SR20DET Kolektor ssący

Wszystko na temat silników SR

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Tofik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 187
Rejestracja: ndz 17 lis, 2013 12:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Hej.
Czy montował ktoś z Was do SR kolektor Greddego, ewentualnie skośnooką replikę? Nie chodzi mi o tą dwuczęściową - bo i takie są dostępne - tylko ten jednoczęściowy na krótkich runnerach.
O taki diwajs

Obrazek

Obrazek

Otóż, chce toto zarzucić u siebie, lecz dzisiaj podczas zdejmowania seryjnego kolektora zastanowiła mnie pewna rzecz. Seryjny kolektor na garczku pierwszym od przodu ma kanał wodny no i na dole wyjście. Do tego dodatkowy jakiś kanał wodny przy EGR ale to mało istotne bo ten kolektor nie ma miejsca na EGR a ja tak czy siak nie jestem zwolennikiem tego ustrojstwa. Do tego wszystkiego jeszcze w seryjnym kolektorze są wyjścia na czujniki temperatury wody.
No patrząc po zdjęciach tego krótkiego to ja tam nie widze żadnych kanałów wodnych.

Tak więc jak to ugryźć Pany? co z wyjściem wodnym koło kanału ssącego? Co z tą rurą co jest wpięta w seryjny kolektor?
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Kupiłeś zły kolektor. Ten jest do sr, ale w wersji redtop (czyli na rynek JP).
Nawer na zdjeciu masz sr w wersji redtop.
Nie podejdzie do sr z s14(a).
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Tofik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 187
Rejestracja: ndz 17 lis, 2013 12:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

jeszcze nie kupiłem, dlatego pisze :)

A tutaj jest chyba silnik z s14/a. Na pierwszy rzut oka kolektor jest taki sam

Obrazek
Awatar użytkownika
skwaromir
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 121
Rejestracja: wt 20 paź, 2009 17:35
Lokalizacja: LLU

Są wersje low-port i high-port tak to się chyba dokładnie nazywa.
Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

w obu glowicch kanaly ssace roznia sie katem ustawienia flanszy, nie pmietam juz w ktorym ale jak zalozy sie kolektor z prostopadle ustawiona flansza do puszki to prawdopodobnie wbije sie w maske :D
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
Awatar użytkownika
Tofik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 187
Rejestracja: ndz 17 lis, 2013 12:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Przysiadłem jeszcze wczoraj bo mnie to męczyło i doszedłem do wniosku że ten kolektor który wkleiłem nie ma prawa nijak pasować na blacktopa z s14. Pomijając już fakt tego kanału wodnego to nie usadzi się go na głowicy bo jest inne rozmieszczenie/ustawienie szpilek do mocowania

W tym co wkleiłem do Red Topa jest tak:

Obrazek

A są greddy do Black Topa z s14 i wygląda to tak

Obrazek

Nie będzie zamienne jedna z drugim, nie ma bata.
Lipa bo ten kolektor pod s14/15 nie występuje praktycznie po żadnych ebajach ani nawet u skośnookich. Jest tam wprawdzie dostępny jeden custom nie wzorowany na greddy ale cena 530$ plus przesyłka :(

Chyba jedyne co mi pozostaje to wymiane tej górnej części kolektora na tą z krótszymi runnerami

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob 10 sty, 2015 10:33 przez Tofik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Tak też zrobiłem w swoim fiolku, kolektor jest dostępny w driftshop
Awatar użytkownika
Tofik
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 187
Rejestracja: ndz 17 lis, 2013 12:57
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Cena 3/4 całego SR'a zabija :?
mack1
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 195
Rejestracja: ndz 06 lut, 2005 20:04
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Podstawowe pytanie: po co?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki SR”