Przypalone mostki na walkach rozrzadu.....

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

D'evill
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: czw 16 sty, 2014 21:49
Lokalizacja: warszawa

Ile Nm dokrecic walki rozrzadu w sr20det? Z gory podziekowania za pomoc.Podpowie ktos??
Ostatnio zmieniony czw 28 sie, 2014 18:51 przez D'evill, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
birdhouse
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: ndz 03 lut, 2013 11:28
Lokalizacja: Kraków

A jaki Cometic? MLS były według producenta do ponownego użycia jesli się nie myle ;)
S13 RB25DET

Obrazek
Awatar użytkownika
Tofik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 187
Rejestracja: ndz 17 lis, 2013 12:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Hmm... może ja się nie znam ale zawsze uważałem że uszczelki pod głowice są jednorazowego użytku z racji tego że się rozgniatają, i to jeszcze w odpowiedni sposób - stąd kolejność dokręcania śrub... :roll:
Awatar użytkownika
Barta
Stały gość
Stały gość
Posty: 384
Rejestracja: ndz 29 lis, 2009 12:18
Lokalizacja: spod warszawy

Może i do ponownego użycia ale ja na przykład bym się bał takich operacji :?
Obecnie '92 200SX S13 CA18DET GT2860RS
D'evill
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: czw 16 sty, 2014 21:49
Lokalizacja: warszawa

Pytam bo moze ktos juz doswiadczyl tego samego,tak uszczelka MLS i niby mozna uzyc ponownie tylko nie wiem czy juz ktos probowal takiego haka robic? birdhouse wiemy obaj o co biega ale Tofik tez ma swoja racje,mimo wszystko kiedys slyszalem o ponownym wrzuceniu uszczelki tylko nie pamietam juz gdzie i kto to opisywal i na jakich warunkach to sie odbywalo.Dzieki za odzew i pozdrawiam.
D'evill
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: czw 16 sty, 2014 21:49
Lokalizacja: warszawa

Barta dlatego tez jeszcze nie odkrecam,czekam na opinie kazdego,jesli bede musial to za jakis czas jak zamowie nowa i bede mial pewnosc na przerzucenie za jednym podejsciem,silnik dopiero skrecam ale uszczelke juz dokrecilem wedlog przykazan.
Awatar użytkownika
Barta
Stały gość
Stały gość
Posty: 384
Rejestracja: ndz 29 lis, 2009 12:18
Lokalizacja: spod warszawy

Powinienes zmienic temat z ,,witajcie,, na cos typu ,,ponowne uzycie uszczelki pod glowice,, dla porzadku na forum. Nie jestem moderatorem ale dzieki temu wiecej osob ci odpowie bo sie zaciekawi
No i mamy na forum funkcje edytuj post zeby nie spamic ;) Bo widze ze jestes nowy ;)
Ostatnio zmieniony pn 18 sie, 2014 20:59 przez Barta, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie '92 200SX S13 CA18DET GT2860RS
D'evill
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: czw 16 sty, 2014 21:49
Lokalizacja: warszawa

Dzieki za rady,faktycznie jestem nowy i dopiero rozkminiam ten portal,ogolnie staram sie krecic sam ale dobra rada czasem jest bardzo cenna :D
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

nie ma problemu
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
birdhouse
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: ndz 03 lut, 2013 11:28
Lokalizacja: Kraków

Jeśli boisz się zaryzykować to wkładaj nową. Opinie są różne :)
S13 RB25DET

Obrazek
Awatar użytkownika
mielnik
Stały gość
Stały gość
Posty: 409
Rejestracja: śr 20 kwie, 2011 17:56
Lokalizacja: Wrocław

metalową kilkuwarstwową uszczelkę możesz założyć jeszcze raz
D'evill
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 7
Rejestracja: czw 16 sty, 2014 21:49
Lokalizacja: warszawa

Jak narazie przewaga jest za powtorka,czy probowaliscie juz tego?
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

przeciez po to sie w sumie kupuje metlowe uszczelki cometica zeby je moc urzyc pare razy...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Draxan pisze:przeciez po to sie w sumie kupuje metlowe uszczelki cometica zeby je moc urzyc pare razy...
Nie, kupuje się je po to że są wytrzymalsze przy większej mocy/doładowaniu ;)

W swoich 2 CA używałem po kilka razy jednej uszczelki metalowej, tyle że za każdym razem psikana była 'miedzianą uszczelką' w spray'u i składane to było tylko do moich silników na moją własną odpowiedzialność - zawsze było OK tyle że skręcałem mocniej
U znajomego historia ta sama

ALE należy pamiętać iż zarówno blok jak i głowica muszą być splanowane
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”