Przypalone mostki na walkach rozrzadu.....
Moderator: Moderator
Hmm... może ja się nie znam ale zawsze uważałem że uszczelki pod głowice są jednorazowego użytku z racji tego że się rozgniatają, i to jeszcze w odpowiedni sposób - stąd kolejność dokręcania śrub...
Pytam bo moze ktos juz doswiadczyl tego samego,tak uszczelka MLS i niby mozna uzyc ponownie tylko nie wiem czy juz ktos probowal takiego haka robic? birdhouse wiemy obaj o co biega ale Tofik tez ma swoja racje,mimo wszystko kiedys slyszalem o ponownym wrzuceniu uszczelki tylko nie pamietam juz gdzie i kto to opisywal i na jakich warunkach to sie odbywalo.Dzieki za odzew i pozdrawiam.
Barta dlatego tez jeszcze nie odkrecam,czekam na opinie kazdego,jesli bede musial to za jakis czas jak zamowie nowa i bede mial pewnosc na przerzucenie za jednym podejsciem,silnik dopiero skrecam ale uszczelke juz dokrecilem wedlog przykazan.
Powinienes zmienic temat z ,,witajcie,, na cos typu ,,ponowne uzycie uszczelki pod glowice,, dla porzadku na forum. Nie jestem moderatorem ale dzieki temu wiecej osob ci odpowie bo sie zaciekawi
No i mamy na forum funkcje edytuj post zeby nie spamic Bo widze ze jestes nowy
No i mamy na forum funkcje edytuj post zeby nie spamic Bo widze ze jestes nowy
Ostatnio zmieniony pn 18 sie, 2014 20:59 przez Barta, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie '92 200SX S13 CA18DET GT2860RS
nie ma problemu
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
przeciez po to sie w sumie kupuje metlowe uszczelki cometica zeby je moc urzyc pare razy...
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Nie, kupuje się je po to że są wytrzymalsze przy większej mocy/doładowaniuDraxan pisze:przeciez po to sie w sumie kupuje metlowe uszczelki cometica zeby je moc urzyc pare razy...
W swoich 2 CA używałem po kilka razy jednej uszczelki metalowej, tyle że za każdym razem psikana była 'miedzianą uszczelką' w spray'u i składane to było tylko do moich silników na moją własną odpowiedzialność - zawsze było OK tyle że skręcałem mocniej
U znajomego historia ta sama
ALE należy pamiętać iż zarówno blok jak i głowica muszą być splanowane