Kolejna sprawa:
Usuwam w moim aucie zbedne rzeczy min nagrzewnice i podgrzewanie przepustnicy. Szukajac po roznych forach natknołem sie na takie foto jak powyzej.
Wszystko spoko ale w tym miejscu oprócz rurek do nagrzewnicy ida tez odgałezniki do podgrzewania przepustnicy oraz jeden trojnik do silnika krokowego z tego co pamietam. Jak gosc rozwiazał sytuacje z silnikiem krokowym ?? Ma ktos jakies pomysly ??
Znalazlem jeszcze takie foto gdzie widac ze zostalo to inaczej rozwiazane.
Napisze tez ze wyczytałem:
1. Podgrzewanie przepustnicy nie ma zadnego wplywu na prace silnika.
2. W silniku krokowym sa 3 wejscia. 2 male na wode które mozna poprostu zapetlic. podobno nie robi to krzywdy silnikowi ale moga pojawic sie nierownosci w pracy silnika na zimnym silniku. 3 duze wejscie trzeba wlasnie podpiac pod zimna strone dolotu z IE przed przepustnica. Czyli to o co pytalem wczesniej w innym temacie
3. Jak widac na 2 fotach wiekszosc robi loopa na 2 przewody wiec chyba ten trzeci trzeba zaslepic poprostu ale dalej nie umiem doczytac który. Wiem ze ludzie tak jezdza od dluzszego czasu i wszystko jest ok.
Macie jakies pomysly i sugestie jak to mozna wykonac ?? I czy waszym zdaniem wywalenie obiegu wody z silnika krokowego to dobry pomysł ??