Cześć,
Pisałem na NT wstawię i tutaj:
Oddałem swój blok do honowania, tego samego dnia zadzwoniono do mnie że jest to nie możliwe ponieważ wymiary cylindrów odbiegają daleko od nominalnych wymiarów, jako chcąc zachować seryjne tłoki + wymiana pierścieni na nowe pracownicy zakładu proponują jedną z opcji; dostarczenie nad wymiarowych tłoków co się wiąże ze szlifem cylindrów albo wymianę tulei żeliwnych na co nie dają gwarancji z uwagi iż blok jest aluminiowy, doradzi ktoś czy szukać w miarę najlepszego nominalnego bloku czy tulejować stary??
Tulejować blok?
Moderator: Moderator
- djlasior
- Coś już wiem
- Posty: 168
- Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Moim zadaniem tulejowanie wyjdzie drożej ni żeli blok nominał. Ale z drugiej strony ciężko będzie znaleźć blok z sr w igła stanie a i dobre tuleje będą kosztować. Blok z ori tulejami wytrzyma mi sie zdaje więcej jak tulejowany choć mogę sie mylić. Najlepiej niech sie wypowie ktoś kto tulejował. A a jakie koszta sa tulejowania?
Nad wymiar to kucie, a na to nie znajdę miejsca w budżecie bo jak robić to już razem z korbami a to robi koszt 4tys(chyba że coś innego?)...szukanie takiego nominała to właśnie taka loteria, dlatego mocno zastanawiam się nad tym tulejowaniem, a koszt to 1000złskwaromir pisze:A dlaczego nie nad wymiar ?
Masz go w całości czy rozebrany jest?nismo250 pisze:mam idealny blok (praktycznie caly silnik)wszystko w nominale
jedna panewka na korbie sie zastukała
JDM sr
800 zl
złożysz sobie z dwóch jeden
Ostatnio zmieniony czw 09 sty, 2014 17:15 przez bełzi77, łącznie zmieniany 1 raz.
Tulejowanie mówisz 1000zł + nowe pierścienie
Kute tłoki kupisz za mniej niż 2k i masz juz komplet z nowymi pierścieniami i swożniami, pod to tylko szlif i masz już kute tłoki które są najbardziej wrażliwe w SR, korba spokojnie wyda do 400
Kute tłoki kupisz za mniej niż 2k i masz juz komplet z nowymi pierścieniami i swożniami, pod to tylko szlif i masz już kute tłoki które są najbardziej wrażliwe w SR, korba spokojnie wyda do 400
a nie mozna nadwymiarowych seryjnych?? czemu zaraz kucie?
pierscienie nowe cie i tak czekaja.
pytaj borimichala on sie przeprawil przez kilka sr'ow.
pierscienie nowe cie i tak czekaja.
pytaj borimichala on sie przeprawil przez kilka sr'ow.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Pokaż mi kute tłoki za mniej niż te 2kBinio_ pisze:Tulejowanie mówisz 1000zł + nowe pierścienie
Kute tłoki kupisz za mniej niż 2k i masz juz komplet z nowymi pierścieniami i swożniami, pod to tylko szlif i masz już kute tłoki które są najbardziej wrażliwe w SR, korba spokojnie wyda do 400
szaman pisze:a nie mozna nadwymiarowych seryjnych?? czemu zaraz kucie?
pierscienie nowe cie i tak czekaja.
pytaj borimichala on sie przeprawil przez kilka sr'ow.
Nowe tłoki czy seria czy nadwymiar tylko w serwisie Nissana? Znany jest mniej wiecej koszt?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
nadwymiarów niekutych zabardzo niema do sr`a.
Ja za nowa tulej płaciłem z tego co pamietam 150zl od cylindra.
komplet nowych pierscie to jakies 250
a i tak dalej zostaje najslabszy punkt sr`a czyli stare tloki
Najrozsadniej jest kupic kute tłoki i poskładac na tym bloku co masz.
O korby sie nie martw !
Ja za nowa tulej płaciłem z tego co pamietam 150zl od cylindra.
komplet nowych pierscie to jakies 250
a i tak dalej zostaje najslabszy punkt sr`a czyli stare tloki
Najrozsadniej jest kupic kute tłoki i poskładac na tym bloku co masz.
O korby sie nie martw !
Ok powoli więc przekonuję się do kutych elementów, odpuszczę sobie póki co inne zakupy, jakie pasowanie wybrać? Wiseco ogarną? Mają pasowanie 9:1 CR z tego co widzę:borimichal pisze:nadwymiarów niekutych zabardzo niema do sr`a.
Ja za nowa tulej płaciłem z tego co pamietam 150zl od cylindra.
komplet nowych pierscie to jakies 250
a i tak dalej zostaje najslabszy punkt sr`a czyli stare tloki
Najrozsadniej jest kupic kute tłoki i poskładac na tym bloku co masz.
O korby sie nie martw !
http://www.240sxmotoring.com/wiseco-pis ... 3-s14-s15/
dasz uszczelkę 1,5 i będzie malina
własnie zamówiłem takie tłoki w USA, wyszło 1450zł i idzie w łączonej paczce z innymi gratami czyli niewielka dopłata mi doszła.
w razie czego w sklepie w PL mozna kupić tłoki Wiseco też do SRa za ~2300brutto co daje ~1900 netto - czas oczekiwania 1-2tyg max
własnie zamówiłem takie tłoki w USA, wyszło 1450zł i idzie w łączonej paczce z innymi gratami czyli niewielka dopłata mi doszła.
w razie czego w sklepie w PL mozna kupić tłoki Wiseco też do SRa za ~2300brutto co daje ~1900 netto - czas oczekiwania 1-2tyg max